eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDruk książki obrazkowej i kalendarza wraz z dostawą



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk książki obrazkowej i kalendarza wraz z dostawą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120848102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Vetulaniego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-227

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zpkwm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpkwm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-252d7ac3-b992-41fc-824c-65d3eee9a687

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk książki obrazkowej i kalendarza wraz z dostawą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-252d7ac3-b992-41fc-824c-65d3eee9a687

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041537/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa druku dla ZPKWM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFK.261.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 56110,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36890,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Książka obrazkowa dla dzieci - BTPK
nakład: 1000 egzemplarzy
Na egzemplarz składa się książeczka oraz arkusze z naklejkami włożone do książeczki

Książeczka kaszerowana ze speacerem:
format: 290x340 mm
7 rozkładówek + 8 speacerów + okładka
rozkładówki: druk 4/0, karton GC1 350g/m² z certyfikatem FSC
speacery: druk 1+1, karton dwustronnie powlekany 320g/m²
okładka: - folia błysk, środki - lakier dyspersyjny błysk
na wszystkich rozkładówkach okienka w różnych miejscach (ok. 8-10)
zaokrąglone rogi
nakład: 1000 szt.
wykrojniki

Arkusze z naklejkami 4 wzory:
280x320 mm
papier samoprzylepny 80g z certyfikatem FSC
druk 4/0
4 arkusze włożone do książki
Nakład: 1000 szt.
wykrojniki

Wykonawca będzie zobowiązany do:
 włożenia 4 arkuszy naklejkowych do książki
 zapakowania do kartonów zbiorczych
Waga opakowania zbiorczego nie może przekraczać 12 kg.

Książka będzie posiadała nadany numery ISBN
Projekt zostanie przesłany do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin dostawy przedmiotu zamówienia: 40 dni od przekazania materiałów do druku przez Zamawiającego jednak nie później niż do dnia 28.10.2024 r.
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Kraków ul. Vetulaniego 1a, Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 30975,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Kalendarz wieloplanszowy na 2025 rok
nakład: 1000 sztuk
format końcowy: B3 (pionowy), wysokość: 500 mm, szerokość: 353 mm
papier: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC®- znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej.www.fsc.org. lub certyfikatem PEFC™; 250 g/m2
spirala w kolorze białym z zawieszką na środku
jedna karta kalendarza 4+0, 6 kart 4+4

Projekt zostanie przesłany do Wykonawcy przez Zamawiającego

Termin dostawy przedmiotu zamówienia: przedmiotu zamówienia 30 dni od przekazania materiałów do druku przez Zamawiającego jednak nie później niż do dnia 15.10.2024 r.
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział w Tarnowie – Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Jastrzębi, Jastrzębia 309A, 33-191 Jastrzębia
Waga opakowania zbiorczego nie może przekraczać 12 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 8580,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia SIL-VEG-DRUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150365478

7.3.3) Ulica: niegolewskich 12

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: V i W STUDIO Wiktor Krawczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011933217

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3

7.3.4) Miejscowość: Dobiesz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

- dla Części I - został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 30 40 dni od przekazania materiałów do druku, jednak nie później niż do dnia 15.10.2024 r. 28.10.2024 r.
- dla Części II - został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 30 dni od przekazania materiałów do druku, jednak nie później niż do dnia 15.10.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.