Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423216/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie systemu mobilnych gablot z niezbędnym wyposażeniem transportowo-magazynowym w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010956038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-958
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225442779
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kchoinska@muzeum-wilanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wilanow-palac.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie systemu mobilnych gablot z niezbędnym wyposażeniem transportowo-magazynowym w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea816724-02b1-447f-b025-d2f8f4d3d723
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019960/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie specjalistycznych gablot, będących uzupełnieniem nowo zaaranżowanych przestrzeni ekspozycyjnych w Muzeum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEF-ZP.KC.3.2401.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 602220,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa polegająca na: zaprojektowaniu, wykonaniu, dostarczeniu, zamontowaniu i uruchomieniu systemu mobilnych gablot z niezbędnym wyposażeniem transportowo-magazynowym mających uzupełnić wyposażenie przestrzeni ekspozycyjnej w Nowej Galerii zlokalizowanej na pierwszym piętrze Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w ramach zadania: „Specjalistyczny system ekspozycyjno-magazynowy”, współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w ramach programu rządowego: „Infrastruktura Kultury”
4.5.3.) Główny kod CPV: 92521000-9 - Usługi świadczone przez muzea
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92521100-0 - Usługi wystawowe świadczone przez muzea
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796131,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 796131,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796131,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Custom Cube T. Stępień P. Kodyra Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952160784
7.3.3) Ulica: Ignacego chrzanowskiego 62
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-141
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUSTOM CUBE T.STĘPIEŃ P. KODYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CUSTOM CUBE T.STĘPIEŃ P. KODYRA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796131,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2025 w dniach 11-14.02.2025 r. w Norymberdze w Niemczech
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Gulfood 2025 w dniach 17-21 lutego 2025 r. w Dubaju
- Przygotowanie projektu, wykonanie i transport zabudowy, montaż, demontaż stoiska wystawienniczo - promocyjnego o powierz. 54,85 m2 na Międzynarodowe Targi MIPIM 2025 w dniach 11-14.03.2025 r. w Cannes
- świadczenie obsługi widzów na spektaklach prezentowanych na scenach Narodowego Starego Teatru oraz prowadzenie sprzedaży biletów do MICET oraz gadżetów reklamowych
- Usługi w zakresie obsługi widowni i szatni Opery Wrocławskiej podczas spektakli wystawianych w siedzibie Zamawiającego oraz poza jego siedzibą
- Kompleksowa organizacja festiwalu dla studentów - Delfinalia 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.