Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432208/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi cateringowej w dniach 1-2 grudnia 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 148/150
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi cateringowej w dniach 1-2 grudnia 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad210370-6008-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00119640/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Zamówienie na "Zakup usługi cateringowej " udzielane w ramach odrębnych postępowań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432208/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271/BF/22/AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w dniach 1-2 grudnia 2022 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 2 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ MENDRA A.M. GASTRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1130470093
7.3.3) Ulica: UL. PAŃSKA 75
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-834
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-01 do 2022-12-02SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Lawendowy Dworek Mirosław Augustyniak (oferta o najwyższej wartości) : cena oferty brutto z 14895,00 PLN na 14900,00 PLN
2. Lider Konsorcjum: Prosper S.C. Jacek Lewczuk Maria Lewczuk, cena oferty brutto z 11 850,30 PLN na 11 850,00 PLN
Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp dokonał w ofercie Wykonawcy Hagiel Sp. z o.o. poprawy innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującą istotnych zmian w treści oferty w zakresie: ceny oferty brutto z 85,00 PLN na 12 750,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
- Świadczenie usług restauracyjnych dla celów spotkania w miesiącach maj - czerwiec 2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (śniadania).
- Usługa organizacji targów ZP-09/25-USL/08
- "Zbiorowe żywienie pracowników, emerytów i rencistów Zamawiającego oraz członków ich rodzin przebywających na wczasach w Rowach w sezonie letnim 2025"
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.