Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445151/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi1.ias.370000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8af53b5-e9fa-4eb0-9b97-e323bd2bac40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210061/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i wdrożenie Systemu Kontroli Dostępu w jednostkach IAS Olsztyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.95.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
1. Zamówienie obejmuje dostawy opisane w SWZ dla wskazanych poniżej jednostek Zamawiającego, mających swoją siedzibę w następujących lokalizacjach, tj.:
1) Urząd Skarbowy w Ełku, ul. Wojska Polskiego 67, 19-300 Ełk,
2) Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Działyńskich 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244770 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRONET 24 Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412143095
7.3.4) Miejscowość: Zwierzewo 10G
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 90 dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia 08.12.2024 r.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.
- Usługa organizacji wycieczki
- Rozbiórka budynku obory i cielętnika na działce Nr 111/35, obręb Maruny, gm. Barczewo
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT - powtórzenie
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.