eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³ocieniecWymiana okien drewnianych w budynku Urzêdu Miejskiego w Z³ocieñcu



Og³oszenie z dnia 2023-11-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana okien drewnianych w budynku Urzêdu Miejskiego w Z³ocieñcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³ocieniec

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stanowisko Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³ocieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943672022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zlocieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlocieniec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana okien drewnianych w budynku Urzêdu Miejskiego w Z³ocieñcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42417c59-82ea-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00493259

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00074647/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Wymiana okien drewnianych w budynku Urzêdu Miejskiego w Z³ocieñcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie OpenNexus pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/(zwanej dalej: „Platform±").
2) korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. 3)zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4) w celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 5) za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. 6) korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy.
7) zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0, d)w³±czona obs³uga JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f)
platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar, h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 8) wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy, b) zapozna³ siê i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 9) wykonawca nie mo¿e wycofaæ oferty po up³ywie terminu sk³adania ofert.
pozosta³e warunki z uwagi na brak miejsca s± dostêpne w roz. VIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku u¿yteczno¶ci publicznej Urzêdu Miejskiego w Z³ocieñcu.

2. Lokalizacja i charakterystyka obiektu:
Budynek, w którym projektuje siê wymianê stolarki okiennej, zlokalizowany jest w Z³ocieñcu przy ul. Stary Rynek 3 na dzia³ce nr 59,obrêb 0011. Sk³ada siê on z dwóch po³±czonych czê¶ci:
- budynku g³ównego, wykonanego w latach 1833 – 1863,
- dobudówki, wykonanej w okresie powojennym.
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, podpiwniczony o dwóch kondygnacjach naziemnych i poddaszu u¿ytkowym w ca³o¶ci wykorzystywany jest na cele administracyjno-biurowe. Pod koniec lat 90-tych XX wieku, wykonano remont kapitalny ca³ego obiektu, poza wymian± stolarki okiennej. Elementy konstrukcyjne i wykoñczeniowe budynku s± w dobrym stanie technicznym. Wymiany natomiast wymaga, nieszczelna i skorodowana biologicznie, drewniana stolarka okienna.
Parametry budynku:
- powierzchnia zabudowy - 303,76 m2
- powierzchnia u¿ytkowa - 709,15 m2
- kubatura - 3210,00 m3
- budynek wraz z dzia³k± jest wpisany do rejestru zabytków.
- teren dzia³ki jest wy³±czony z eksploatacji górniczej.
- wymiana stolarki okiennej w budynku, nie stanowi zagro¿enia dla ¶rodowiska oraz zdrowia u¿ytkowników i ich otoczenia.

Rozwi±zania projektowe:
Projektuje siê wymianê okien drewnianych skrzynkowych w budynku g³ównym i na parterze przybudówki na okna drewniane skrzynkowe w tym samym kolorze (br±zowym)
i rysunku co istniej±ce, z nawiewnikami, ze skrzyd³ami uchylno-rozwieralnymi, wspó³czynnikiem przenikania ciep³a Um< 0,9 W/m2K, oszklone szyb± zespolon± (potrójn±) w ilo¶ci:
- 7 sztuk o wymiarze 100 x 150 cm,
- 3 sztuki o wymiarze 141 x 205 cm,
- 24 sztuki o wymiarze 146 x 205 cm.

Projektuje siê wymianê okien drewnianych zespolonych w nadbudówce okna dobudówki i klatce schodowej na okna zespolone PCV w tym samym kolorze (br±zowym) i rysunku co istniej±ce, z nawiewnikami, skrzyd³ami uchylno-rozwieralnymi, wspó³czynniku przenikania ciep³a Um< 0,9 W/m2xK, oszklone szyb± zespolon± (potrójn±) w ilo¶ci:
- 1 sztuki o wymiarze 308 x 250 cm (³ukowe prawe),
- 1 sztuki o wymiarze 308 x 250 cm (³ukowe lewe),
- 1 sztuka o wymiarze 246 x 244 cm + 124 cm(³ukowe),
- 1 sztuka o wymiarze 246 x 244 cm (prostok±tne),
- 1 sztuka o wymiarze 164x 162 cm (prostok±tne).

Zamiana okien z drewna na okna z PCV, podyktowana jest uzyskaniem, przy znacznych ich rozmiarach i ³ukach, wiêkszej szczelno¶ci i odporno¶ci na opady atmosferyczne.

