eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinekWykonanie i wymiana zagłowiczenia ujęcia wody leczniczej nr 14 na terenie Uzdrowiskowego Zakładu Górniczego w Ciechocinku - CPV 51540000-9



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i wymiana zagłowiczenia ujęcia wody leczniczej nr 14 na terenie Uzdrowiskowego Zakładu Górniczego w Ciechocinku - CPV 51540000-9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 283 60 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.rzendkowska@uzdrowiskociechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i wymiana zagłowiczenia ujęcia wody leczniczej nr 14 na terenie Uzdrowiskowego Zakładu Górniczego w Ciechocinku - CPV 51540000-9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0839f2b8-6f36-481e-8cca-a8bfc83f403c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP 28/07/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213405,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie i wymiana zagłowiczenia ujęcia wody leczniczej nr 14 na terenie Uzdrowiskowego Zakładu Górniczego w Ciechocinku - CPV- 51540000-9
W ramach zadania przewiduje się:
1. Wymiana zagłowiczenia otworu oraz konserwacja części nadziemnej kolumny eksploatacyjnej wg załączonego rysunku poglądowego, przy czym część nadziemna rozumiana jest jako znajdująca się ponad powierzchnią dna zagłębienia wewnątrz obudowy ujęcia wody leczniczej nr 14:
- adaptacja projektu części nadziemnej kolumny eksploatacyjnej ujęcia wraz z głowicą, poprzedzona wizją terenową i obmiarem oraz wskazanie konkretnych rozwiązań technicznych (ewentualne zmiany projektu muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego przed przystąpieniem do jego realizacji);
- współpraca z przedstawicielem Zamawiającego przy wykonywaniu projektu technicznego planowanych robót (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 25 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu zakładów górniczych wydobywających kopaliny otworami wiertniczymi (Dz.U. 2014 poz. 812);
- skompletowanie części przewidzianych od wymiany oraz instalacja wszystkich elementów składowych (zasuwy głównej, zaworów, przepływomierza/wodomierza, termometru, manometru, elektrozaworu odcinającego umożliwiającego przekazywanie informacji o zamknięciu i otwarciu zaworu, czujnika ciśnienia, zaworu czerpalnego, króćca do podłączenia dodatkowego, tymczasowego rurociągu);
-dołączenie atestu potwierdzającego szczelność spawów, atestów armatury oraz wykorzystanych materiałów, dostarczenie niezbędnych certyfikatów, aprobat technicznych oraz innych dokumentów potwierdzających sprawność montowanych urządzeń;
- dostarczenie wykonanych elementów pod wskazany adres.

Głowica musi zostać wykonana z materiałów zapewniających zabezpieczenia przed agresywnym działaniem solanki, eksploatowanej ujęciem nr 14 (nie gorszych niż stal kwasoodporna typu AISI 316 L), na co Zamawiający otrzyma od Wykonawcy gwarancję na okres 10 lat. Głowica powinna zostać wykonana w sposób umożliwiający wykonywanie badań geofizycznych bez konieczności jej demontażu oraz wymianę zasuwy głównej bez konieczności zatłaczania otworu. Wszystkie urządzenia pomiarowe, zawory oraz inne elementy zainstalowane w obrębie kolumny eksploatacyjnej muszą być wykonane z materiałów odpornych na agresywne działanie solanki eksploatowanej ujęciem nr 14, na co Zamawiający otrzyma od Wykonawcy gwarancję na okres 3 lat na montaż oraz minimum 2 lat na pozostałe elementy instalacji.

2. Demontaż głowicy wraz z zasuwą główną i montaż nowych elementów:
- zatłoczenie odwiertu solankowego lub wykonanie innych zabiegów w celu stabilizacji ciśnienia;
- ocena stanu rur eksploatacyjnych oraz osłonowych znajdujących w części nadziemnej, pod kątem możliwości podłączenia wymienianego odcinka oraz wykonanie niezbędnych prac umożliwiających jego podłączenie;
- demontaż części przewidzianych do wymiany t.j. starej głowicy wraz z zasuwą główną oraz urządzeń pomiarowych;
- montaż nowej głowicy wraz z urządzeniami pomocniczymi (zasuwą główną, zaworami, przepływomierzem, termometrem, manometrem, elektrozaworem odcinającym, czujnikiem ciśnienia, zaworem czerpalnym, króćcem do podłączenia dodatkowego, tymczasowego rurociągu);
- złączenie wodociągu przesyłowego;
- konserwacja i zabezpieczenie kolumny rur eksploatacyjnych i osłonowych, znajdujących się w części nadziemnej lub inne konieczne zabiegi związane ze wzmocnieniem rur na powierzchni;
- przygotowanie otworu do eksploatacji, w tym wypompowanie i zagospodarowanie solanki.

Wszystkie prace związane z niniejszym zadaniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy Prawo geologiczne i górnicze oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu zakładów górniczych wydobywających kopaliny otworami wiertniczymi (Dz.U. 2014 poz. 812).
Pozostała dokumentacja została zawarta w : Załącznik A do SWZ- załączniki na stronie prowadzonego postepowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karpackie Przedsiębiorstwo Wiertnicze Sp. z o . o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343603925

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 23

7.3.4) Miejscowość: Chełmiec

7.3.5) Kod pocztowy: 33-395

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290895,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.