Og³oszenie z dnia 2024-09-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00522357/01 - Wynik z dnia 2024-09-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodp³atny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodp³atny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dcfa709b-82cf-4f05-a51f-d972b6a5008d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00493316
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00057033/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodp³atny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1 Postêpowanie prowadzone jest w
formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica Komunikacja
miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w
formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.4 Zamawiaj±cy,
zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl tj.:a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna
przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,f. platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego
w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz
dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu
Miar.ZALECENIA:Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA
RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls
.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie
jednego z formatów: a) .zip b) .7Z3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp
.numbers .pages. dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na
ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików
podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko
naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu , zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie
plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.6. Pliki w innych formatach ni¿
PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie
z dokumentem podpisywanym.7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego
samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w
weryfikacji plików.8. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu SHA2 zamiast SHA1.9. Je¶li wykonawca pakuje
dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.10. Zamawiaj±cy zaleca aby nie
wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem
integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 23. Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych. - klauzula informacyjna
z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
23.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat ¦widnicki ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 7 58–100 ¦widnica tel. (074) 85 00 400, fax (074) 853 09 27;
23.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie ¦widnickim jest Pan Wojciech Chudziñski, e-mail - iodo@powiat.swidnica.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie
i dostawê tablic rejestracyjnych oraz nieodp³atny odbiór i utylizacjê tablic rejestracyjnych nr WI.272.13.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
23.3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, dalej „ustawa Pzp”;
23.4 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
23.5 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
23.6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
23.7 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
23.8 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.272.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 573684,01 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa ni¿ej wymienionych tablic rejestracyjnych foliowanych – bez otworów:
1) samochodowe zwyczajne: jednorzêdowe + jednorzêdowe – 11.500 kpl.;
2) samochodowe zwyczajne: jednorzêdowe + dwurzêdowe – 50 kpl.;
3) do przyczep: samochodowe zwyczajne jednorzêdowe – 1000 szt.;
4) do przyczep: samochodowe dwurzêdowe – 150 szt.;
5) motocyklowe zwyczajne – 950 szt.;
6) motorowerowe zwyczajne – 250 szt.;
7) tymczasowe (samochodowe, motor., motocykl) : wg potrzeb – 150 kpl;
8) indywidualne: wg potrzeb – 120 kpl.;
9) zabytkowe: wg potrzeb – 90 kpl.;
10) wtórniki i baga¿nikowe: wg potrzeb – 1200 szt.;
11) tablice zmniejszone – 90 kpl.;
12) samochodowe zmniejszone tymczasowe – 10 kpl.
13) tablice profesjonalne – 10 kpl.;
14) tablice zmniejszone ( elektr., wodorowe) – 15 kpl.;
15) tablice elektr. wodorowe – 70 kpl.;
- tablice elektr. (jednorzêdowe) – 30 szt.
- tablice elektr. (jednorzêdowe., motor, motocykl) – 20 szt.
16. Zmniejszone zabytkowe – 20 kpl.;
17. Tablice sportowe – 30 kpl.
odpowiadaj±cych wzorom i wymaganiom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz.U. z 2022 r. poz. 1874 z pó¼n. zm.)
1.2 Odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku, przez z³omowanie lub utylizacjê tj. w sposób uniemo¿liwiaj±cy ich powtórne wykorzystanie. Orientacyjna ilo¶æ tablic wycofanych z u¿ytku wynosi oko³o 550 szt. miesiêcznie.
1.3 Zainstalowanie oprogramowania umo¿liwiaj±cego sk³adanie zamówieñ na tablice rejestracyjne drog± elektroniczn±.
Uwaga:
Ilo¶ci tablic rejestracyjnych wskazane w za³±czniku do projektu umowy – formularzu rzeczowo-cenowym mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
Podane ilo¶ci tablic rejestracyjnych s³u¿± wy³±cznie do porównania ofert i w ¿adnym wypadku nie stanowi± ze strony Zamawiaj±cego zobowi±zania do zakupu w podanej ilo¶ci.
W cenie ka¿dego rodzaju tablic rejestracyjnych zawarte s± wszelkie koszty zwi±zane z ich wykonaniem, dostaw± i roz³adunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego oraz zainstalowaniem oprogramowania umo¿liwiaj±cego sk³adanie zamówieñ na tablice rejestracyjne drog± elektroniczn±
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-02 do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atnosci
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu.7.1 O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy dotycz±ce:
7.1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
7.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca posiada:
a) aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne wydane przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy stosownie do art. 75a ust. 1-3 oraz art.75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2024 poz.1251 t.j. ze zm.)
b) aktualny certyfikat na zgodno¶æ tablic rejestracyjnych lub materia³ów s³u¿±cych do ich produkcji z warunkami technicznymi wynikaj±cy z art. 75a ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U.2024 poz.1251 t.j. ze zm.)
7.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek.
7.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem wiedzy
i do¶wiadczenia zawodowego, wyra¿aj±cego siê wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licz±c od dnia wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy tablic rejestracyjnych o warto¶ci minimum 300.000,00 z³ brutto, oraz za³±czeniem dowodów,
¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie.
7.2 O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
7.2.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy
7.2.2 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust.1 pkt.1,4 ustawy
7.2.3 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024, poz. 507).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8. WYKAZ PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, KTÓRYCH Z£O¯ENIA ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE WYMAGA£, W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIENIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU I BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA.
8.1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia,
¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki w postêpowaniu.
