eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TomaszkowiceZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biskupice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tomaszkowice 455

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 289 70 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@biskupice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15297dab-d41c-45fe-908c-ed1a40899b6f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245635/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15297dab-d41c-45fe-908c-ed1a40899b6f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.;
2) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne,
3) adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-15297dab-d41c-45fe-908c-ed1a40899b6f
4) postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”);
5) identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-15297dab-d41c-45fe-908c-ed1a40899b6f
Szerzej na temat komunikacji w treści SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunika-cji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);
2) minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia okre-śla Regulamin Platformy e-Zamówienia;
3) w przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego po-przez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w za-kładce „Zgłoś problem”;
4) w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy
i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e mail: ug@biskupice.pl (nie do-tyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)
Szerzej na temat wymagań technicznych i organizacyjnych w treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny) - uregulowany w treści SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania) - Zamawiający nie przewiduje ograniczenia stosowania RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPI.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr I: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2024/2025 obejmujące miejscowości: Tomaszkowice, Przebieczany, Biskupice, Trąbki, Sułów, Łazany, Sławkowice oraz chodniki i place – zgodnie z wykazem dróg dla zadania nr I, stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla zadania I i II, zawarto w załączniku nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena brutto - 60 pkt C = Cmin/ Cb x 60 pkt.

gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena brutto
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto badanej oferty

Kryterium 2: czas podjęcia akcji czynnej, określony w minutach (T) – 40 pkt.

Punkty za kryterium czas podjęcia akcji czynnej, określony w minutach (T), zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty będą przyznawane wg poniższych kryteriów:

czas podjęcia akcji czynnej 30 minut - 40 pkt
czas podjęcia akcji czynnej od 31 do 45 minut - 20 pkt
czas podjęcia akcji czynnej od 46 do 60 minut - 0 pkt

Zaoferowany przez Wykonawcę czas podjęcia akcji czynnej, zostanie uwzględniony w umowie
z Wykonawcą.

Minimalny punktowany czas podjęcia akcji dobowej wynosi 30 minut. Zaoferowany przez
Wykonawcę czas podjęcia akcji dobowej krótszy niż 30 minut będzie punktowany tak jakby Wykonawca zaoferował 30 minutowy czas podjęcia akcji dobowej.

Zaoferowany przez Wykonawcę czas podjęcia akcji dobowej dłuższy niż 60 minut, będzie
traktowany jako niezgodność oferty z treścią SWZ. Oferta zostanie odrzucona.

Następnie punkty uzyskane w Kryterium Cena (C) oraz czasu podjęcia akcji czynnej (T) zostaną zsumowane, zgodnie z poniższym wzorem:

P=C+T

gdzie :
P – łączna ilość punktów uzyskana za ofertę niepodlegającą odrzuceniu
C - ilość punktów uzyskanych w kryterium cena
T - ilość punktów uzyskanych w kryterium dysponowania czas podjęcia akcji dobowej

Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w kryterium „C” + „T” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu
i niniejszej SWZ kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia akcji czynnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr II: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2024/2025 obejmujące miejscowości: Tomaszkowice, Przebieczany, Bodzanów, Trąbki, Zabłocie, Szczygłów, Łazany, Jawczyce, Biskupice oraz chodniki i place – zgodnie z wykazem dróg dla zadania nr II, stanowiącym załącznik nr 3b do SWZ.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla zadania I i II, zawarto w załączniku nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena brutto - 60 pkt C = Cmin/ Cb x 60 pkt.

gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena brutto
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto badanej oferty

Kryterium 2: czas podjęcia akcji czynnej, określony w minutach (T) – 40 pkt.

Punkty za kryterium czas podjęcia akcji czynnej, określony w minutach (T), zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty będą przyznawane wg poniższych kryteriów:

czas podjęcia akcji czynnej 30 minut - 40 pkt
czas podjęcia akcji czynnej od 31 do 45 minut - 20 pkt
czas podjęcia akcji czynnej od 46 do 60 minut - 0 pkt

Zaoferowany przez Wykonawcę czas podjęcia akcji czynnej, zostanie uwzględniony w umowie
z Wykonawcą.

Minimalny punktowany czas podjęcia akcji dobowej wynosi 30 minut. Zaoferowany przez
Wykonawcę czas podjęcia akcji dobowej krótszy niż 30 minut będzie punktowany tak jakby Wykonawca zaoferował 30 minutowy czas podjęcia akcji dobowej.

Zaoferowany przez Wykonawcę czas podjęcia akcji dobowej dłuższy niż 60 minut, będzie
traktowany jako niezgodność oferty z treścią SWZ. Oferta zostanie odrzucona.

