Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506274/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2025/BZP 00007079/01 - Wynik z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego
części od 1 do 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bieszczadzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370439953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bełska
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134712511
1.5.8.) Numer faksu: 134611073
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@bieszczadzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego
części od 1 do 10
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b931b028-5860-493a-b936-2de9aba066ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009723/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego części od 1 do 10
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bieszczadzki.ezamawiajacy.pl/pn/BIESZCZADZKI/demand/173698/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bieszczadzki.ezamawiajacy.pl/pn/BIESZCZADZKI/demand/173698/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu Zam.
dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez str. postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za
pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://bieszczadzki.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zam., uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich
czytelna treść dotrze do Zam. przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
Wykonawca może zwrócić się do Zam. z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem
Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”.
Zam. udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że
wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zam. nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o
wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zam. może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek
bez rozpoznania.
Zam. określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zam. określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zam. określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
a) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką
do złożenia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8
lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych
plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający
(ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.
Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu
elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir
SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Zam. określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,
ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip,
7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Starosta Bieszczadzki
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres
iod@bieszczadzki.pl
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane
osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13
rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już
tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o
udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym
wykonawca składa w ofercie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.
8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności
samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji
o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku
podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu
zamówienia.
9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.272.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Podstawienie ładowarki.
Podstawienie 1 szt. ładowarki lub koparko – ładowarki o poj. łyżki min. 1,0m3 – własność Wykonawcy – do przygotowania mieszanki i załadunku materiałów na placu składowym w Ustjanowej Górnej. Usługa będzie świadczona na doraźne wezwanie zamawiającego.
Szacowany zakres usług:
Wykonanie i załadunek mieszanek uszorstniających przy użyciu ładowarki lub koparko – ładowarki – 300 godzin pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty z części 1, 8, 9, 10 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
rok produkcji sprzętu – 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Rp
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Rp– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Rok produkcji sprzętu” /max. 40 pkt. / liczona następujących zasad:
Rok produkcji:
Rok produkcji 2019-2015 – 40 pkt.
Rok produkcji 2014-2011 – 30 pkt.
Rok produkcji 2010-2007 – 20 pkt.
Rok produkcji 2006-2003 - 10 pkt
Rok produkcji 2002 i poniżej – 0 pkt
Jeśli w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie roku produkcji sprzętu pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadania 1,8,9,10 która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji sprzętu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Zimowe utrzymanie nr 2224R, 2226R, 2268R, 2293R, 2295R.
Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr:
2224R Rozpucie-Ropienka,
2226R Rakowa-Stańkowa-Ropienka,
2268R Wańkowa-Dźwiniacz-Brzegi Dolne,
2293R Olszanica-Ropienka,
2295R Krościenko-Stebnik.
Szacowany zakres usług:
Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 330 godzin pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla cz. 2-7.
Przy wyborze oferty z części od 2 do 7 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
nośnik wyposażony w pług z dociskiem – 30 %
nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe – 10%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Pd + On
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Pd– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik wyposażony w pług z dociskiem” /max. 30 pkt. / liczona wg następujących zasad:
Jeśli nośnik wyposażony jest w pług z dociskiem oferta uzyska 30 pkt.
Jeśli nośnik nie jest wyposażony w pług z dociskiem lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie wyposażenia nośnika w pług z dociskiem pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
On- ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe” /max. 10 pkt. / liczona wg następujących zasad
Jeśli nośnik jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe oferta uzyska 10 pkt.
Jeśli nośnik nie jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie ilości osi napędzania nośnika pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadań od 4 do 9, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru z pkt. 2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Zimowe utrzymanie dróg nr 2290R, 2292R, 2293R, 2268R, 2269R.
Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr:
2290R Wojtkowa-Grąziowa-Trójca,
2292R Wojtkowa-Nowosielce Kozickie-Wojtkówka,
2293R Olszanica-Ropienka-Wojtkówka,
2268R Wańkowa-Leszczowate-Łodyna,
2269R Wańkowa-Dźwiniacz-Brzegi Dolne.
Szacowany zakres usług:
Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 300 godzin pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla cz. 2-7.