8.1.1. o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone art. 125 ust.1 ustawy na formularzu o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ
Wykonawca, wype³nia o¶wiadczenie, tworz±c dokument elektroniczny (Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce formaty przesy³ania danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,. xps, .odt. .zip).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
o, których mowa w art. 112 ust. 2 okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ
¦rodki dowodowe na potwierdzenie warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
8.2.1 aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne wydane przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy stosownie do art. 75a ust. 1-3 oraz art.75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2024 poz.1251 t.j. ze zm.)
8.2.2 aktualny certyfikat na zgodno¶æ tablic rejestracyjnych lub materia³ów s³u¿±cych do ich produkcji z warunkami technicznymi wynikaj±cy z art. 75a ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2024 poz.1251 t.j. ze zm.)
8.2.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie tj. co najmniej jednej dostawy tablic rejestracyjnych o warto¶ci minimum 300.000,00 z³ brutto, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czenia dowodów okre¶laj±cych, czy te zamówienia zosta³y wykonane nale¿ycie, wg za³±cznika nr 4 do SWZ, przy czym dowodami o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
8.3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada
w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci,
o których mowa w art. 108 i 109 ust. 1 pkt 1, 4 ustawy pzp
8.3.1. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
8.3.2. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
8.3.3. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8.5 o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³uw postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym - wg za³±cznika nr 3 do SWZ
(na wezwanie Zamawiaj±cego).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
6.000,00 z³ (s³ownie z³ sze¶æ tysiêcy z³otych)6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
9.15 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym9.16 Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a. wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty wymienione w pkt. 9 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b. o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np. oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
c. wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem wykonawców,
d. wype³niaj±c formularz ofertowy oraz pozosta³e dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu np. ”nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika konsorcjum,
e. przed podpisaniem umowy wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
20.3 Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach:1. Przed³u¿enia okresu realizacji przedmiotowej umowy w przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na tablice rejestracyjne;
2. Ustawowego wprowadzenia innych, dodatkowych obowi±zków, w tym podatkowych dotycz±cych przedmiotu zamówienia.
20.4 Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach:
1) realizacji przez dotychczasowego Wykonawcê dodatkowych us³ug, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znacznie zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w Umowie, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
2) gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê:
a) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy
b) lub w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), zwanej dalej PZP.
3) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
cd. - SEKCJA IX - POZOSTA£E INFORMACJE
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-20 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
18. Kryteria oceny ofert i sposób oceny ofert.Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
- cena – waga 60%,
- okres gwarancji – waga 20 %,
- termin p³atno¶ci - waga 20%.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
20.5. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci wynikaj±cej z oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, w wyniku zgodnego o¶wiadczenia Stron, i okre¶la poni¿ej przes³anki ewentualnego wprowadzenia takich zmian: (art. 439 PZP)1) ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i us³ug,
2) ustawowa zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 14 wrze¶nia 203 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) ustawowa zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) ustawowa zmiana zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427),
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê,
o warto¶æ zmiany wyliczon± proporcjonaln± do stanu istniej±cego w dniu podpisania umowy do stanu po zmianach jw.,
5) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy wed³ug nastêpuj±cych zasad:
- wyliczenie wysoko¶ci zmiany, tj. wzrostu lub obni¿enia wynagrodzenia odbywaæ siê bêdzie
w oparciu o zestawienie miesiêcznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (potocznie inflacja) publikowanego przez G³ówny Urz±d Statystyczny z miesi±ca podpisania umowy i warto¶ci tego wska¼nika z miesi±ca z³o¿enia wniosku o zmianê wynagrodzenia. Ró¿nica w tych wska¼nikach bêdzie wziêta pod uwagê przy obliczaniu warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy pozosta³ego do wyp³aty po dniu z³o¿enia wniosku o zmianê umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia;
- sama zmiana ww. wska¼nika GUS nie stanowi podstawy do wnioskowania o zmianê wynagrodzenia;
- uprawnienie do z³o¿enia wniosku o odpowiedni± zmianê wynagrodzenia strony nabywaj± po up³ywie 9 miesiêcy od dnia podpisania umowy i nie czê¶ciej ni¿ raz na jeden kwarta³ obowi±zywania umowy,
- Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e do zastosowania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia zmiana ww. wska¼ników musi byæ w wysoko¶ci co najmniej + 5% lub – 5%;
- strona sk³adaj±ca wniosek o zmianê wynagrodzenia powinna przedstawiæ w szczególno¶ci: dowody potwierdzaj±ce, ¿e wzrost wska¼nika inflacji jest na poziomie wymaganym w umowie; proponowan± wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia z powo³aniem siê na wska¼niki GUS jak wy¿ej;
- ³±czna warto¶æ zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych na podstawie pkt 20.5.5) SWZ nie mo¿e przekroczyæ 20 % pierwotnej warto¶ci umowy;
20.6. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione w oparciu o pkt 20.5.5) SWZ zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cemu podwykonawcy, z którym zawar³ umowê w zakresie odpowiadaj±cym zmianom kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.
20.7 Przes³anki, okre¶lone w pkt 20.5 SWZ, stanowi± katalog przyczyn ewentualnych zmian postanowieñ Umowy, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, nie stanowi± jednak zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody, poza przypadkami, gdy zmiany wymagane bêd± zmian± powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, kwotê w wysoko¶ci 705.631,33 z³ brutto
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD W£A¦CICIELI NIERUCHOMO¦CI ZAMIESZKA£YCH I W CZʦCI ZAMIESZKA£YCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu gminy Micha³ów w 2025 r
- OBS£UGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJ¡CEGO SIÊ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytkowania.
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.