Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447522/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnojno 145
1.5.2.) Miejscowość: Gnojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f27c937-1233-41c4-b1cf-9c6ac5bb95d71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f27c937-1233-41c4-b1cf-9c6ac5bb95d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069345/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447522
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.I.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do niżej wymienionych szkół w roku szkolnym 2024/2025 w formie zakupu biletów miesięcznych:
1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Gnojnie wraz z oddziałem przedszkolnym i punktem przedszkolnym - 66 uczniów
2. Szkoła Podstawowa w Jarząbkach wraz z oddziałem przedszkolnym i punktem przedszkolnym - 39 uczniów
3. Szkoły Podstawowej w Balicach wraz z oddziałem przedszkolnym i punktem przedszkolnym 30 uczniów
4. Szkoły Podstawowa w Raczycach wraz z oddziałem przedszkolnym i punktem przedszkolnym - 83 uczniów
Ogółem: 218 uczniów
Przedmiot zamówienia obejmie transport uczniów po drogach powiatowych, wojewódzkich oraz gminnych o nawierzchni asfaltowej.
1.2. Dowóz odbywa się w miesiącach wrzesień - czerwiec w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 (tj. od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.) do placówek szkolnych tj: Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie wraz z oddziałem przedszkolnym i punktem przedszkolnym, Szkoły Podstawowej w Jarząbkach wraz z oddziałem przedszkolnym i punktem przedszkolnym, Szkoły Podstawowej w Balicach wraz z oddziałem przedszkolnym i punktem przedszkolnym, Szkoły Podstawowej w Raczycach wraz z oddziałem przedszkolnym i punktem przedszkolnym. Umowa nie będzie wykonywana w okresie ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w razie zawieszenia zajęć w szkole z powodu pandemii, choroby zakaźnej lub ograniczeń funkcjonowania z innych przyczyn wprowadzonych w prawem przewidziany sposób.
Wykaz miejscowości w gminie Gnojno, z których należy dowieźć uczniów do poszczególnych szkół oraz ilość uczniów z danej miejscowości na rok szkolny 2024/2025 znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ
Uwaga!!
Liczba uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie co nie powoduje dodatkowego wynagrodzenia poza tym które przewiduje umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228376,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250482,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228376,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U BUS-TOUR MARIOLA GWÓŹDŹ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711535343
7.3.4) Miejscowość: Bolesław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "BUS-TOUR" Mariola Gwóźdź
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "BUS-TOUR" Mariola Gwóźdź
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228376,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-03 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego.
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.