Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00449263/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Karolewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280260652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karolewo 12
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 7524753
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr@karolewo.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karolewo.com/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-446e81c7-6d78-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna podległa i nadzorowana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-446e81c7-6d78-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00108872/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa warsztatów mechanicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR/6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 601000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie.
2. W skład planowanej częściowej przebudowy wchodzą w szczególności następujące prace:
1. Przebudowa istniejącego pomieszczenia warsztatowego zlokalizowanego w środkowej części budynku (nr 1.21 – wg inwentaryzacja) na sanitariaty z wydzielonymi kabinami systemowymi, pomieszczenie WC ogólnodostępne w tym dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia dydaktyczno-warsztatowe oddzielone w środkowej części korytarzem. Na końcu powstałego korytarza przewidziano pomieszczenie socjalne dla personelu (nauczycieli), pomieszczenie porządkowe oraz podręczny magazynek. Szczegóły nowoprojektowanych pomieszczeń w części objętej przebudową zgodnie z załączonym zakresem na rys. A2. dokumentacji technicznej.
2. Przebudowa części istniejącego pomieszczenia pracowni elektrotechnicznej (nr 1.8 – wg inwentaryzacja) polegająca na wydzieleniu pomieszczenia dla wodomierza w którym zainstalowany będzie zawór pierwszeństwa dla projektowanej wewnętrznej instalacji hydrantowej,
3. Modernizacja ścian i podłóg wewnątrz projektowanych pomieszczeń parteru podlegających przebudowie,
4. Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z oprzyrządowaniem w środkowej części budynku przewidzianej przebudową,
5. Wymiana i wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej i modernizacja kanałów wentylacji grawitacji oraz montaż mechanicznych wentylatorów w części pomieszczeń sanitarnych,
6. Wymiana części i modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w wyniku projektowanych pomieszczeń dotyczących przebudowy;
7. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (na drzwi aluminiowe i oszklone);
8. Zamontowanie nawiewników okiennych w istniejącej stolarce okiennej z PCV,
9. Modernizacja sufitu w części przebudowy parteru (środkowa część budynku) poprzez zastosowanie systemowego sufitu podwieszanego poprawiającego komfort cieplny, akustyczny i estetyczny pomieszczeń.
Szczegółowy zakres planowanego zamierzenia przedstawiono w załączonych opracowaniach oraz sporządzonej dokumentacji budowlano-wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących:
- Załącznik nr 9 – Przedmiar robót,
- Załącznik nr 10 – Projekt technologiczny + Specyfikacja techniczna,
- Załącznik nr 11 – Projekt techniczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 995000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Adam Stadnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422023151
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 2/4
7.3.4) Miejscowość: Korsze
7.3.5) Kod pocztowy: 11-430
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ADAM STADNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ADAM STADNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie II
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Świadczenie usług ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najważniejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.