Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430360/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00439349/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00443978/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
pn. „Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury – pracownie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
pn. „Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury – pracownie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a155ab1-634e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027952/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury - pracownie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rewitalizacja zmarginalizowanej przestrzeni w centrum Sulęcina wraz z nadaniem jej nowych funkcji”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekty realizowane poza formułą ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyposażenie pracowni audio-wizualnej Sulęcińskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zmarginalizowanej przestrzeni w centrum Sulęcina wraz z nadaniem jej nowych funkcji”.Dostawa wyposażenia pracowni obejmuje ich zakup, dostawę i przeniesienie własności na zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj, ilość dostarczanego sprzętu oraz jego specyfikację techniczną w ramach wyposażenia pracowni audio-wizualnej, został zawarty w Załączniku nr 8.1. Wskazane w OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48320000-7 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
39134000-0 - Meble komputerowe
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 82801,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyposażenie pracowni pracowni ceramicznej Sulęcińskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zmarginalizowanej przestrzeni w centrum Sulęcina wraz z nadaniem jej nowych funkcji”.Dostawa wyposażenia wszystkich pracowni obejmuje ich zakup, dostawę i przeniesienie własności na zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj, ilość dostarczanego sprzętu oraz jego specyfikację techniczną w ramach wyposażenia pracowni ceramicznej, został zawarty w Załączniku nr 8.2. Wskazane w OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42340000-1 - Piece inne niż domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 44856,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyposażenie pracowni pracowni krawieckiej Sulęcińskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zmarginalizowanej przestrzeni w centrum Sulęcina wraz z nadaniem jej nowych funkcji”.Dostawa wyposażenia wszystkich pracowni obejmuje ich zakup, dostawę i przeniesienie własności na zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj, ilość dostarczanego sprzętu oraz jego specyfikację techniczną w ramach wyposażenia pracowni krawieckiej, został zawarty w Załączniku nr 8.3. Wskazane w OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, odzieży i skóry
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42600000-2 - Obrabiarki
48941000-6 - Pakiety oprogramowania do projektowania wzorów
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 52493,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część I – wyposażenie pracowni audiowizualnej, wpłynęły cztery oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) pzp, w związku z tym, że treść ofert była niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część II – wyposażenie pracowni ceramicznej, wpłynęły cztery oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) pzp, w związku z tym, że treść ofert była niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację III części przedmiotowego zamówienia (wyposażenie pracowni krawieckiej), która wynosi: 64 567,02 zł brutto.
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty, w których zaoferowana cena przekraczała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków w budżecie do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie złożonej przez SIGNUM Piotr Olchawa, ul. Beskidzka 10, 25-565 Kielce tj. 167 813,78 zł i unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167813,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269443,80 PLN
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługa polegająca na odbiorze i wywozie nieczystości płynnych w podziale na dwie części
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem dwóch szaf do DS. Filon
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach
- Zakup komputerów i stacji graficznych dla TVP World
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat", w podziale na części
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli dla potrzeb Poradni Leczenia Uzależnień i innych komórek
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.