Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00451110/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00467022/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowę zespołu usług przyplażowych wraz z infrastrukturą na działkach nr 60/3, nr 69/5 oraz części działki nr 69/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje – etap II – stan developerski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowe Centrum sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320962978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@nc-miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://nc-miedzyzdroje.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowę zespołu usług przyplażowych wraz z infrastrukturą na działkach nr 60/3, nr 69/5 oraz części działki nr 69/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje – etap II – stan developerski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9738b17-643b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2720524 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Do zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem pn. „Budowę zespołu usług przyplażowych wraz z infrastrukturą na działkach nr 60/3, nr 69/5 oraz części działki nr 69/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje – etap II – stan developerski” realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez spółkę 4Developments sp. z o.o. ul. Gdyńskich Kosynierów 3/1, 80-866 Gdańsk, należy realizacja prac budowlanych na działkach nr 60/3, 69/5 oraz 69/6, obręb 20 miasta Międzyzdroje wchodzą:
a) wszystkie warstwy wykończeniowe przegród wg. projektu architektonicznego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ – zestawienie przegród dla elementów wykończenia zewnętrznego i wewnetrznego:
ELEMENTY WYKOŃCZENIA ZEWNĘTRZNEGO:
- elementy fasadowe, stolarka okienna zgodnie z projektem warsztatowym sporządzonym przez Wykonawcę w oparciu o założenia dokumentacji technicznej dla budynków A i B,
- elewacje budynków A, B i C, (wymagania dla deski kompozytowej: okres gwarancji producenta min: 20 lat, grubość deski min 27 mm),
- izolacje termiczne, akustyczne, przeciwwilgociowe i przeciwwodne w budynkach A, B i C,
- cokoły w budynkach A, B i C,
- tarasy w budynkach A, B i C,
- obróbki blacharskie w budynkach A, B i C,
- parapety zewnętrzne w budynkach A, B i C,
- balustrady zewnętrzne w budynkach A, B i C,
- stolarka drzwiowa zewnętrzna w budynkach A, B i C,
- rolety zewnętrzne (zabezpieczenie barów na tarasach oraz fasad zewnętrznych) w budynkach A i B,
- sufit podwieszany dla łącznika między budynkami C i B oraz przy wejściu do budynku C,
- odwodnienie tarasów w budynkach A, B i C,
- witryny zewnętrzne w budynkach A i B,
- lamele na wejściu do budynku C,
- ściany działowe, w budynkach A, B i C,
- konstrukcja zadaszeń barów wraz pokryciem w budynkach A i B,
ELEMENTY WYKOŃCZENIA WEWNĘTRZNEGO:
- warstwy posadzkowe z wyłączeniem docelowej warstwy wykończeniowej w budynku A i B oraz pomieszczeniach sanitariatów budynku C,
- warstwy roadshows w pomieszczeniu nr 27 w budynku C pn.”Punkt gromadzenia odpadów” - wszystkie warstwy wykończeniowe (z warstwą z płytek ceramicznych),
- tynki w budynku A i B oraz pomieszczeniach sanitariatów budynku C (bez gładzi i robót malarskich),
- tynki w pomieszczeniu nr 27 w budynku C pn.”Punkt gromadzenia odpadów” – zwarstwą gładzi szpachlowej oraz robotami malarskimi;
b) zagospodarowanie terenu:
- instalacje elektroenergetyczne i teletechniczne,
- przebudowa istniejących chodników,
- tarasy zewnętrzne z desek kompozytowych oraz tarasy betonowe,
- zieleń niska, trawniki,
- miejsce gromadzenia odpadów,
- odtworzenie istniejącej nawierzchni,
- nawierzchnie chodnikowe;
c) instalacje elektryczne:
- wykonanie i uzbrojenie rozdzielnicy głównej,
- oświetlenie awaryjne,
- instalacja uziemienia i wyrównania potencjałów,
- instalacja odgromowa,
- instalacja przeciwprzepięciowa,
- kanalizacja kablowa,
- wewnętrzne linie zasilające,
- oświetlenie zewnętrzne,
- wewnętrzne instalacje elektryczne w budynkach A, B i C;
- w pomieszczeniu nr 27 w budynku C pn.”Punkt gromadzenia odpadów” - wykonanie opraw oświetleniowych oraz czujników ruchu.
d) instalacje sanitarne:
- wewnętrzna instalacja gazowa,
- wewnętrzna kanalizacja sanitarna w tym kanalizacja tłuszczowa,
- wewnętrzna instalacja gazowa,
- wewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej,
- instalacja skroplin, wykonanie czerpni i wyrzutni na potrzeby klimatyzacji,
- w pomieszczeniu nr 27 w budynku C pn.”Punkt gromadzenia odpadów” wykonanie wentylacji grawitacyjeją wymuszoej mechanicznie.
