eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecieKompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu



Og³oszenie z dnia 2023-11-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Vistula-Park ¦wiecie Sp. z o.o.

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Vistula-Park

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092386150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@vistulapark.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: vistulapark.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4148aae7-77a3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00493420

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00042470/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug utrzymania porz±dku i czysto¶ci wewn±trz obiektu Parku Wodnego w ¦wieciu oraz kompleksowe sprz±tanie Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Sienkiewicza 3 w ¦wieciu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4148aae7-77a3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu znak sprawy: 1.3.1/2023
1.1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
pozosta³e zapisy w swz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
1.16. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
1.17. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
1.18. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
1.19. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
1.20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres Zamawiaj±cego (nie dotyczy sk³adania ofert) w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00.
pozosta³e zapisy w swz

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1.3.1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Czê¶æ 1; ¦wiadczenie us³ug utrzymania porz±dku i czysto¶ci wewn±trz obiektu Parku Wodnego w ¦wieciu - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1b do SWZ oraz plan obiektu za³±cznik nr 1a do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Czê¶æ 2; Kompleksowe sprz±tanie Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Sienkiewicza 3 w ¦wieciu – szczegó³owy opis stanowi specyfikacja techniczna stanowi±ca za³±cznik nr 1c do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Czê¶æ 2; a) Wykonawca wyka¿e wykonane (zakoñczone) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwie (2) us³ugi kompleksowego sprz±tania obiektu o podobnej charakterystyce o powierzchni nie mniejszej ni¿ 3.700 m2, z podaniem warto¶ci us³ugi, daty i miejsca jej wykonania. Prawid³owo¶æ wykonania powy¿szych us³ug winna zostaæ odpowiednio udokumentowana (np. referencjami), potwierdzaj±cymi, i¿ us³ugi powy¿sze wykonane zosta³y nale¿ycie.

b) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym:
Wykonawca wyka¿e dysponowanie narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi dla Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia stanowi±cego przedmiot Postêpowania, w tym co najmniej:
• 1 urz±dzeniem (maszyn± do czyszczenia i konserwacji parkietu posiadaj±c± odpowiednie atesty, certyfikaty z przeznaczeniem do konserwacji i eksploatacji pod³óg z drewna do zastosowañ sportowych firmy HARO;
• 1 szorowark± do czyszczenia powierzchni wyk³adzin PCV, posiadaj±c± funkcjê zdzierania zu¿ytych pow³ok polimerowych;
• 1 urz±dzeniem (maszyn±) do polerowania i uzupe³niania pow³ok polimerowych (polimerowa pow³oka zabezpieczaj±ca) dla pod³óg wykonanych z linoleum;
• 1 urz±dzeniem (maszyn±) do czyszczenia i prania wyk³adzin;
• 1 rusztowaniem na kó³kach gumowych, mopami (typu no¿yce), wózkami podrêcznymi wielofunkcyjnymi, mopami pojedynczymi oraz innym niezbêdnym sprzêtem do wykonania przedmiotu umowy.


Uwaga! Zamawiaj±cy udostêpni odkurzacz centralny wraz z instrukcj± obs³ugi oraz przeszkoli pracowników Wykonawcy w zakresie pos³ugiwania siê w/w urz±dzeniem.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawieranej Umowy, w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z zapisami Dzia³u VII Rozdzia³u 3 ustawy Pzp, a w szczególno¶ci w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci i na warunkach okre¶lonych poni¿ej:

1) w zakresie obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cego prawa w tym zakresie, przy czym inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca, a zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 14 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wp³ynie na termin wykonania Umowy i spowoduje zmianê wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie bez zmian;
2) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji w zakresie stosowania przepisów dotycz±cych ochrony i przetwarzania danych osobowych, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, przy czym inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca, a zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 14 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wp³ynie na termin wykonania Umowy ani nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizacjê przedmiotu Umowy;
pozosta³e zapisy w projekcie umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-22 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.