eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa RudaModernizacja i istniej±cej kot³owni gazowej istniej±cej kot³owni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Nowej Rudzie przy ul. Zau³ek 7-9"



Og³oszenie z dnia 2024-09-10

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i istniej±cej kot³owni gazowej istniej±cej kot³owni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Nowej Rudzie przy ul. Zau³ek 7-9”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Nowa Ruda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Spó³ka z o. o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851517629

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Cmentarna 23

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Nowa Ruda

1.11.5.) Kod pocztowy: 57-400

1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ntbs.nowaruda@gmail.com

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://noworudzkitbs.pl.tl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i istniej±cej kot³owni gazowej istniej±cej kot³owni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Nowej Rudzie przy ul. Zau³ek 7-9”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-00bdb7a5-3fe2-4cc0-b70c-eae23e6155e2

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00492940

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044511/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.22 Modernizacja i istniej±cej kot³owni gazowej istniej±cej kot³owni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Nowej Rudzie przy ul. Zau³ek 7-9

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00bdb7a5-3fe2-4cc0-b70c-eae23e6155e2

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim.
2) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, zwanej dalej Platform±, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani
logowania.
5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z
Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj±
równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do
zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na
Platformie.
8) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
9) Za³±czniki do formularza komunikacji musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym KRI - Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z pó¼n. zm.).
Rekomendowany format danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .zip.
10) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, powinien przekazaæ je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku np.: „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia
2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do up³ywu terminu na ich
wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.
16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania
dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego
za³±czników.
8. W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w szczególno¶ci
samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji
o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku
podstaw do wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu
zamówienia.
9. W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporz±dzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Spó³ka z o. o., ul.
Cmentarna 23, 57-400 Nowa Ruda,
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Dorota Michoñ – kontakt: ntbs.nowaruda@gmail.com

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NTBS/ZP-03/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia modernizacja i istniej±cej kot³owni gazowej istniej±cej kot³owni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Nowej Rudzie przy ul. Zau³ek 7-9
Zadanie obejmuje w szczególno¶ci:
1) wykonanie prac demonta¿owych, tj. demonta¿ 2 kot³ów gazowych stoj±cych o mocy 130 kW ka¿dy wraz z osprzêtem i orurowaniem w pomieszczeniu kot³owni,
2) monta¿ dwóch kot³ów gazowych o mocy od 130 kW do 150 kW ka¿dy, pod³±czenie istniej±cej instalacji
3) monta¿ niezbêdnego oprzyrz±dowania zwi±zanego z rozruchem i eksploatacj± kot³owni, sprawdzenie i przetestowanie systemu detekcji gazu z³o¿onego z: skrzynki gazowej, zaworu elektromagnetycznego detektorów gazu, modu³u alarmowego sygnalizatora optyczno-akustycznego,
4) monta¿ sterowania pogodowego wraz z czujnikiem temperatury zewnêtrznej oraz wewnêtrznej,
5) odnowienie pomieszczeñ w zakresie wymuszonym pracami demonta¿owymi za pomoc± napraw murarskich oraz oczyszczenie ok³adzin ceramicznych pod³óg i ¶cian,
6) po³±czenie instalacji centralnego ogrzewania z modernizowanymi kot³ami kot³ami,
7) po³±czenie instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej z modernizowanymi kot³ami,
8) monta¿ przewodów powietrzno-spalinowych do odprowadzenia spalin z modernizowanych kot³ów,
9) dostosowanie istniej±cych kana³ów nawiewno/wywiewnych w pomieszczeniu kot³owni do wymogów formalno-prawnych,
10) opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich bran¿ach (³±cznie z protoko³ami, ¶wiadectwami dopuszczenia i informacj± o udzieleniu gwarancji),
11) przygotowanie dokumentacji odbiorowej do Urzêdu Dozoru Technicznego,
12) przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi, eksploatacji i konserwacji wszystkich zainstalowanych urz±dzeñ i instalacji,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44621200-1 - Kot³y grzewcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami jak niemo¿liwe do przewidzenia nadzwyczajne zjawiska przyrody (klêski ¿ywio³owe, trzêsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywo³ane przez cz³owieka (strajki generalne lub lokalne, dzia³ania wojenne),
b) wyst±pienia wad dokumentacji technicznej skutkuj±cej konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na termin wykonania Umowy,
c) niemo¿no¶ci wykonywania robót, gdy obowi±zuj±ce przepisy nie dopuszczaj± do wykonania robót lub nakazuj± wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
d) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci m.in. w wyniku dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron np. badañ archeologicznych, okoliczno¶ci stanowi±cych zagro¿enie ¿ycia lub mienia.
e) przestojów lub opó¼nieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego, o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany terminu i zmiany w tym zakresie bêd± dokonane, z uwzglêdnieniem okresów niezbêdnych do przesuniêcia terminu wykonania Umowy.
6. W przypadkach okre¶lonych w ust. 5, przed³u¿enie terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie Przedmiotu Umowy. Przed³u¿enie terminu Zamawiaj±cy warunkuje z³o¿eniem przez Wykonawcê stosownego wniosku o sporz±dzenie aneksu do umowy wraz z powo³aniem siê na podstawê zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisuj±cym okoliczno¶ci faktyczne

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-25 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

XV. Podstawy wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 t.j.)
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.