Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00443211/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cde6f94a-664b-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.115 Doposażenie Kliniki Hematologii w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.16-AM.2022 Postępowanie nr 97
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii, wyszczególnionego w Częściach, dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Termocykler.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 1 -Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Termocykler – 1 szt., opisanych w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1 do SWZ).
5. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia w oparciu o realizację zadania „Narodowej Strategii Onkologicznej” pod nazwą „Doposażenie klinik i oddziałów hematoonkologicznych w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków ” i na ten cel zostały wyłonione środki – kwoty dofinansowania. Jest to realizacja Umowy nr 1/13/34/2022/83/530 wraz z Aneksem nr 1 do niej, zawartej pomiędzy Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Zdrowia i Zamawiającym.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1 – od daty zawarcia umowy do dnia 12.12.2022r. w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.
2). Uruchomienie dostarczonych urządzeń i przekazanie do eksploatacji klinicznej po uprzednim przeszkoleniu personelu Zamawiającego potwierdzonym protokołem najpóźniej do dnia 30.03.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 199800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii, wyszczególnionego w Częściach, dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Kriostat.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 2 - Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Kriostat – 2 szt., opisanych w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1 do SWZ).
5. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia w oparciu o realizację zadania „Narodowej Strategii Onkologicznej” pod nazwą „Doposażenie klinik i oddziałów hematoonkologicznych w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków ” i na ten cel zostały wyłonione środki – kwoty dofinansowania. Jest to realizacja Umowy nr 1/13/34/2022/83/530 wraz z Aneksem nr 1 do niej, zawartej pomiędzy Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Zdrowia i Zamawiającym.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 – od daty zawarcia umowy do dnia 12.12.2022r. w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.
2). Uruchomienie dostarczonych urządzeń i przekazanie do eksploatacji klinicznej po uprzednim przeszkoleniu personelu Zamawiającego potwierdzonym protokołem najpóźniej do dnia 30.03.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 52056,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii, wyszczególnionego w Częściach, dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Separator komórkowy.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 3 -Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Separator komórkowy – 1 szt., opisanych w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1 do SWZ).
5. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia w oparciu o realizację zadania „Narodowej Strategii Onkologicznej” pod nazwą „Doposażenie klinik i oddziałów hematoonkologicznych w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków ” i na ten cel zostały wyłonione środki – kwoty dofinansowania. Jest to realizacja Umowy nr 1/13/34/2022/83/530 wraz z Aneksem nr 1 do niej, zawartej pomiędzy Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Zdrowia i Zamawiającym.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 3 – od daty zawarcia umowy do dnia 12.12.2022r. w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.
2). Uruchomienie dostarczonych urządzeń i przekazanie do eksploatacji klinicznej po uprzednim przeszkoleniu personelu Zamawiającego potwierdzonym protokołem najpóźniej do dnia 30.03.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 307500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161999,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161999,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161999,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068
7.3.3) Ulica: ul. Bobrowiecka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161999,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-06 do 2023-03-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia postępowania w Części nr 2 – art. 255 ust. 2 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Do postępowania:
- w Części nr 2 wpłynęła wyłącznie jedna oferta Wykonawcy Syl&Ant Instruments inż. Józef Nitka, Niewiesze, ul. Pyskowicka 12; 44-172 Poniszowice, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621755809
7.3.3) Ulica: ul. Wierzynka 6B
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-06 do 2023-03-30INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.