Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00507171/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00521722/01 - Wynik z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług poczt. w obrocie krajowym i zagranicznym. w zakresie przyjm. przemieszcz. i doręcz. przesyłek
listowych i paczek, zgodnie z ust.Prawo Pocztowe oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Koniński-Starostwo Powiatowe w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.1 Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 240 32 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług poczt. w obrocie krajowym i zagranicznym. w zakresie przyjm. przemieszcz. i doręcz. przesyłek
listowych i paczek, zgodnie z ust.Prawo Pocztowe oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ada28664-604f-48da-828c-45bc793d3ec7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000260/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług poczt. w obrocie krajowym i zagranicznym. w zakresie przyjm. przemieszcz. i doręcz. przesyłek listowych i paczek, zgodnie z ust.Prawo Pocztowe oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ada28664-604f-48da-828c-45bc793d3ec73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ada28664-604f-48da-828c-45bc793d3ec7.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania w tym zakresie zostały opisane w pkt.VII SWZ.
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie
pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Wszystkie dokumenty w postępowaniu, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja RODO zawarta jest w pkt.XIX SWZ.
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74-76 ustawy prawo zamówień publicznych.obowiązek podania danych osobowych
dotyczących osoby fizycznej jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.w związku z art. 17 ust.
3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6, ust.1 lit.c RODO.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Koniński z siedzibą Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych - Pani Kamila Grobelska, tel. 63 240 32 65, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: iodo@powiat.konin.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO.272.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług:
a) usług pocztowych przez operatora pocztowego polegających na przyjmowaniu nadawanych przesyłek listowych, paczek
pocztowych i druków bezadresowych w tym również przesyłek rejestrowanych i przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i
zagranicznym, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom, dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek
niedoręczonych, prowadzeniu postępowania reklamacyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Koninie oraz usługa
odbioru korespondencji z siedziby Zamawiającego.
b) w obrocie krajowym Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru
4.2.6.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64110000-0 - Usługi pocztowe
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów oceny ofert.
1. Wykonawca określi cenę ofertową jako cenę ofertową brutto z ewentualnym podatkiem VAT, ściśle według formularza
ofertowego, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, uwzględniając wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia.
2. Ceny jednostkowe za poszczególne usługi pocztowe objęte zamówieniem mają charakter ryczałtowy, co oznacza, że obejmują
wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy,
z zastrzeżeniem okoliczności wymienionych w § 10 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Ceny te powinny obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy niezbędne do zrealizowania usługi. Oznacza to, że
ww. ceny muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost z SWZ i załączników do niej, jak
również nie ujęte w niej, a niezbędne do wykonania usługi. W ww. cenach wykonawca uwzględni ewentualne koszty związane z
potrąceniem należnych zaliczek na podatek dochodowy, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.
3. Podstawą do określenia ceny ofertowej jest zakres usługi wynikający z treści SWZ oraz ilość przesyłek i paczek określona w
formularzu ofertowym z uwzględnieniem pkt 2.
4. Cena ofertowa oraz ceny jednostkowe powinny zostać określone z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek listowych krajowych i zagranicznych oraz rejestrowanych przesyłek paczkowych (Kś)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać
w sposób szczególny.
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
W tym zakresie zamawiający wymaga w szczególności aby wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności
pocztowej, uzyskane na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu
Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe /tekst jednolity Dz. U. z 2023
r. poz. 1640 ze zmianami/.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać
w sposób szczególny.
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać
w sposób szczególny
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zezwolenie Prezesa UKE na wykonywanie działalności pocztowej
w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek
w obrocie krajowym i zagranicznym w trybie ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2022 r., poz. 896 ze zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy
sporządzić, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona
przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się zmiany w umowie, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz pkt 3-4, a także art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jednostkowego, w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepis. ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodz.za pracę, c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotned) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych.Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wyk. Dopuszcza się również, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy, gdy Zamawiający w okresie do dnia 31 sierpnia 2025 roku nie wykorzysta kwoty wskazanej w § 9 ust. 1,2)możliwość zmiany w ilościach pomiędzy poszczególnymi wagami i pozycjami przedm zam, bez zmiany całkowitej wartości umowy, o której mowaw § 9 ust. 1,3)możliwości zmiany cen jednostkowych usług powszech. świadcz. przez Wyk., w przypadku jeśli Prezes UKE nie wniesie sprzeciwu w stosunku do tych zmian, oraz przy założeniu, że ceny te nie wzrosną więcej niż o 50% cen zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, a także przy zachowaniu metod będących podstawą ustalenia cen zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i przy zastosowaniu taryf specjalnych, opustów, rabatów;Dopuszcza się również, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy, gdy Zamawiający w okresie do dnia 31 sierpnia 2025 roku nie wykorzysta kwoty wskazanej w § 9 ust. 1,2)możliwość zmiany w ilościach pomiędzy poszczególnymi wagami i pozycjami przedm. zamówienia, bez zmiany całkowitej wartości umowy, o której mowa w § 9 ust. 1,3) możliwości zmiany cen jedn. usług powsz. świadczonych przez Wykonawcę, w przypadku jeśli Prezes UKE nie wniesie sprzeciwu w stosunku do tych zmian, oraz przy założeniu, że ceny te nie wzrosną więcej niż o 50% cen zaoferowanych przez Wyk. w formularzu ofertowym, a także przy zachowaniu metod będących podstawą ustalenia cen zaoferowan przez Wyk. w formularzu ofertowym i przy zastosowaniu taryf specjalnych, opustów, rabatów;Dopuszcza się również, na podst art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawyPzp możliwość zmiany terminu wyk. przedm umowy, częściowego zawieszenia wyk przedmiotu umowy lub jego części, zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy z następujących przyczyn:
a) sytuacji epidemicznej lub wprowadzenia przez władze państwowe stanu nadzwyczajnego lub innych ograniczeń w funkcjonowaniu państwa, jego części lub Stron Umowy,
b) zmian obowiązujących przepisów prawa, wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu umowy, wchodzących w życie po dniu zawarcia Umowy. O ile okoliczności, o których mowa w pkt 1 oraz pkt 2, wpływają na należyte wykonanie Umowy i Strony uprawdopodobnią powyższe okoliczności.19. Zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zam. publ. dopuszcza się również możliwość odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, należnego wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia od których Prezes UKE nie wniósł sprzeciwu. a) waloryzacja będzie następować automatycznie w dniu świadczenia usług pocztowych b) waloryzacja o której mowa w ust 2 obejmuje sytuację zarówno wzrostu jak i spadku cen. c) realizacja przedmiotu umowy z uwzgl. waloryzacji nie może uniemożliwić wyk. zakupu na poziomie wskazanym w § 7 ust 4.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-20
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, monitoring systemu alarmowego oraz wsparcie grupy interwencyjnej w prokuraturach okręgu konińskiego w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek"w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi "Leszczynowa Górka" w 2025r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na terenie miasta Piotrków Trybunalski oraz poza teren miasta Piotrków Trybunalski
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.