eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamocinPrzebudowa drogi gminnej w Atanazynie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Atanazynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szamocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 19

1.5.2.) Miejscowość: Szamocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszamocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b78debe4-a932-4e16-acd0-872cb5e26cf1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w Atanazynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b78debe4-a932-4e16-acd0-872cb5e26cf1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222818/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi w Atanazynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.7011.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285115,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
BRANŻA DROGOWA
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej na odcinku A-B’ o długości 194,00 m ( licząc w osiach skrzyżowań). Przebudowa drogi gminnej polega na wykonaniu nowej nośnej konstrukcji jezdni o szerokości jezdni 5,00 m z betonu asfaltowego wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Przebudowa drogi polega na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni drogi w miejscu jezdni o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej, nadanie trasie odpowiedniego przebiegu.
Droga posiadać będzie parametry klasy funkcjonalno – technicznej „D” ( dojazdowej), natomiast nawierzchnia spełniać będzie wymagania nośności dla ruchu kategorii KR1.
Przebudowa drogi gminnej zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych numer 514/14, 514/12, 508 obręb ewidencyjny: Atanazyn ( 300105_5.0002). Geometrię przebudowywanej drogi pokazano na rysunku nr 2 – plan zagospodarowania terenu.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
W projekcie założono następując parametry techniczne drogi gminnej:
- szerokość jezdni drogi 5,00 m
- szerokość poboczy 0,75 m
- spadek poprzeczny i=2% dwustronny oraz jednostronny na łukach wg planów zagospodarowania terenu.
Przekrój normalny – projektowana konstrukcja jezdni:
Projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni jak niżej:
- warstwa wzmacniająca grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 5,00 MPa
- warstwa podbudowy dolnej grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o0/63,00 mm
7
- warstwa podbudowy górnej grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o0/31,50 mm
- warstwa wiążąca grubości 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm ( AC16W)
- warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm ( AC11S)
Projektowane obustronne pobocza o szerokości 0,75 m należy wykonać poprzez ułożenie warstwy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Projektowane konstrukcje nawierzchni pokazano na rysunku nr 4 – przekrój normalny.
Niweleta
Niweletę przebudowywanej drogi gminnej należy wykonać według rysunku nr 3 – przekrój podłużny.
BRANŻA ELEKTRYCZNA:
Przedmiotem inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego. Zamierzenie inwestycyjne planowane jest do wykonania w całości zgodnie z opracowanym projektem budowlanym na działkach nr 514/12, 514/14, obręb ewidencyjny Atanazyn (300105_5.0002).
W ramach planowanej inwestycji przewiduje się wykonanie instalacji oświetlenia drogowego. Zakres robót obejmuje:
- wykonanie linii kablowych nn-0,4 kV zasilających latarnie oświetlenia drogowego, wykonanych kablami YAKY 4x25mm2 ułożonymi w ziemi na głębokości 0,7 m,
- wykonanie instalacji uziemiającej z bednarki FeZn 25x4 ułożonej w ziemi na głębokości 0,8 m,
Montaż 5 szt. słupów latarni oświetleniowych składających się z następujących elementów:
- słup stalowy, cylindryczny, ocynkowany o wysokości 7m, wykonany z blachy o grubości 3 mm, wyposażony w wnękę na montaż tabliczki zabezpieczeniowej, przystosowany do montażu na dedykowanym fundamencie,
- fundament betonowy do w/w słupa o wym. 1200/260/20 mm( wys./szer./gł.) Rozstaw śrub montażowych 160x160 mm.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera :
- projekt budowlany branży drogowej (zał. nr 11 ),
- projekt budowlany branży elektrycznej (zał. nr 12 ),
- przedmiary robót, ( zał. nr 9 i 10 )
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB). ( zał. nr 13 i 14 )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366721,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515502,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366721,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341592002

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366721,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.