eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna ŚląskaPrzebudowa dróg powiatowych na terenie Gmin: Wiejskiej Świdnica, Marcinowice, Żarów, Strzegom



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych na terenie Gmin: Wiejskiej Świdnica, Marcinowice, Żarów, Strzegom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890724480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 12

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746622920

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sdps.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych na terenie Gmin: Wiejskiej Świdnica, Marcinowice, Żarów, Strzegom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06475d4-80ef-4462-8b5f-7985af039ac6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056058/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg powiatowych na terenie Gmin: wiejskiej Świdnica, Marcinowice, Żarów, Strzegom

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.200.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1994D na odcinku Zebrzydów – Biała, Biała - Chwałków

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1994D
1) Opis prac projektowych:
Dokumentację projektową Wykonawca ma sporządzić w zakresie koniecznym do wykonania zadania. Dokumentacja musi posiadać wszelkie wymagane opinie, uzgodnienia i pozwolenia oraz musi być sporządzona z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodna
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. W przypadku, gdy podczas prowadzenia robót zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji niezbędnej dla realizacji zadania, wykonawca jest zobowiązany na własny koszt wykonać taką dokumentację.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego zawarte zostały w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

2) Opis robót budowlanych:
- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,
- roboty ziemne,
- roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie zjazdów,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie chodnika,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- remont obiektu mostowego

Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 12 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 5459798,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2881D Morawa - Przyłęgów

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2881D na odcinku Morawa - Przyłęgów. Długość odcinka 3,7 km
Zakres robót obejmuje m.in.:
- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie poboczy,
- oczyszczenie rowów z namułu
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 2254651,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2900D odcinek Sady – Mysłaków wraz z budową chodnika w miejscowości Sady
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1994D
1) Opis prac projektowych:
Dokumentację projektową Wykonawca ma sporządzić w zakresie koniecznym do wykonania zadania. Dokumentacja musi posiadać wszelkie wymagane opinie, uzgodnienia i pozwolenia oraz musi być sporządzona z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodna
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. W przypadku, gdy podczas prowadzenia robót zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji niezbędnej dla realizacji zadania, wykonawca jest zobowiązany na własny koszt wykonać taką dokumentację.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego zawarte zostały w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

2) Opis robót budowlanych
- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,
- roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej,
- budowa linii kablowej nN i oświetlenia drogowego,
- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie chodnika,
- wykonanie zjazdów,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 14 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 2460322,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2941D na odcinku od DK35 w kierunku m. Jagodnik
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2941D odcinek od DK35 w kierunku miejscowości Jagodnik. Długości odcinka – 156m.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- rozebranie istniejącej nawierzchni,
- przebudowa chodnika,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 15 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 542744,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2876D wraz z budową zjazdu publicznego do drogi gminnej na Osiedle Sowie w m. Bystrzyca Górna
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2876Dwraz z budową zjazdu publicznego do drogi gminnej na Osiedle Sowie w miejscowości Bystrzyca Górna. Długości odcinka – 150,24m.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- roboty ziemne
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie odwodnienia,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 16 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 734527,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2085D odcinek Klecin - Krasków
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2876Dwraz z budową zjazdu publicznego do drogi gminnej na Osiedle Sowie w miejscowości Bystrzyca Górna. Długości odcinka – 150,24m.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- frezowanie nawierzchni
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie odwodnienia,
- wykonanie oznakowania poziomego
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 17 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 861145,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6102025,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7712100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6102025,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6102025,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2494505,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3624810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2494505,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2494505,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2684193,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4573540,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2684193,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2684193,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581278,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596145,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581278,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał |Bisek "BISEK-ASFALT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941261607

7.3.3) Ulica: Granitowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 55-311

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581278,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627200,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 901586,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 901586,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Bisek "BISEk-ASFALT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941261607

7.3.3) Ulica: Granitowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 55-311

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 901586,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985998,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1057547,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985998,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colas Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941261607

7.3.3) Ulica: Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 893952,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.