Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364675/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
- 2022/BZP 00387010/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00391071/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-13
- 2022/BZP 00397900/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00402293/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00403801/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa terenów sportowych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Murowanej Goślinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618923600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6682071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa terenów sportowych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Murowanej Goślinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ae8a653-3db9-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018059/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa terenów sportowych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Murowanej Goślinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot Zamówienia współfinansowany jest ze środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, na który Zamawiającemu została udzielona przez Bank Gospodarstwa Krajowego Promesa wstępna nr Edycja3PGR/2021/2425/PolskiLad wydana 02.08.2022 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, należy opracować kompletną dokumentację projektowo - wykonawczą i na jej podstawie wykonać roboty budowlane obejmujące przebudowę terenów sportowych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Murowanej Goślinie, w ramach zadania pn.: „Przebudowa terenów sportowych przy Szkole Podstawowej nr 2”, oraz opracować dokumentację powykonawczą po zrealizowaniu robót budowlanych, a także – przez cały okres realizacji Umowy - sprawować nadzór autorski.
2. Realizacja Przedmiotu Zamówienia została podzielone na następujące etapy:
1) Etap I. – obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej, zgodnie z pełnym zakresem opisanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
2) Etap II. – obejmujący wykonanie robót budowlanych realizowane na podstawie opracowanej ww. dokumentacji projektowej, wraz z zapewnieniem (pełnieniem) nadzoru autorskiego nad realizacją zadania, a także opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z zakresem określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. W ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia Wykonawca, w szczególności:
1) wykona dokumentację projektową;
2) wykona roboty budowlane w zakres których wchodzi:
a) dostawa i montaż miasteczka ruchu drogowego,
b) budowa boiska wielofunkcyjnego z przeznaczeniem do piłki ręcznej/nożnej i z możliwością zastosowania do innych dyscyplin (w miejscu usuniętego miasteczka ruchu drogowego) rozbiórka istniejącej nawierzchni boiska we fragmencie,
c) powiększenie istniejącego placu zabaw na działce 1235/2 i rezygnacji z istniejącego boiska do siatkówki,
d) budowa jednego boiska do koszykówki oraz boiska do siatkówki (w miejscu usuniętego skateparku),
e) budowa bieżni prostej 4 torowej i okólnej 2 torowej wraz z zeskocznią do skoków w dal,
f) dostawa i montaż piłkochwytów wokół nowo budowanych boisk oraz boisk istniejących,
g) dostawa i montaż urządzeń "streetworkout",
h) dostawa i montaż ogrodzenia wokół terenu szkoły - zwiększenie wysokości istniejącego ogrodzenia wokół szkoły,
i) dostawa i montaż oświetlenia terenu boisk,
j) dostawa i montaż dodatkowych kamer monitoringu,
k) uzgodnienie sposobu użytkowanie obiektów sportowych poprzez uzgodnienie treści nowych regulaminów obiektu,
l) budowę chodników prowadzących do nowo budowanych i istniejących boisk, remont istniejących chodników i ciągów asfaltowych,
m) zabezpieczenie istniejącej komory betonowych sieci ciepłowniczej,
n) dostawa i montaż małej architektury,
zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, o której mowa w pkt 3.1powyżej;
3) wykona dokumentację powykonawczą;
4) sprawuje nadzór autorski;
5) przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3.1) powyżej oraz do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w pkt 3.3) powyżej, na warunkach określonych w § 20 Umowy;
6) zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem Przedmiotu Zamówienia na warunkach określonych w § 16 Umowy;
7) udzieli gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w pkt 3.2) powyżej na warunkach określonych w § 15 Umowy;
8) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4157079,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4157079,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4157079,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891520945
7.3.3) Ulica: SŁONECZNA 24 A
7.3.4) Miejscowość: RADZIEJÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 88-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4157079,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.