eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaUdzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 963 149 zł



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 963 149 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zduńskowolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Zduńskowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Złotnickiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +43 8232204; 8244210; 824 4211

1.5.8.) Numer faksu: +43 8244250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatzdunskowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zdunskowolski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 963 149 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5388d4d6-4e06-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051479/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 963 149 zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395893/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4133072,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, na straży których stoi Komisja Nadzoru Finansowego, sprawująca nadzór nad sektorem bankowym, zgodnie z orzeczeniem Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych z dnia 8 maja 2014r. (sygn. akt BDF1/4900/130/131-132/12/3394).
2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 31.12.2037 r.
3. Okres wykorzystania kredytu: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 31.12.2022 r. w
transzach:
listopad 2022 r.- 2 000 000 zł,
grudzień 2022 r. – 1 963 149 zł.
Dokładne terminy uruchomienia poszczególnych transz kredytu ustalone zostaną po ostatecznym rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy.
4. Przeznaczeniem kredytu jest sfinansowanie deficytu budżetu Powiatu Zduńskowolskiego w kwocie 923 197 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 3 039 952 zł;
5. Wykonawca będzie przelewał kwotę kredytu na rachunek Powiatu Zduńskowolskiego nr 78 1020 3437 0000 1102 0018 1057.
7. Uruchomienie przez wykonawcę każdej z transz kredytu, na podstawie dyspozycji złożonej przez Zamawiającego, w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia jakichkolwiek opłat, kar i prowizji z tego tytułu i bez konieczności uzyskania zgody wykonawcy. Zagwarantowany przez Zamawiającego zakres zamówienia, tj. minimalna kwota kredytu, wynosi 2 000 000 zł.
9. Zamawiający może dokonać przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, kar i prowizji z tego tytułu i bez konieczności uzyskania zgody wykonawcy, z zastrzeżeniem zawiadomienia wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty na 3 dni robocze przed jej dokonaniem.
10. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
11. Zamawiający nie dopuszcza przedłożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 kodeksu postępowania cywilnego.
26. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przez Skarbnika kontrasygnaty na umowie kredytowej i deklaracji wekslowej.
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ oraz istotnych postanowieniach, które mają być zawarte w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3714288,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435102315,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3714288,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bank Spółdzielczy w Poddębicach

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: nie dotyczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8280003209

7.3.3) Ulica: Łódzka

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3714288,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.