Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427280/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00449015/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00449073/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 120168D,
LUBIEL – DROGA DOJAZDOWA DO GRUNTÓW ROLNYCH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąsosz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 17
1.5.2.) Miejscowość: Wąsosz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-210
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: (65) 543 78 50
1.5.8.) Numer faksu: (65) 543 77 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wasosz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasosz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platforazakupowa.pl pod adresem platformazakupowa.pl/pn/wasosz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 120168D,LUBIEL – DROGA DOJAZDOWA DO GRUNTÓW ROLNYCH”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-687733f4-a534-4a49-9ae4-0e969477fd3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052500/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 120168D. Lubiel - droga dojazdowa do gruntów rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 120168D. Lubiel - droga dojazdowa do gruntów rolnych.
W ramach niemniejszego zamówienia wykonane będą następujące roboty budowlane:
- roboty pomiarowe,
- roboty ziemne,
- roboty w zakresie wykonania nawierzchni dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zadania został określony w załącznikach do SWZ:
• Dokumentacji technicznej,
• Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
• Kosztorysie Ofertowym Wykonawcy.
Roboty muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 755745,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1181493,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 755745,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Katarzyna Ćwik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Tadeusz Ćwik, Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Ćwik" T.Ćwik, J.Ćwik, K. Ćwik-Popadiuk spółka cywila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880181463
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 24
7.3.4) Miejscowość: Wińsko
7.3.5) Kod pocztowy: 56-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA ĆWIK-POPADIUK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA ĆWIK-POPADIUK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929566,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15INNE PRZETARGI WĄSOSZ
- "Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych"
- "PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 120155D, BEŁCZ MAŁY - DROGA DOJAZDOWA DO GRUNTÓW ROLNYCH"
więcej: przetargi WĄSOSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.