Przy wyborze oferty z części od 2 do 7 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
nośnik wyposażony w pług z dociskiem – 30 %
nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe – 10%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Pd + On
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Pd– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik wyposażony w pług z dociskiem” /max. 30 pkt. / liczona wg następujących zasad:
Jeśli nośnik wyposażony jest w pług z dociskiem oferta uzyska 30 pkt.
Jeśli nośnik nie jest wyposażony w pług z dociskiem lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie wyposażenia nośnika w pług z dociskiem pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
On- ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe” /max. 10 pkt. / liczona wg następujących zasad
Jeśli nośnik jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe oferta uzyska 10 pkt.
Jeśli nośnik nie jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie ilości osi napędzania nośnika pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadań od 4 do 9, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru z pkt. 2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Zimowe utrzymanie dróg nr 2305R, 2306R.
Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo
i osprzęt własny Wykonawcy tj. (piaskarkę lub urządzenie rozsypujące o ładowności min.
4 tony oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych
numer
2305R Smolnik-Zatwarnica,
2306R Brzegi Górne-Dwernik.
Szacowany zakres usług:
Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 300 godzin pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla cz. 2-7.
Przy wyborze oferty z części od 2 do 7 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
nośnik wyposażony w pług z dociskiem – 30 %
nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe – 10%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Pd + On
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Pd– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik wyposażony w pług z dociskiem” /max. 30 pkt. / liczona wg następujących zasad:
Jeśli nośnik wyposażony jest w pług z dociskiem oferta uzyska 30 pkt.
Jeśli nośnik nie jest wyposażony w pług z dociskiem lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie wyposażenia nośnika w pług z dociskiem pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
On- ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe” /max. 10 pkt. / liczona wg następujących zasad
Jeśli nośnik jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe oferta uzyska 10 pkt.
Jeśli nośnik nie jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie ilości osi napędzania nośnika pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadań od 4 do 9, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru z pkt. 2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Zimowe utrzymanie dróg nr 2273R, 2296R, 2297R, 2300R, 2301R.
Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr
2273R Bóbrka-Łobozew,
2296R Ustjanowa-Daszówka-Czarna na odc. Ustjanowa-Daszówka,
2297R droga przez wieś Daszówka,
2300R Jasień-Jałowe-Bandrów,
2301R Jałowe-Moczary.
Szacowany zakres usług:
Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 330 godzin pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla cz. 2-7.
Przy wyborze oferty z części od 2 do 7 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
nośnik wyposażony w pług z dociskiem – 30 %
nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe – 10%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Pd + On
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Pd– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik wyposażony w pług z dociskiem” /max. 30 pkt. / liczona wg następujących zasad:
Jeśli nośnik wyposażony jest w pług z dociskiem oferta uzyska 30 pkt.
Jeśli nośnik nie jest wyposażony w pług z dociskiem lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie wyposażenia nośnika w pług z dociskiem pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
On- ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe” /max. 10 pkt. / liczona wg następujących zasad
Jeśli nośnik jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe oferta uzyska 10 pkt.
Jeśli nośnik nie jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie ilości osi napędzania nośnika pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadań od 4 do 9, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru z pkt. 2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Zimowe utrzymanie dróg nr 2296R; 2298R, 2299R, 2302R, 2303R, 2304R.
– Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr
2296R Ustjanowa-Daszówka-Czarna na odcinku Czarna-Czarna Dolna;
2298R ul. Przemysłowa-Ustrzyki Dolne-Równia-Hoszów,
2299R droga przez wieś Hoszowczyk,
2302R Czarna-Michniowiec,
2303R droga przez wieś Lipie,
2304R Polana-Lutowiska.
Szacowany zakres usług:
Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 360 godzin pracy
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla cz. 2-7.
Przy wyborze oferty z części od 2 do 7 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
nośnik wyposażony w pług z dociskiem – 30 %
nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe – 10%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Pd + On
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Pd– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik wyposażony w pług z dociskiem” /max. 30 pkt. / liczona wg następujących zasad:
Jeśli nośnik wyposażony jest w pług z dociskiem oferta uzyska 30 pkt.
Jeśli nośnik nie jest wyposażony w pług z dociskiem lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie wyposażenia nośnika w pług z dociskiem pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
On- ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe” /max. 10 pkt. / liczona wg następujących zasad
Jeśli nośnik jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe oferta uzyska 10 pkt.
