eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń ChełmińskiRemont drogi gminnej nr 041625C w miejscowości Zielnowo.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 041625C w miejscowości Zielnowo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6886010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 041625C w miejscowości Zielnowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a20a6748-7700-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037762/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont drogi gminnej nr 041625C w miejscowości Zielnowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KD.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 202346,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont drogi gminnej nr 041625C w miejscowości Zielnowo”.
Zakres robót dotyczy w szczególności wykonania zadania - Remontu drogi gminnej nr
041625C w miejscowości Zielnowo - działki nr 172, 173/1 i 190/1 obręb 0014 Zielnowo
na długości 314,00 mb i obejmuje wykonanie:
a) Roboty ziemne:
roboty pomiarowe – trasa dróg w terenie równinnym; wykonanie koryta na poszerzeniach drogi
i przedłużeniu zjazdów w gruncie kat. II-IV – 20 cm głębokości koryta z wywozem do 5km.
b) Podbudowa:
profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; podbudowa wykonywana sprzętem rolniczym z gruntu stabilizowanego cementem, wapnem, popiołami lotnymi- 20kg lepiszcza na 1m2 podbudowy- grubość podbudowy po zagęszczeniu 20cm; warstwa podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20cm.

c) Nawierzchnia jezdni - szerokość 4,0 m:
oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych w miejscach ułożenia warstwy profilowej; skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie, średnio 50kg/m2; skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych
o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) AC16W; oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni
i podbudowy; skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa w ilości 0,7kg/m3; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) - AC11S.
d) Pobocza, przepusty, rowy:
mechaniczne przygotowanie podłoża tłuczniowego (poboczy) zgarniakami samojezdnymi o poj. skrzyni 8-10m3; nawierzchnia z tłucznia kamiennego-warstwa górna o gr. 8cm-pobocza; zagęszczenie poboczy zagęszczarkami; roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25m3 w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi – kopanie rowów pod przepust; przepusty rurowe pod jezdnią - rury betonowe lub PP, PCV (SN8) o średnicy 40cm na podbudowie betonowej; przepusty rurowe – ścianki czołowe dla rur o średnicy 40cm.
e) Peron autobusowy:
krawężniki betonowe o wym. 15x30cm z wykonaniem ław betonowych o przekroju 0,083m2 na podsypce cementowo-piaskowej; ława pod obrzeża betonowa z oporem; obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej.
f) Oznakowanie pionowe i poziome:
słupki z rur stalowych ocynkowanych; pionowe znaki drogowe-znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze
i informacyjne o powierzchni ponad 0,3m2; oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową -linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręczne.
g) Inwentaryzacja:
geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Realizacja zadania „Remont drogi gminnej nr 041625C w miejscowości Zielnowo” dofinansowana jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg .
2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
1) Wzór umowy (zał. Nr 3)
2) SzczegółowaSpecyfikacja Techniczna (zał. Nr 4)
3) Przedmiar robót (zał. Nr 5)
4) Projekt budowlany (zał. Nr 6).

Zamawiający załącza do SWZ przedmiar robót, który należy traktować jako materiał pomocniczy
i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej.

W pasie drogowym mogą znajdować się niezinwentaryzowane sieci: telekomunikacyjna, wodociągowa i elektryczna. W przypadku wystąpienia robót w tym terenie, należy je wykonać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci.

Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”, o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na roboty budowlane pn. „Remont drogi gminnej nr 041625C w miejscowości Zielnowo” złożone zostały 4 oferty. Kryterium decydującym o wyborze w przedmiotowym postępowaniu była cena oraz okres gwarancji.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia kwotę w wysokości: 250.000,00 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty tj. oferta Nr 2 - UNITRAK Sp. z o.o ul. Strażacka 4, 84-208 Kielno, woj. pomorskie (cena ofertowa: 299.107,38zł, okres gwarancji: 60 miesięcy) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający był zobowiązany postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnić.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.