2. Do zakresu prac objetych ninijeszym zamówieniem nie wchodzą instalacje ogrzewania, chłodzenia, wentylacji mechanicznej oraz armatury sanitarnej.
3. Zakres prac wykonanych/wykonywanych w I etapie:
- fundamenty wraz z izolacją przeciwwilgociową oraz termiczną w budynkach A, B i C,
- instalacje sanitarne podposadzkowe dla budynków A, B i C, tj. wszystkie elementy instalacji kanalizacji sanitarnej, tłuszczowej oraz wodociągowej znajdujące się pod warstwą podkładu betonowego C8/12,
- podłogi na gruncie tj. podsypka piaskowa wraz podkładem z betonu C8/12,
- ściany nośne konstrukcyjne w budynkach A, B i C,
- ściany działowe w budynku C,
- płyty stropodachów budynków A, B i C wraz z konstrukcją łącznika pomiędzy budynkami C i B,
- fundamenty wraz z konstrukcją stalową schodów oraz elementami prefabrykowanymi, tj.
SCH_1, SCH_2, SCH_3 wraz zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz przeciwpożarowym,
- konstrukcja szybów windowych wraz z nadszybiem dla budynku A i B,
- zewnętrzne instalacje sanitarne,
- instalacja odgromowa (w zakresie fundamentów oraz ścian).
5. Wykonawca przewiduje realizację jednocześnie z wykonaniem przedmiotu niniejszego zamówienia robót polegające na wykonaniu zewnętrznej instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej w tym tłuszczowej oraz instalacji kanalizacji deszczowej na potrzeby budynków wchodzących w skład zespołu usług przyplażowych, które realizowane będą na działkach nr 10, nr 60/7, nr 60/3, nr 69/5 i nr 69/6 obręb 20 miasta Międzyzdroje i obejmują:
a) realizację instalacji wodociągowej na potrzeby budynku A, B, C
Miejsce włączenia do sieci miejskiej przewiduje się w chodniku ulicy Wesołej. Z istniejących budynków A, B, C, wyprowadzono na zewnątrz przewód rurę PE o odpowiedniej długości który należy połączyć w celu zachowania ciągłości rury. Szczegółowy zakres robót wskazany jest w dokumentacji technicznej.
b) realizację instalacji kanalizacji sanitarnej (w tym tłuszczowej)
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji wodociągowej na potrzeby budynku A, B, C, Miejsce włączenia do sieci miejskiej przewiduje się w jezdni ul. Wesołej. W istniejących budynkach A, B, C, wykonano instalacje podposadzkową kanalizacji sanitarnej z wyrzutami na zewnątrz obiektów, w obrębie ścian fundamentowych. Szczegółowy zakres robót wskazany jest w dokumentacji technicznej.
c) realizację instalacji kanalizacji deszczowej
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej na potrzeby budynku A, B, C, Szczegółowy zakres robót wskazany jest w dokumentacji technicznej.
Wobec powyższego roboty dotyczące niniejszego zamówienia winny być realizowane w sposób umożliwiający bezkolizyjne prowadzenie robót ziemnych na potrzeby w/w instalacji sanitarnych zewnętrznych.
Wykonanie ogrodzenie terenu budowy zrealizuje Wykonawca robót ogólnobudowlanych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
Kierownik Budowy udzieli stosownego szkolenia w zakresie przestrzegania wymogów bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji robot budowlanych.
Plac budowy, który zostanie przekazany na potrzebę realizacji przedmiotowego zamówienia nie obejmuje terenu wskazanego na załączniku graficznym nr 1 do niniejszej zmiany do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3717000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4498030,12 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.