Jeśli nośnik nie jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie ilości osi napędzania nośnika pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadań od 4 do 9, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru z pkt. 2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Zimowe utrzymanie dróg nr 2089R, 2291R.
Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowego,
z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj: (piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym, oraz pług jednostronny i dwustronny) do zimowego utrzymania dróg powiatowych nr 2089R Jureczkowa-Kwaszenina-Arłamów, nr 2291R Trójca – Arłamów.
Załadunek piaskarek własnym środkiem załadunku będzie wchodził w zakres czynności Wykonawcy utrzymującego drogę z zadania nr 9. Wykonawca musi posiadać – w odległości max. 5 km od wymienionej w zadaniu nr 9 drogi – własny lub wynajęty we własnym zakresie plac składowy, umożliwiający jednoczesne składowanie materiałów do zimowego utrzymania dróg w ilościach zapewniających ciągłość ich utrzymania. Materiały do zimowego utrzymania dróg (mieszanki środków niechemicznych i chemicznych) określone
w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów
i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wykonawca gromadzi we własnym zakresie na placu składowym.
Cena jednostkowa oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z pracą, załadunkiem, składowaniem oraz zakupem mieszanki środków niechemicznych i chemicznych.
Szacowany zakres usług:
Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni z materiałem własnym Wykonawcy przy użyciu piaskarek ryczałtowo za miesiąc pracy – około 280 godzin pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla cz. 2-7.
Przy wyborze oferty z części od 2 do 7 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
nośnik wyposażony w pług z dociskiem – 30 %
nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe – 10%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Pd + On
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Pd– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik wyposażony w pług z dociskiem” /max. 30 pkt. / liczona wg następujących zasad:
Jeśli nośnik wyposażony jest w pług z dociskiem oferta uzyska 30 pkt.
Jeśli nośnik nie jest wyposażony w pług z dociskiem lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie wyposażenia nośnika w pług z dociskiem pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
On- ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe” /max. 10 pkt. / liczona wg następujących zasad
Jeśli nośnik jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe oferta uzyska 10 pkt.
Jeśli nośnik nie jest napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe lub w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie ilości osi napędzania nośnika pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadań od 4 do 9, która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru z pkt. 2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik wyposażony w pług z dociskiem
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nośnik napędzany przez trzy lub więcej osie napędowe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. Zimowe utrzymanie chodnika w ciągu drogi 2298 R.
Podstawienie 1 szt. ciągnika o mocy min. 20 KM, dwunapędowego,
wyposażonego w odpowiednie paliwo i osprzęt własny Wykonawcy tj:
a) piaskarkę o ładowności min. 150 kg,
b) pług jednostronny i dwustronny
do zimowego utrzymania chodnika w ciągu drogi 2298 R ul. Przemysłowa-Ustrzyki Dolne-Równia-Hoszów .
Załadunek piaskarek własnym środkiem załadunku będzie wchodził w zakres czynności Wykonawcy utrzymującego drogę z zadania nr 8.
Wykonawca musi posiadać własny lub wynajęty we własnym zakresie plac składowy, umożliwiający jednoczesne składowanie materiałów do zimowego utrzymania dróg w ilościach zapewniających ciągłość ich utrzymania.
Materiały do zimowego utrzymania dróg (mieszanki środków niechemicznych i chemicznych) określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wykonawca gromadzi we własnym zakresie na placu składowym. Cena jednostkowa oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z pracą, załadunkiem, składowaniem oraz zakupem mieszanki środków niechemicznych i chemicznych.
Szacowany zakres usług:
Odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek – 60 kursów (50 godzin pracy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty z części 1, 8, 9, 10 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
rok produkcji sprzętu – 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Rp
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Rp– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Rok produkcji sprzętu” /max. 40 pkt. / liczona następujących zasad:
Rok produkcji:
Rok produkcji 2019-2015 – 40 pkt.
Rok produkcji 2014-2011 – 30 pkt.
Rok produkcji 2010-2007 – 20 pkt.
Rok produkcji 2006-2003 - 10 pkt
Rok produkcji 2002 i poniżej – 0 pkt
Jeśli w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie roku produkcji sprzętu pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadania 1,8,9,10 która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji sprzętu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Podstawienie równiarki.