3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czonej dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.
4. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. W odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie (zakoñczyli; rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej), co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ i zakresie robót zbli¿onych do tych, które maj± byæ realizowane po udzieleniu zamówienia publicznego polegaj±cych na wymianie stolarki okiennej lub monta¿u stolarki okiennej.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedn± robotê budowlan± rozumie siê wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej polega, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, zamawiaj±cy okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dy z podmiotów, na których zdolno¶ciach zawodowych polega wykonawca.
W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca powy¿szych warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nast±pi postêpowaniu publikacja przedmiotowego postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

2) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami:
Kierownikiem budowy - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bran¿y konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustaw± Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wykazu robót budowlanych, którego wzór przeka¿e wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy) – (za³±cznik nr 6 do SWZ).
3. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego:
Kierownikiem budowy – osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bran¿y konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustaw± Prawo budowlane – (za³±cznik nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium na kwotê 5.900,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy dziewiêæset z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na konto depozytowe zamawiaj±cego PKO BP SA Oddzia³ w Z³ocieñcu nr: 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 z dopiskiem: „Wadium – BZP.271.15.2023 - Wymiana okien drewnianych w budynku Urzêdu Miejskiego w Z³ocieñcu.”
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nast±pi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiaj±cego zostanie uznana (zaksiêgowana) przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± oraz odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty, na pierwsze ¿±danie, na rzecz zamawiaj±cego kwoty wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy, gdy wyst±pi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym przez niekorzystne warunki atmosferyczne nale¿y rozumieæ w szczególno¶ci nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawa³nice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry, niskie temperatury poni¿ej -8 stopni Cº trwaj±ce przez kolejne 3 dni – uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu Umowy ze wzglêdów technologicznych (np. prowadzenia robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów), co mo¿e mieæ wp³yw na jako¶æ wykonania. Wyst±pienie niekorzystnych warunków pogodowych Wykonawca winien zg³osiæ w dzienniku budowy oraz pisemnie inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiaj±cemu. Zg³oszenie powinno zostaæ potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a okoliczno¶ci bêd±ce przeszkod± w prawid³owym wykonaniu przedmiotu Umowy wykazane potwierdzeniem z najbli¿szej stacji meteorologicznej;
2) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
a) wstrzymanie robót budowlanych przez Zamawiaj±cego lub rezygnacjê przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy z przyczyn od Zamawiaj±cego niezale¿nych,
b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
3) konieczno¶æ wykonania dodatkowych robót budowlanych, których realizacja bêdzie mia³a wp³yw na termin wykonania przedmiotu Umowy;
4) wyst±pienie kolizji z planowanym lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami (w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji);
5) wyst±pienie opó¼nieñ w dokonaniu okre¶lonej czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
6) wyst±pienie opó¼nieñ lub sprzeciwów w wydaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz sytuacje te nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ przy do³o¿eniu przez niego najwy¿szej staranno¶ci dzia³ania, w³a¶ciwej dla profesjonalisty;
7) wyst±pienie braku mo¿liwo¶ci wykonania robót budowlanych z powodu niedopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
8) wyst±pienie dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami Umowy, przy czym za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê zdarzenie zewnêtrzne, którego skutków nie da siê przewidzieæ ani im zapobiec. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± bêdzie siê uwa¿aæ dzia³anie przyrody, takie jak np.: huragan, trzêsienie ziemi, powód¼, oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajk generalny, (z wyj±tkiem strajków Wykonawcy), dzia³ania legislacyjne w³adz powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wykonania umowy;
9) dzia³anie osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonanie prac, które to dzia³anie nie jest konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron;
10) niemo¿liwo¶æ wykonania robót budowlanych z powodu braku dostêpno¶ci do miejsc niezbêdnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê;
11) wyst±pienie innych opó¼nieñ lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê.
2. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ wprowadzenia innych, nastêpuj±cych zmian Umowy:
1) zmiany technologii wykonania robót budowlanych i/lub rodzaju materia³ów , z których bêd± wykonywane roboty budowlane, w przypadku w szczególno¶ci zaprzestania produkcji materia³u b±d¼ wycofania przez producenta materia³u o parametrach i cechach u¿ytkowych lepszych. Pozosta³e warunki zosta³y okre¶lone w za³. nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-02

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie inwestycyjne jest dofinansowane z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.