Następnie punkty uzyskane w Kryterium Cena (C) oraz czasu podjęcia akcji czynnej (T) zostaną zsumowane, zgodnie z poniższym wzorem:

P=C+T

gdzie :
P – łączna ilość punktów uzyskana za ofertę niepodlegającą odrzuceniu
C - ilość punktów uzyskanych w kryterium cena
T - ilość punktów uzyskanych w kryterium dysponowania czas podjęcia akcji dobowej

Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w kryterium „C” + „T” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu
i niniejszej SWZ kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia akcji czynnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) sytuacja ekonomiczna lub finansowej,
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie żądać, podmiotowych środków dowodowych w postaci:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł dla jednego zadania. Wykonawca, który złoży ofertę na dwa zadania powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł.

2) zdolność techniczna i zawodowa.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu usług, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykazu usług wykonanych sporządzonego z wykorzystaniem wzoru sporządzonego wg załącznika nr 7 do SWZ - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się niezbędnym doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – 3 usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg o łącznej wartości minimum 100 000 zł brutto (oddzielnie dla zadania I i II) lub 3 usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg (łącznie dla zadania I i II) o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienie wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Przez wykonanie 1 usługi rozumie się pojedynczą umowę lub jedno zlecenie wykonane w ramach umowy, w przypadku gdy umowa obejmowała kilka zleceń.
UWAGA:
Wykonawca, który złoży ofertę na dwa zadania łącznie może wykazać spełnienie powyższego warunku w ten sposób, że wykonał 3 usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł brutto. Wykonawca udowadniając powyższy warunek może wykonać 1 usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł brutto.

b) Wykazu narzędzi sporządzonego z wykorzystaniem wzoru sporządzonego wg załącznika nr 8 do SWZ – Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej:
- dla Zadania nr I – wymagana jest minimalna ilość sprzętu, tj. pługopiaskarka (dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę) / lub ciągnik z napędem na 4 koła + rozsiewacz o mocy min. 100 KM – szt. 2 (dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek) oraz lekki ciągnik z napędem 4x4 + rozsiewacz / lub inny sprzęt posiadający odpowiednie certyfikaty dopuszczenia do stosowania i nie powodującym uszkodzenia nawierzchni chodników (ciężar nie przekraczający 2 ton) – szt. 1
UWAGA:
Pługopiaskarka (dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę) / lub ciągnik z napędem na 4 koła + rozsiewacz o mocy min. 100 KM – szt. 2 – w/w sprzęt może być używany równocześnie przy realizacji zadania nr I i/lub zadania nr II.

- dla Zadania nr II – wymagana jest minimalna ilość sprzętu, tj. pługopiaskarka (dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę) / lub ciągnik z napędem na 4 koła + rozsiewacz o mocy min. 100 KM – szt. 2 (dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek) oraz lekki ciągnik z napędem 4x4 + rozsiewacz / lub inny sprzęt posiadający odpowiednie certyfikaty dopuszczenia do stosowania i nie powodującym uszkodzenia nawierzchni chodników (ciężar nie przekraczający 2 ton) – szt. 1
UWAGA:
Pługopiaskarka (dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę) / lub ciągnik z napędem na 4 koła + rozsiewacz o mocy min. 100 KM – szt. 2 – w/w sprzęt może być używany równocześnie przy realizacji zadania nr I i/lub zadania nr II.

Jako dowód, Wykonawca przedłoży kopie dowodów rejestracyjnych na wszystkie pojazdy wykazane w niniejszym postępowaniu lub dokument potwierdzający dysponowaniem sprzętem na okres realizacji zamówienia.

c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru sporządzonego wg załącznika nr 9 do SWZ - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami wykonującymi następujące czynności w zakresie realizacji zadania, tj. kierowcami pojazdów wykorzystywanych do zimowego utrzymania dróg, zwanymi dalej „Pracownikami świadczącymi usługi” w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, którzy zostali zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 z późn. zm.).
UWAGA:
Wykonawca, który dysponuje pracownikami kieruje ich do realizacji przedmiotu zamówienia i informuje o tym fakcie Zamawiającego na piśmie (zgodnie z wytycznymi SWZ, tj. na zał. nr 9 do SWZ) wskazując imiona i nazwiska tych osób – jeśli zna na etapie składania oferty.
Wykonawca, który nie dysponuje pracownikami do realizacji przedmiotu zamówienia i złoży oświadczenie, że sam będzie wykonywał przedmiot zamówienia nie wykaże spełnienia tego warunku, tj. nie złoży załącznika nr 9 do SWZ.
Osobno dla zadania I i dla zadania II.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Polisa OC, wykaz narzędzi, wykaz osób, referencje

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług
Wykaz narzędzi
Wykaz osób

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwa, inne dokumenty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia,
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spół-ki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia - przewidziany został w treści załącznika nr 2 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.