Podstawienie 1 szt. równiarki o mocy min. 150 KM, z napędem 6x6, o szerokości odśnieżania min. 2,5m przy jednokrotnym przejeździe, do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego. Paliwo i osprzęt własny Wykonawcy.
Szacowany zakres usług:
Odśnieżanie przy użyciu pługa z dociskiem hydraulicznym – 20 godzin pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty z części 1, 8, 9, 10 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
rok produkcji sprzętu – 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Rp
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Rp– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Rok produkcji sprzętu” /max. 40 pkt. / liczona następujących zasad:
Rok produkcji:
Rok produkcji 2019-2015 – 40 pkt.
Rok produkcji 2014-2011 – 30 pkt.
Rok produkcji 2010-2007 – 20 pkt.
Rok produkcji 2006-2003 - 10 pkt
Rok produkcji 2002 i poniżej – 0 pkt
Jeśli w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie roku produkcji sprzętu pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadania 1,8,9,10 która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji sprzętu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10. Podstawienie nośnika o mocy min. 120 KM.
Podstawienie 1 szt. nośnika o mocy min. 120 KM, z napędem 4x4, wyposażonego w wirnik o szerokości odśnieżania min. 2,35 m przy jednokrotnym przejeździe, do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego. Paliwo i osprzęt własny Wykonawcy.
Szacowany zakres usług:
Odśnieżanie przy użyciu wirnika – 10 godzin pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty z części 1, 8, 9, 10 Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
cena – 60%
rok produkcji sprzętu – 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:
S = C + Rp
gdzie:
S – suma (ilość) punktów, jaką może osiągnąć oferta / maks. 100 pkt./
C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” / max. 60 pkt./
liczona wg wzoru:
Rp– ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Rok produkcji sprzętu” /max. 40 pkt. / liczona następujących zasad:
Rok produkcji:
Rok produkcji 2019-2015 – 40 pkt.
Rok produkcji 2014-2011 – 30 pkt.
Rok produkcji 2010-2007 – 20 pkt.
Rok produkcji 2006-2003 - 10 pkt
Rok produkcji 2002 i poniżej – 0 pkt
Jeśli w ofercie miejsce przeznaczone na wpisanie informacji odnośnie roku produkcji sprzętu pozostawiono niewypełnione oferta otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z zadania 1,8,9,10 która uzyska największą wartość punktową w zakresie danego zadania, obliczoną wg wzoru określonego w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji sprzętu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:Dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem:
Dla cz. 1: ładowarką lub koparko – ładowarką o poj. łyżki min. 1,0m3 , 1 szt.
Dla cz. 2: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę
o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 3: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę
o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 4: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 tony oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 5: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 6: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 7: nośnikiem o mocy min. 150 KM, min. dwunapędowym, z napędzaną min. jedną osią przednią, wyposażonym w odpowiedni osprzęt tj. piaskarkę o ładowności min. 4 ton z niezależnym od nośnika układem napędowym oraz pług jednostronny i dwustronny; 1 szt.
Dla cz. 8: ciągnikiem o mocy min. 20 KM, dwunapędowym, wyposażonym w osprzęt tj: piaskarkę o ładowności min. 150 kg , oraz pług jednostronny i dwustronny 1 szt.
Dla cz. 9: równiarką o mocy min. 150 KM, z napędem 6x6 z kompletnym osprzętem 1 szt.
Dla cz. 10: nośnikiem o mocy min. 120 KM, z napędem 4x4, wyposażonym w wirnik o szerokości odśnieżania min. 2,35m
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia o aktualności oświadczenia o którym mowa w art. 125., ust. 1 Ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia o aktualności oświadczenia o którym mowa w art. 125., ust. 1 Ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłączniew formie aneksu podpisanego przez strony umowy pod rygorem nieważności.
2. Do umowy nie zostaną wprowadzone postanowienia niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu, należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że konieczność takich zmian wynika
z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
1) niezależnie od wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:
a) określają rodzaj i zakres zmian,
b) określają warunki wprowadzenia zmian,
c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy;
2) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:
a) jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych, o których mowa w pkt 1, lub
b) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub
c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1;
3) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, a w przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa - usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, a w przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;
4) jeżeli konieczność zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny, spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
2. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezamawiający
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.