Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363424/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00381488/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00390620/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00399215/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY DUNINÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rozwoju Gospodarczego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Duninów
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-505
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rrg@nowyduninow.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowyduninow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-415795e7-2715-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049108/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.5.2024.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótki opis przedmiotu zamówienia – wykonania Etapu II:
Przedmiotem zamówienia dotyczącego wykonania etapu II jest wykonanie pozostałych prac związanych z wykończeniem zewnętrznym budynku min.:
a) docieplenie i wykończenie elewacji wraz ze stolarką okienną i drzwiową,
b) poziom parteru całkowicie wykończony (bez mebli i wyposażenia biurowego), przeznaczony dla potrzeb przedszkola tj.:
4 grup przedszkolnych z możliwością edukacji 25 dzieci (max. dopuszczalna ilość w każdej sali/grupie). Jedna z sal zostanie dostosowana dla potrzeb dzieci w wieku do 3lat. Podstawowy układ pomieszczeń będzie składał się z 4 sal do zajęć dla 4 grup przedszkolnych wraz z sanitariatami dla każdej sali, sala do rytmiki, szatnie dla każdej z grup, biuro, magazyny, portiernia, pom. porządkowe, zmywalnia, pom. rozdziału posiłków, pom. socjalne, łazienki ogólne oraz korytarze i winda,
c) dojścia do budynku,
d) wejścia i podjazd, instalacje i przyłącza.
e) dostosowanie budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych
f) poziom drugi tj. nad parterem zostanie wykonany do stanu tzw. deweloperskiego tj. z:
• wykończeniem tynkami ścian nośnych i działowych,
• stolarki drzwiowej,
• posadzek,
• instalacji,
Dane techniczne:
Kubatura brutto – 7505,00 m3
Kubatura netto – 4592,20 m3
Dodatkowe informacje dotyczące całego zadania inwestycyjnego:
W oddzielnym postępowaniu przetargowym zostanie wybrany wykonawca Etapu I, który będzie zobowiązany do wykonania całej konstrukcji budynku 2 kondygnacyjnego do etapu budynku w stanie tzw. surowym otwartym tj.:
• wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych wraz z ociepleniem i izolacją,
• ściany konstrukcyjne i działowe,
• wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu
Pozostałe prace wiązane z zaadoptowaniem pomieszczeń na poziomie drugim tj. nad parterem zostaną wykonane w terminie późniejszym przez samorząd Gminy Nowy Duninów zgodnie z potrzebami społeczności lokalnej.
UWAGA: z zakresu robót Etapu II wyłączono na I piętrze: okładziny ścian z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitu, montaż opraw oświetleniowych i elewacyjnych, wyłączników gniazd oraz armatury sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KA-BO Borkowski Spółka komandytowa (Lider)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIDEM Budownictwo Joanna Tarnecka (Partner)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883153633
7.3.3) Ulica: Płocka 28 B
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KA-BO BORKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KA-BO BORKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.