eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GórzycaOdbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Górzyca



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Górzyca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRZYCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000539414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 maja, 1

1.5.2.) Miejscowość: Górzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-113

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7591211

1.5.8.) Numer faksu: 95 7836507

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gorzyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gorzyca.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2453589-6cdc-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Górzyca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2453589-6cdc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001548/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Górzyca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448988

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 452000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Górzyca odpadów komunalnych i ich transport do instalacji Celowego Związku Gmin CZG-12 Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie, a w przypadku awarii w/w instalacji lub gdy instalacja ta nie może przyjmować odpadów z innych przyczyn, po akceptacji Zamawiającego do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, w tym instalacji komunalnych, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.)
2. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i transport z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych odpadów
1) Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach, pojemnikach lub kontenerach;
2) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach (dotyczy zabudowy wielorodzinnej, szkół, dużych sklepów i cmentarzy) i/lub w workach (dot. zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej), obejmujących:
a) papier,
b) szkło,
c) tworzywa sztuczne,
d) opakowania wielomateriałowe, metal,
e) bioodpadów,
3) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, nie wymagających specjalnych pojemników do ich zbierania, obejmujących:
– zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
– meble i inne odpady wielkogabarytowe,
4) Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia odpowiednio oznakowanych zgodnie z przeznaczeniem, utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym oraz opróżniania pojemników do gromadzenia odpadów przez cały okres trwania umowy
5) wszystkie pojazdy odbierające i transportujące odpady muszą spełniać co najmniej normy emisji spalin EURO 4 wg Europejskiego standardu emisji spalin,
6) dostawa pojemników oraz worków na odpady komunalne właścicielom nieruchomości oraz utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym.
7) Wykonanie materiałów informacyjno- edukacyjnych w formie ulotek.
Materiały informacyjno-edukacyjne w postaci ulotek skierowane do właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych mają na celu kształtowanie pozytywnej postawy wobec środowiska naturalnego, poinformowanie właścicieli nieruchomości o obowiązku segregowania odpadów, zasadach segregacji odpadów oraz uświadomienie mieszkańcom problemu nadmiernego wytwarzania odpadów.
Materiały informacyjne w postaci ulotek następującego formatu – DL x 3 (A4 składana do DL), drukowanych dwustronnie na papierze kredowym o gramaturze co najmniej 115g/m2, muszą zawierać treści:
- informujące o obowiązku selektywnego zbierania odpadów;
- zasadach prawidłowej segregacji opadów;
- sposobach minimalizowania powstawania odpadów na nieruchomościach;
- inne informacje przekazane przez Zamawiającego.
Projekt graficzny ulotki (wraz z treścią) w wersji elektronicznej, przed wydrukiem, musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ulotek w ilości 1000 szt. do dnia 29 lutego 2024 r. Treść ulotki informacyjnej powinna zawierać nie więcej niż 3 500 znaków (bez spacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582994,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582994,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582994,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210022921

7.3.3) Ulica: Mikołaja Kopernika 4a

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

7.3.5) Kod pocztowy: 66-470

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582994,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.