Og³oszenie z dnia 2023-11-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00505080/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2024/BZP 00036447/01 - Wynik z dnia 2024-01-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2024"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Gostyniñski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016100
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Romana Dmowskiego 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242357981
1.5.8.) Numer faksu: 242357985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gostynin.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.gostynin.powiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2024"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-006a2c23-82df-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00493188
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00042628/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 "Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2024"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-006a2c23-82df-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-006a2c23-82df-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres: przetargi@gostynin.powiat.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
2)Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
- w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
wy³±cznie poprzez Platformê e-Zamówienia.
3)Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady
i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4)Komunikacja w postêpowaniu, pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielenie odpowiedzi z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem poczty elektronicznej: na adres: przetargi@gostynin.powiat.pl lub przy u¿yciu formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”(„Formularze do
komunikacji”). Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5)Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
7) Zamawiaj±cy dopuszcza, z wy³±czeniem sk³adania ofert przez Wykonawców, mo¿liwo¶æ przes³ania dokumentów zarówno przez Wykonawców jak i Zamawiaj±cego za pomoc± standardowej poczty elektronicznej (e-mail).
8) Ca³o¶æ korespondencji prowadzonej pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywaæ siê bêdzie z zachowaniem postanowieñ zawartych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych, rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
9) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu, których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisano w pkt. 8 SWZ.
10) Sposób sk³adania ofert opisano w pkt. 14 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119, s. l), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Gostyninie reprezentowane przez Starostê Gostyniñskiego z siedzib± przy ul. Dmowskiego 13, 09-500 Gostynin, e-mail: starosta@gostynin.powiat.pl.
2. Kontakt z Administratorem Danych jest mo¿liwy pod adresem e-mail: starostwo@gostynin.powiat.pl, telefonicznie 24 235 79 77 lub listownie na adres Administratora.
3. Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Gostyninie jest Pani Katarzyna Gontarek, z któr± kontakt jest mo¿liwy pod adresem e-mail: iod@gostynin.powiat.pl lub listownie na adres Administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych na podstawie przes³anki:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w celu realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze - na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia,
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zawartej umowy (przetwarzanie danych niezbêdne do wykonania zawartej umowy, b±d¼ podjêcia dzia³añ przed jej zawarciem) - na etapie podpisania umowy.
5. Celem przetwarzania danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Gostyninie jest realizacja zadañ publicznych Administratora, ¶wiadczenie przez niego us³ug, a tak¿e wykonywanie obowi±zków prawnych i dochodzenie ewentualnych roszczeñ, wynikaj±cych z przepisów prawa cywilnego oraz obrony przed roszczeniami, je¶li takowe siê pojawi±. Dane osobowe przetwarzane s± w celu prawid³owej realizacji tych zadañ, wykonania obowi±zków prawnych, jakie ci±¿± na Administratorze.
6. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbêdne do zrealizowania zadania/umowy/¶wiadczenia.
7. Posiadaj± Pañstwo:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych *;
o na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pañstwu:
o w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Administrator informuje, ¿e Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres wymagany prawem a uszczegó³owiony w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
9. Je¿eli Pan/Pani uzna, ¿e dane osobowe bêd± przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa ma Pan/Pani prawo wnie¶æ skargê do organu nadzorczego — Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ organy w³adzy publicznej, podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej oraz wspó³pracuj±ce z nami firmy, w tym informatyczne, kurierskie na podstawie zawartych umów.
11. Pañstwa dane nie bêd± podlega³y profilowaniu i nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
Pe³ne zapisy dotycz±ce klauzuli informacyjnej RODO zawarte w pkt 44 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IP.272.11.2023.DPS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z przeznaczeniem na cele grzewcze oleju opa³owego lekkiego L-1 (nazwa handlowa olej napêdowy grzewczy, olej napêdowy do celów grzewczych) w ilo¶ci oko³o 43 000 litrów (43 m3) dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego tj. Powiatowego Domu Pomocy Spo³ecznej w Czarnowie, Powiatowego Urzêdu Pracy w Gostyninie oraz Placówki O¶wiatowo-wychowawczej „Bratoszewo” w Gostyninie.
Olej opa³owy lekki musi spe³niaæ warunki normy PN-C-96024:2011 dla L1, tj:
Lp. W³a¶ciwo¶ci Jednostka miary Wymagania wg PN-C-96024:2011 dla L1
1 Gêsto¶æ w temp. 150 C, max. kg/ml 860
2 Warto¶æ opa³owa, min. MJ/kg 42,6
3 Temperatura zap³onu, min. o C 56
4 Lepko¶æ kinematyczna w 20 o C, max. mm²/s 6,00
5 Sk³ad frakcyjny:
- do 2500 C destyluje, max,
- do 3500 C destyluje, min.
%v/v
%v/v
65
85
6 Temperatura p³yniêcia, max. o C -20
7 Pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. % m/m 0,3
8 Zawarto¶æ siarki, max. % m/m 0,1
9 Zawarto¶æ wody, max. mg/kg 200
10 Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max. mg/kg 24
11 Pozosta³o¶æ po spopieleniu, max. %(m/m) 0,01
12 Barwa - Czerwona
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena ofertowa brutto – 100 pkt.
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ standardy jako¶ciowe do odnosz±ce siê do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia
Maksymalna ilo¶æ punktów do zdobycia- 100 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
-uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrêbnych przepisów:
a) posiadania wa¿nej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki (art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne), a w przypadku Wykonawców zagranicznych posiadanie aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonym w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w zakresie obrotu olejem opa³owym lekkim.
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a)wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± dostawê oleju opa³owego o wielko¶ci min. 20 m3
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, warunek mo¿e spe³niaæ tylko jeden wykonawca.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym
zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie o¶wiadczenia z pkt. 5.5.) niniejszej sekcji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz dostaw oleju opa³owego lekkiego, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy oleju opa³owego lekkiego zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Za spe³nienie warunku uznane zostanie wykonanie co najmniej jednej dostawy oleju opa³owego o wielko¶ci min. 20 m3 wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie,
2) wa¿nej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki (art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne), a w przypadku Wykonawców zagranicznych posiadanie aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonym w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w zakresie obrotu olejem opa³owym lekkim.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo(nie dotyczy spó³ki cywilnej), o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4) Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
7) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
8) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
9) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (za³±cznik nr 6).
10) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zwartej umowy w zakresie regulowanym w art. 455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-006a2c23-82df-11ee-9aa3-96d3b4440790
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z tre¶ci± art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 1497 ze zm.), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego oraz gazu propan do szkó³ i budynków gminnych na rok 2025
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego O¶rodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola nr 2 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wêdlin, miêsa ró¿nego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Spo³ecznej w Czarnowie na rok 2025"
wiêcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju lekkiego opa³owego na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2025
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego Ekoterm lub równowa¿nego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Mi³owicach
- Dostawa oleju opa³owego do O¶rodka Szkolenia i Wychowania w Jaci±¿ku
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Gustawa Zieliñskiego w Skêpem
- ZAKUP OLEJU OPA£OWEGO WRAZ Z DOSTAW¡
- Dostawa oleju opa³owego do ogrzewania szkó³ z terenu gminy Jednoro¿ec w roku 2025
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.