Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00433314/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9
1.5.2.) Miejscowość: Ryglice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146541019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8290851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b832760-6677-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034692/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 623335,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170536,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników w miejscowości Joniny o łącznej długości 172,92 m, wzdłuż drogi powiatowej przy drodze powiatowej DP1385K km 4+178,15-4+266,00 (tj.: od istniejącego zjazdu na działkę 177/3 do skrzyżowania działek nr 181 i 180 obręb Joniny) i drodze powiatowej DP1384K km 4+795,40-4+880,50.
Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje:
- budowę prawostronnego i lewostronnego chodnika przy drodze powiatowej -DP1385K km 4+178.15-4+266.00 i DP1384K km 4+795.40 - 4+880.50,
- budowę urządzeń BRD;
-budowę elementów odprowadzenia wód opadowych;
-przebudowę istniejących zjazdów do posesji.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych obję-tych następującą dokumentacją projektową:
1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: „Budowa chodni-ków wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny, gm. Ryglice” – opracowane przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę SIGNUM PROJEKT Dojka Mirosław, ul. Bernardyńska 15/9, 33-100 Tarnów;
2) Projekt zagospodarowania terenu pn.: „Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny, gm. Ryglice” – opracowany przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę SIGNUM PROJEKT Dojka Mirosław, ul. Bernardyńska 15/9, 33-100 Tarnów;
3) Projekt architektoniczno - budowlany pn.: „„Budowa chodników wzdłuż dróg powiato-wych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny, gm. Ryglice” – opracowany przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę SIGNUM PROJEKT Dojka Mirosław, ul. Bernardyńska 15/9, 33-100 Tarnów;
4) Załączniki formalne pn.: „Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny, gm. Ryglice” – opracowane przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę SIGNUM PROJEKT Dojka Mirosław, ul. Bernardyńska 15/9, 33-100 Tarnów;
5) Projekt techniczny wykonawczy pn.: „Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny, gm. Ryglice” – opracowany przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę SIGNUM PROJEKT Dojka Mirosław, ul. Bernardyńska 15/9, 33-100 Tarnów;
6) Projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny, gm. Ryglice” – opracowany przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę SIGNUM PROJEKT Dojka Mirosław, ul. Bernardyńska 15/9, 33-100 Tarnów;
7) Projekt czasowej organizacji ruchu pn.: „Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny, gm. Ryglice” – opracowany przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę SIGNUM PROJEKT Dojka Mirosław, ul. Bernardyńska 15/9, 33-100 Tarnów;
8) Przedmiar robót dla inwestycji pn. „Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny, gm. Ryglice” – opracowany przez Pana Mirosława Dojka, reprezentującego firmę SIGNUM PROJEKT Dojka Mirosław, ul. Bernardyńska 15/9, 33-100 Tarnów.
UWAGA: Zamawiający przekazuje całość posiadanej dokumentacji dot. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, projektu stałej organizacji ruchu oraz projektu tymczasowej organizacji ruchu, która zawiera większy zakres niż wymaga obecnie Zamawiający. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje jedynie część ciągu drogi powiatowej DP1385K km 4+178,15-4+266,00 i drogi powiatowej DP1384K km 4+795,40-4+880,50, którą opisuje projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, załączniki formalne, projekt techniczny wykonawczy projekt stałej organizacji ruchu oraz projekt tymczasowej organizacji ruchu.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem:
1) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadają-ce im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.)
2) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.).
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji, natomiast kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych był zatrudniony przez okres trwania prac o charakterze odpowiadającym jego uprawnieniom. Wykonawca jest zobowiązany poinformować na piśmie Zamawiającego o podjęciu działań w ramach realizacji inwestycji przez kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych najpóźniej w dniu podjęcia tych działań. W ww. piśmie Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
UWAGI:
1) Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji projektowej, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, przy czym Zamawiający informuje, iż przekazuje całość posiadanej dokumentacji obejmującej zakres przedmiotu Zamówienia.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
2) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
3) Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą niezwłocznie po przyjęciu jej do zasobu.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293821,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387341,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293821,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „MARTIN” Marcin Kawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930264063
7.3.3) Ulica: ul. Cypriana Norwida 31
7.3.4) Miejscowość: Zalasowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-159
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Kawa Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MARTIN"
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Kawa Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MARTIN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293821,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI RYGLICE
więcej: przetargi RYGLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.