Og³oszenie z dnia 2024-09-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00512755/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00524739/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PSP nr 10 – rozbudowa budynku szko³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PSP nr 10 – rozbudowa budynku szko³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-38332087-0d67-4386-9914-d2bb07c5832a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00492652
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00024958/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.35 PSP Nr 10 - rozbudowa budynku szko³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,175330,26e05c2e0c8c6aafdca4b8521c1b30a8.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,175330,26e05c2e0c8c6aafdca4b8521c1b30a8.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej Logintrade pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania;
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta i za³±czniki do oferty) mo¿e odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: pzp@um.opole.pl;
3. Wymagania techniczne w zakresie sk³adania oferty:
a. Ofertê nale¿y z³o¿yæ przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym prawid³owemu z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest platforma zakupowa Logintrade dostêpna pod adresem internetowym prowadzonego postêpowania.
Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne;
b. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach;
c. Instrukcje dot. wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu platformy zakupowej dostêpne pod linkiem: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html;
4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystaæ z platformy zakupowej:
4.1. dopuszczalne przegl±darki internetowe:
a. Google Chrome 31
b. Mozilla Firefox 26
c. Opera 18
4.2. pozosta³e wymagania techniczne:
a. dostêp do sieci Internet
b. obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
c. w³±czona obs³uga JavaScript
d. zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
e. zainstalowany Acrobat Reader
f. zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje format danych przesy³anych plików - pdf.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy zakupowej, opisane zosta³y w regulaminie i instrukcjach dostêpnych pod adresem https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Opole z siedzib± Urz±d Miasta Opola Rynek 1A, 45-015 Opole, e-mail: urzad@um.opole.pl, tel. (+48 77) 45 11 800;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta Opola jest Pan Grzegorz Marcjasz, kontakt: ul. Rynek 1A, 45-015 Opole; e-mail: iod@um.opole.pl. *;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem nr ZP.271.3.18.2024 o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Prawa;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, w przypadku postêpowania o udzielenie zamówienia dofinansowywanego ze ¶rodków unijnych dane osobowe przechowywane bêd± bezterminowo;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Prawa, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Prawa;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Prawem oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej nr 10 przy ul. Wróblewskiego 7 w Opolu. Rozbudowa istniej±cego budynku o nowy segment wraz z ³±cznikiem stanowi±cym nadbudowê istniej±cej sali gimnastycznej. G³ówne wej¶cie do nowego segmentu przewidziane jest od strony ul. Gospodarczej, zaprojektowana nowa czê¶æ budynku bêdzie przylega³a do sali gimnastycznej od strony zachodniej. Po wybudowaniu segment bêdzie po³±czony z istniej±cym budynkiem szko³y ci±giem komunikacyjnym na poziomie parteru oraz I piêtra i przeznaczony dla dzieci uczêszczaj±cych do klas 4-8, a istniej±cy budynek Szko³y Podstawowej przeznaczony bêdzie dla m³odszych dzieci uczêszczaj±cych do klas 1-3. Projektowana rozbudowa bêdzie budynkiem
4 – kondygnacyjnym bez podpiwniczenia, wyposa¿onym w windê osobow±. W budynku dydaktycznym przewiduje siê budowê: 16. sal lekcyjnych, sto³ówki wraz z zapleczem kuchennym, szatniê dla uczniów, gabinet dyrektora, wicedyrektora, pedagoga, pokój nauczycielski, pomieszczenie archiwum, techniczne i magazynowe.
Zakres zamówienia obejmuje wyposa¿enie sta³e kuchni.
II. Wykonanie termomodernizacji budynku sali gimnastycznej Publicznej Szko³y Podstawowej nr 10 przy ul. Wróblewskiego 7 w Opolu, która obejmuje:
- wzmocnienie i naprawê ¶cian budynku sali gimnastycznej,
- izolacje: pionow± i poziom± ¶cian fundamentowych,
- ocieplenie ¶cian zewnêtrznych, ¶cian fundamentowych,
- ocieplenie stropodachu,
- wymianê rynien i rur spustowych oraz wpustów kanalizacji deszczowej,
- czê¶ciow± wymianê stolarki okiennej i drzwiowej,
- czê¶ciow± wymianê kanalizacji deszczowej,
- wykonanie drena¿u opaskowego,
- modernizacjê instalacji c.o.,
- wymianê posadzki sportowej,
- odtworzenie instalacji odgromowej (z badaniami pomiarowymi),
- instalacjê elektryczn± o¶wietlenia sali gimnastycznej z wszelkimi robotami towarzysz±cymi,
- wymianê istniej±cych opraw o¶wietleniowych na nowe ze ¼ród³ami ¶wiat³a typu LED,
- monta¿ siatek ochronnych oraz koszy do koszykówki.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262520-2 - Roboty murowe
45262620-3 - ¦ciany no¶ne
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261320-3 - K³adzenie rynien
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421152-4 - Instalowanie ¶cianek dzia³owych
45313100-5 - Instalowanie wind
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421145-2 - Instalowanie rolet
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233140-2 - Roboty drogowe
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tj.2.1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a. 2. roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 7 000 000 z³ brutto ka¿da polegaj±ce na budowie lub przebudowie* obiektów u¿yteczno¶ci publicznej**;
b. 1. robotê budowlan± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³ brutto polegaj±c± na wykonaniu instalacji elektrycznej;
c. 1. robotê budowlan± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³ brutto polegaj±c± na wykonaniu instalacji sanitarnej;
*budowa, przebudowa – zgodnie z definicj± w art. 3 pkt 6 i pkt 7a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n.zm.).
**zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 roku poz. 1065 z pó¼n. zm.) przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
2.2. dysponuj±:
a. kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
b. kierownikiem robót elektrycznych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ,
c. kierownikiem robót instalacyjnych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólne z innymi wykonawcami, wykaz musi dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.a. Do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ w postaci elektronicznej aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust. 1 Prawa). Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SWZ.
b. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
c. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1 lit. a), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wykonawca do oferty za³±cza o¶wiadczenie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby reprezentuj±ce podmiot udostêpniaj±cy.
2. Zobowi±zanie podmiotu, je¿eli Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
W przypadku wykazania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, które udostêpni inny podmiot, Wykonawca do oferty za³±cza zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego. Wzór zobowi±zania za³±czono do SWZ.
3. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wraz z formularzem OFERTA PRZETARGOWA sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 Prawa). Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SWZ.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - w przypadku niewskazania przez Wykonawcê w formularzu OFERTA PRZETARGOWA adresu strony internetowej lub innej ogólnodostêpnej, bezp³atnej bazy danych z danymi rejestrowymi Wykonawcy.
5. Pe³nomocnictwo, je¿eli Wykonawca ustanowi³ pe³nomocnika; pe³nomocnictwo obowi±zkowe w przypadku konsorcjum.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Proponowane zmiany do umowy oraz warunki wprowadzenia tych zmian: zgodnie z § 12 wzoru umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-25 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej Logintrade pod adresem prowadzonego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji: do 26 miesiêcy od daty podpisania umowy.Ponadto Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Art. 7. 1.
Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Us³uga przegl±dów technicznych sprzêtu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajêæ z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkó³ prowadz±cych kszta³cenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe ¶wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opa³owe wraz z us³ug± dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostaw± wyposa¿enia sto³ów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostaw± testu czysto¶ci pola operacyjnego oraz no¶nika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- "Demonta¿ istniej±cej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych, dostawa i monta¿ nowej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych wewn±trz budynku ODT ¦wiatowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.