Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00387349/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk Miejskiego Serwisu Informacyjnego - Gliwice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/134311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk Miejskiego Serwisu Informacyjnego - Gliwice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3509e5df-4573-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 Druk Miejskiego Serwisu Informacyjnego - Gliwice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387349/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.50.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 924416,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk, na materiałach należących do Wykonawcy, wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, „Miejskiego Serwisu Informacyjnego – GLIWICE”, czasopisma o numerze ISSN 1642-1108 (wpisanego do rejestru dzienników i czasopism postanowieniem Sądu Okręgowego w Gliwicach Wydział I Cywilny 28 lutego 2001 r. pod pozycją nr Pr 15), zgodnie z poniższymi wymaganiami:
- druk o rozdzielczości co najmniej 300 dpi tj. nie mniejszej od zaoferowanej w toku postępowania przetargowego,
- papier gazetowy (umożliwiający druk w pełnym kolorze) o gramaturze 45 g (+/-) 3 g, w kolorze białym,
- wynikowy format gazety o wymiarach: szer. 280 mm (+/-) 10 mm, wys. 410 mm (+/-) 10 mm,
- nakład wydania: 33 000 egzemplarzy, z zastrzeżeniem prawa Zamawiającego do zmniejszenia nakładu wydania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego na zasadach opisanych w § 5 ust. 3/ § 5* ust. 3 wzoru umowy oraz do zwiększenia nakładu wydania o maksymalnie 10% z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (o planowanym zmniejszeniu lub zwiększeniu nakładu Zamawiający zawiadomi Wykonawcę najpóźniej 5 dni przed terminem druku zmienionego wydania),
- druk dwustronny z możliwością druku w pełnym kolorze,
- minimalna liczba stron każdego wydania: 12 stron (3 arkusze gazetowe, po 4 strony każdy arkusz),
- średnia liczba stron wydania: 20 stron gazetowych,
-maksymalna liczba stron wydania: 28 stron gazetowych,
- jakość (nasycenie) kolorów nie niższa od zaoferowanej w toku postępowania przetargowego,
- ostrość, wyrazistość tekstu nie mniejsza od zaoferowanej w toku postępowania przetargowego.
Zamawiający wymaga, aby wydrukowany egzemplarz przykładowej publikacji złożony w celu oceny kryterium jakości wydruku zgodnie z opisem w rozdziale 12 SWZ nie zawierał w ramach podkryteriów:
1) jakość (nasycenie) kolorów:
- bladych, rozmazanych kolorów,
- bladych kolorów, bez rozmazania;
2) ostrość, wyrazistość tekstu:
- bladych, rozmazanych liter, bądź innych ogólnych elementów tekstu (np. nagłówek, linie przedzielające tekst),
- bladych, nierozmazanych liter, bądź innych ogólnych elementów tekstu (np.nagłówek, linie przedzielające tekst);
3) gatunek papieru (odcień papieru):
- białego, ale przechodzącego w szarość odcienia papieru o dużej przejrzystości.
Jeżeli dołączony do oferty wydrukowany egzemplarz przykładowej publikacji będzie zawierał powyższe wady, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Dodatkowo wydawca zakłada, że:
- 2 wydania gazety w czasie trwania umowy będą 12-stronnicowe (w pełnym kolorze),
- 10 wydań gazety w czasie trwania umowy będzie 16-stronnicowych (w pełnym kolorze),
- 32 wydania gazety w czasie trwania umowy będą 20-stronnicowe (w pełnym kolorze),
- 15 wydań gazety w czasie trwania umowy będzie 24-stronnicowych (w pełnym kolorze),
- 6 wydań gazety w czasie trwania umowy będzie 28-stronnicowych (w pełnym kolorze).
Dodatkowe informacje:
Na podstawie poz. 17 załącznika nr 3 do ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. DzU z 2020 r., poz. 106) – właściwa stawka VAT dla dostawy czasopism wynosi 8%, z wyjątkiem czasopism lokalnych i regionalnych (m.in. o nakładzie nie większym niż 15 000 egzemplarzy), dla których stawka VAT wynosi 5%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885617,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885617,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885617,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGORA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526-030-56-44
7.3.3) Ulica: Czerska 8/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885617,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.