eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2023 roku



Og³oszenie z dnia 2022-12-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Wielicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554531

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek Górny 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 3999800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwielicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatwielicki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-314f1d87-7ad3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00492968

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00031783/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¶wiadczenie us³ug pocztowych na 2023 rok

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/spwieliczka,m,403759,2022.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, oraz poczty elektronicznej przetargi@powiatwielicki.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do: formularza do
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. Strona postêpowaniahttps://bip.malopolska.pl/spwieliczka,m,403759,2022.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do: formularza do
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP. 3. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje postanowienia regulaminów, o których mowa powy¿ej, a tak¿e instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal oraz uznaje je za wi±¿±ce. 4.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datê przekazania
wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub na adres poczty elektronicznej wskazanej do kontaktu w niniejszym postêpowaniu . Identyfikator postêpowania jest dostêpny s± na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê ,,Dla Wykonawców’’ lub ze
strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.7. Nazwa odbiorcy na platformie ePUAP:Powiat Wielicki, Adres skrytki ePUAP: /o03wq89ojp/SkrytkaESP . W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami (za wyj±tkiem
z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 pzp i oferty wraz z za³±cznikami) w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ,wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji), a tak¿e za pomoc± poczty elektronicznej wskazanej do kontaktu w niniejszym postêpowaniu 9. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania ( lub ID
postêpowania).10.Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres e-mail. 11. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
z 2020, poz. 2452) oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020, poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta
Wielicki bêd±cy kierownikiem Starostwa Powiatowego w Wieliczce z siedzib± w³adz przy ul. Rynek Górny 2, tel. 12 3999800, faks 12 3999701 , e-mail: sekretariat@powiatwielicki.pl Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach
zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod@powiatwielicki.pl , pisemnie na adres siedziby Administratora -Wieliczka ul. Rynek Górny 2.
Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa siê w zwi±zku z realizacj± zadañ w³asnych b±d¼ zleconych Starostwu Powiatowemu w Wieliczce okre¶lonych przepisami prawa,w szczególno¶ci w art. 4, 4ai 5ustawy o samorz±dzie powiatowym, w celu realizacji przys³uguj±cych starostwu uprawnieñ, b±d¼
spe³nienia przez starostwo obowi±zków okre¶lonych tymi przepisami prawa albo gdy jest to niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej. Przetwarzanie mo¿e byæ równie¿ niezbêdne w celu wykonania umowy, której Pani/Pan jest
stron± lub do podjêcia dzia³añ, na Pani/Pana ¿±danie przed zawarciem umowy.Mog± równie¿ wyst±piæ przypadki w których zostanie Pani/Pan poproszona/y o wyra¿enie zgody na przetwarzanie danych osobowych w okre¶lonym celu i zakresie. Dane nie bêd± przekazywane innym podmiotom, z wyj±tkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa tj. podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 pzp. Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane jedynie w okresie niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.Po spe³nieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zosta³y zebrane,
mog± one byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej. Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora: 1. dostêpu do tre¶ci swoich danych
osobowych, 2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. usuniêcia swoich danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych na podstawie wyra¿onej przez Pani±/Pana zgody, 4.
ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w momencie gdy prawid³owo¶æ przetwarzania danych osobowych jest kwestionowana, 5. przenoszenia swoich danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych na podstawie wyra¿onej przez Pani±/Pana zgody, a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyra¿enie zgody, zawsze ma Pani/Pan prawo nie wyraziæ zgody, a w przypadku jej wcze¶niejszego wyra¿enia, do cofniêcia zgody. Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. 1. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych mo¿e byæ wymogiem: a. ustawowym, b. umownym, c. warunkiem zawarcia umowy, b) do których podania bêdzie Pani/Pan zobowi±zana/y. 2. W przypadku, gdy bêdzie istnia³ obowi±zek ustawowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ zadania ustawowego, co mo¿e skutkowaæ konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa. 3. W przypadku, gdy bêdzie istnia³ wymóg umowny, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie bêdziemy mogli wykonaæ takiej umowy. 4. W przypadku, kiedy podanie danych bêdzie warunkiem zawarcia umowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie bêdziemy mogli zawrzeæ takiej umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIU 272.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów a tak¿e us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego w roku 2023 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce.
2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany zgodnie z:
a) ustaw± z dnia 23 listopada 2012r Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2022 r poz.896 z pó¼n. zm.), -
b) postanowieniami Rozporz±dzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego ( Dz.U. z 2020 r, poz. 1026 z pó¼n. zm.)
3. postanowieniami Rozporz±dzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji us³ugi pocztowej (tj. Dz.U.2019 r, poz.474 ze zm.).
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiaj±cy okre¶li³ rodzaje przesy³ek oraz szacunkowe ilo¶ci tych przesy³ek w Formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Przesy³ki zagraniczne ujête w formularzu cenowym kierowane s± g³ównie do krajów Europy.
7. Nie jest przewidziane specyfikowanie rodzajów przesy³ek zagranicznych na poszczególne kraje, ze wzglêdu na fakt, ¿e wystêpuje ich bardzo niedu¿a ilo¶æ. Kwoty za te przesy³ki bêd± szacowane w oparciu o cennik Wykonawcy.
8. Przesy³ki, nie wyszczególnione w za³±czniku nr 2 do og³oszenia, bêd± wyceniane dodatkowo zgodnie z cennikiem Wykonawcy.
9. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ poszczególnych przesy³ek w stosunku do okre¶lonych w Formularzu cenowym, mo¿e ulec zmianie z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ tych przesy³ek nie przekroczy warto¶ci ca³kowitej przedmiotu zamówienia. Z tego tytu³u Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy gwarantuje, i¿ minimalna kwota, która zostanie zap³acona z tytu³u realizacji przedmiotu niniejszej umowy wyniesie 70% ceny podanej w Formularzu Oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

9. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ poszczególnych przesy³ek w stosunku do okre¶lonych w Formularzu cenowym, mo¿e ulec zmianie z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ tych przesy³ek nie przekroczy warto¶ci ca³kowitej przedmiotu zamówienia. Z tego tytu³u Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy gwarantuje, i¿ minimalna kwota, która zostanie zap³acona z tytu³u realizacji przedmiotu niniejszej umowy wyniesie 70% ceny podanej w Formularzu Oferty

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony spe³niony je¿eli Wykonawca posiada aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych na wykonywanie
dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo Pocztowe (tj. Dz,U. z 2022 r., poz. 896 z pó¼n. zm.)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym
zakresie
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym
zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych na
wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (tj.
Dz.U. z 2022 r., poz. 896 z pó¼n. zm.)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1/.Formularz ofertowy– Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2/. Formularz cenowy– Za³±cznik nr 2 do SWZ
3/.O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi/dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem 6 do SWZ.
Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji
okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
4/.Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy):
1) Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do
z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
2) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
Wymagana forma:
a. orygina³ w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z form± reprezentacji, okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej, lub
b. elektroniczna kopia dokumentu (cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego) po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza ( art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991 r. prawo o notariacie ,DZ.U z 2020 r., poz. 1192) które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa,
sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez pe³nomocnika

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ uchwa³y. 2. Wykonawcy tworz±cy jeden podmiot przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo.
3. Pe³nomocnictwo sporz±dza siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika). 5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne. 7. W odniesieniu do warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej, warunek bêdzie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub us³ugi, do których te uprawnienia s± wymagane (¶wiadczenie us³ug pocztowych).
8. W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê dokumenty w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej sk³adane przez konsorcjum lub spó³kê cywiln± zostan± ocenione pod k±tem ³±cznego spe³nienia wymagañ zamawiaj±cego przez wystêpuj±cych wspólnie wykonawców na podstawie z³o¿onych dokumentów. 9. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp. wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w okoliczno¶ciach gdy Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w
postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp. lub warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zobowi±zani s± do do³±czenia do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ. 10. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê 11. W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i okre¶la nastêpuj±ce przypadki takich zmian:
1) wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy brutto za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy,
2) w trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
w razie zmian bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których tre¶æ oddzia³uje po¶rednio lub bezpo¶rednio na postanowienia umowy, poprzez dostosowanie tre¶ci umowy do tych zmian,
3) w przypadku zmiany cen towarów lub kosztów zwi±zanych z realizacj±
zamówienia:
a) minimalny poziom zmiany ceny kosztów uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê w ten sposób, ¿e towary lub koszty wykonania przedmiotu umowy musz± wzrosn±æ lub obni¿yæ siê o co najmniej 3 %,
b) podstaw± zmian wysoko¶ci wynagrodzenia s± ¶rednioroczne wska¼niki cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszane przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w Monitorze Polskim w stosunku do poprzedniego miesi±ca,
c) waloryzacja powoduj±ca zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e byæ dokonana na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, zg³oszony pisemnie nie wcze¶niej jednak ni¿ po 6 miesi±cach obowi±zywania umowy,
d) zwiêkszenie wynagrodzenia nie obejmuje czê¶ci zamówienia, które zosta³o zap³acone przed dokonaniem zmian,
e) wykazanie wzrostu kosztów oraz wykazanie wp³ywu wzrostu kosztów na realizacjê zamówienia le¿y po stronie wnioskodawcy,
zmiana wynagrodzenia zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
 przez wskazanie podstawy, w szczególno¶ci wykazu rodzaju towarów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia,
 przez okre¶lenie procentowego wp³ywu zmiany ceny towarów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia,
f) ka¿da ze stron ma prawo do dwukrotnej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia na swoj± korzy¶æ,
g) nowa wysoko¶æ wynagrodzenia bêdzie obowi±zywa³a od daty wskazanej w aneksie do umowy,
h) ³±czna maksymalna warto¶æ zmian wynagrodzenia Wykonawcy, nie mo¿e przekroczyæ 5 % wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, obowi±zuj±cego w dniu zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-21 08:45

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia/zmiany/ wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, jako odbiorcê wskazuj±c POWIAT WIELICKI

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.