Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401972/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00419897/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00424253/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"BRAMA DO KAMPINOSU" - PRZEBUDOWA UL. 3 MAJA W TRUSKAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9517431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"BRAMA DO KAMPINOSU" - PRZEBUDOWA UL. 3 MAJA W TRUSKAWIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a94d95b-2daf-4567-939c-b3f04b23acb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046095/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. 3 Maja na odcinku od ul. Falińskiego do ul. Dzika wraz z ul. Dzika w Truskawiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1575192,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, obejmujących rozbudowę drogi gminnej – ul. 3 Maja na odcinku od ul. Falińskiego do ul. Dzika w Truskawiu o długości 436,61 m, w zakresie nawierzchni jezdni i zjazdów, w tym:
1) Roboty przygotowawcze:
a) rozbiórka istniejących nawierzchni,
b) roboty ziemne;
2) Roboty w zakresie branży drogowej:
a) wykonanie podbudowy i nawierzchni drogi - szerokość jezdni 2x2.5m=5.0m, nawierzchnia bitumiczna (warstwa wiążąca AC 16W 50/70 – gr. 8 cm, warstwa ścieralna AC 11S 50/70 – gr. 4 cm),
b) wykonanie podbudowy i nawierzchni zjazdów – nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm,
c) wykonanie podbudowy i nawierzchni dojść do furtek - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm,
d) wykonanie na końcu drogi placu do zawracania o wymiarach 12.5x12.5m,
e) wzdłuż obu krawędzi jezdni przewidziano pobocza o szerokości 0.75m (nawierzchnia gruntowa) i zieleń, w której przewidziano miejsce na zieleń niską;
3) Roboty w zakresie branży elektrycznej – oświetlenie:
a) demontaż opraw oświetleniowych z istniejących słupów,
b) roboty ziemne,
c) budowa linii kablowej (długość ok. 504 m),
d) ustawienie słupów, montaż osprzętu i opraw oświetleniowych (13 szt.);
4) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu – jedno wyniesione skrzyżowanie, progi zwalniające z kostki betonowej, strefa „30”;
5) Uporządkowanie przyległego terenu;
6) Humusowanie, obsianie poboczy, nasadzenia roślinnością niską.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1783500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2746213,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1783500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBOKOP Grzegorz Leonowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145844665
7.3.3) Ulica: Dębowa 8/45
7.3.4) Miejscowość: Milanówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ENERGO-MIX Piotr Gieleciński - roboty branży elektrycznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1783500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ELEWACJI OD ULICY ORAZ TERMOMODERNIZACJA ŚCIANY SZCZYTOWEJ I ELEWACJI OD PODÓWRKA WYKONANIE IZLOACJI PIONOWEJ BUDYNKU
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ogrodzieńcu przy ul. Słowackiego, działka nr 3030/25
- Przebudowa drogi gminnej nr 105421E w m. Strugienice Gmina Zduny
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu.
- Prace modernizacyjne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn " Poprawa dostępności budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.