Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399358/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REALIZACJA ZADANIA: „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ WRAZ Z ODBUDOWĄ DRÓG NA OSIEDLACH MAGDALENA I ŁYSOGÓRSKIE W GORLICACH – II I III ETAP”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9491381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA ZADANIA: „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ WRAZ Z ODBUDOWĄ DRÓG NA OSIEDLACH MAGDALENA I ŁYSOGÓRSKIE W GORLICACH – II I III ETAP”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b3af10f-3ab1-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048866/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową dróg na osiedlach Magdalena i Łysogórskim w Gorlicach – II, III etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6286720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych związanych z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową dróg na osiedlu Magdalena w Gorlicach - etap II na podstawie załączonej dokumentacji i robót budowlanych związanych z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową dróg na osiedlu Łysogórskim w Gorlicach – etap II i III w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
1.2. Przedmiot zamówienia w zakresie uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową dróg na osiedlu Magdalena w Gorlicach - etap II obejmuje następujące roboty budowlane:
1) Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 540/2008 z dnia 04.09.2008r. znak AB.7351-484/2008 w następującym zakresie:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinkach od S18 – S26 wraz z przyłączami do bloków na trasie budowanego głównego kolektora kanalizacji sanitarnej:
a) kolektor fi 200 ok. 229 mb,
b) studzienki fi 1000 – 8 szt., włazy z logo MPGK Gorlice,
c) przyłącza do bloków: fi 200 ok. 42 mb.
Zakres przyłączy kanalizacji sanitarnej w uzgodnieniu z Miejskim Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej w Gorlicach obejmuje połączenie bezpośrednio od wyjścia z bloku (linii fundamentów) do studzienki kanalizacyjnej.
2) Remont kanału powstałego po rozdziale kanału ogólnospławnego obejmuje kolektor główny fi 300 na długości ok. 250 mb oraz podpięcia z rynien.
a) W ramach remontu sieci należy wykonać:
- czyszczenie kolektora wraz z utylizacją szlamu, inspekcję całości kanału kamerą inspekcyjną, opracowanie programu remontu (poprzez ocenę stanu technicznego na podstawie zarejestrowanego obrazu TV oraz wykresów spadków – Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić wyniki oceny stanu technicznego Zamawiającemu),
- wymianę lub renowację kolektora głównego fi 300 wraz ze studzienkami w miejscach zakwalifikowanych w programie remontu ( do 30%) w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- wymianę włazów ulicznych,
- wymianę wpustów ulicznych, wymianę studzienek fi 500 z osadnikiem, wymianę rur PVC fi 200x5,9, SN 8 - lokalizacja wg. projektu drogowego oraz na odcinkach bocznych.
b) Zakres przyłączy kanalizacji deszczowej w uzgodnieniu z Zamawiającym obejmuje remont połączenia bezpośrednio od bloków do studzienki kanalizacyjnej deszczowej.
3) Remont ulicy Słonecznej (odcinek II) w Gorlicach w km 0+005 – km 0+370 wraz z odwodnieniem w następującym zakresie:
a) Wykonanie organizacji ruchu na czas robót,
b) Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych elementów ulicy,
c) Przebudowa odwodnienia ulicy polegająca na dostosowaniu studni i studzienek ściekowych na istniejącym kolektorze kanalizacji do rozwiązań wysokościowych ulicy,
d) Wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni wraz z nawierzchnią bitumiczną,
e) Remont istniejących skrzyżowań, zjazdów i zejść pieszych,
f) Przywrócenie oznakowania pionowego i poziomego.
4) Remont kabla i słupów oświetlenia ulicznego w następującym zakresie:
a) Remont kabla zasilającego oświetlenie uliczne polegające na ułożeniu kabla YAKXS 4x35 mm2 długości ok. 360 mb po trasie istniejącego kabla zasilającego w rowie kablowym o szerokości 0,4 m i głębokości 0,7 m na podsypce z piasku grubości 0,1 m i przykrycie warstwą piasku o tej samej grubości. Następnie piasek przysypać warstwą ziemi o grubości 0,20 m i przykryć folią kalandrowaną grubości 0,5 mm i szerokości rowu, koloru niebieskiego. Istniejące odcinki kolidujące zdemontować.
b) W ramach remontu oświetlenia należy wymienić fundamenty i słupy oświetleniowe w ilości 11 szt. Należy zastosować słupy stalowe okrągłe 7m.
c) Parametry słupów oświetleniowych:
- słupy ocynkowane dwustronnie,
- grubość stali 3mm,
- słupy dla III strefy wiatrowej,
- bez dodatkowych zabezpieczeń antyplakatowych i elastromerowych.
d) Obecnie zamontowane oprawy oświetleniowe są nowe i nie podlegają dalszej wymianie. Przed rozpoczęciem prac związanych z demontażem słupów należy zgłosić ten fakt Zamawiającemu aby ten usunął oprawy oświetleniowe a po zakończeniu wymiany słupów w ramach bieżącego utrzymania oświetlenia ulicznego Zamawiający ponownie zamontuje oprawy oświetleniowe.
1.3. Przedmiot zamówienia w zakresie uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową dróg na osiedlu Łysogórskim w Gorlicach - etap II i III obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń/decyzji zezwalających na realizację inwestycji, wykonanie etapu II i III budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej na os. Łysogórskim z równoległą rozbudową/odbudową/ remontem ulic Pułaskiego, Laskowskiego i Partyzantów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
1) Zakres robót budowlanych:
a) Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej – rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sanitarną
i deszczową wraz z przyłączami do działek.
b) Przebudowa i budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do działek (część sieci wodociągowej zostanie wykonana wg aktualnego projektu budowlanego załączonego do Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwanego dalej PFU).
c) Remont/odbudowa konstrukcji ulic z betonu asfaltowego (ul. Pułaskiego, ul. Laskowskiego, ul. Partyzantów).
d) Remont/odbudowa chodnika z betonowej kostki brukowej.
e) Remont/odbudowa zjazdów do nieruchomości i na drogi boczne.
f) Rozbudowa drogi gminnej ulicy Laskowskiego o nawierzchni z betonu asfaltowego o przekroju 1x2 (szerokość jezdni 5,50 m) – ZRID.
g) Budowa drogi dla pieszych/opaski z betonowej kostki brukowej.
h) Budowa ściany oporowej/muru oporowego.
i) Przebudowa skrzyżowania ul. Laskowskiego z ul. Pułaskiego oraz ul. Laskowskiego z ul. Krakowską.
j) Przebudowa oświetlenia ulicznego, w tym oświetlenie dedykowane dla przejść dla pieszych.
k) Przebudowa/zabezpieczenie kolidującego uzbrojenia terenu zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi.
l) Wykonanie tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu, w szczególności: oznakowanie pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
m) Roboty wykończeniowe i porządkowe.
n) Wykonanie innych koniecznych elementów niezbędnych do funkcjonowania obiektu.
2) Zakres przedmiotu zamówienia:
a) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej etapu II i III w oparciu o Programy Funkcjonalno - Użytkowe, warunki techniczne wydane przez administratorów sieci i zarządcę drogi wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji drogowej (ZRID) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych/pozwolenia na budowę (ew. zgłoszeniem budowy/robót budowlanych dla części zakresu robót, który może być wykonany na podstawie zgłoszenia) oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Wyznaczenie terenu do zajęcia pod drogę oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej umożliwiającej wykup gruntu w ramach decyzji ZRID. Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli zajdzie taka konieczność, Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanej inwestycji.
b) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną przez Wykonawcę dokumentację projektową w zakresie etapu II i III opisanego w PFU wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów.
c) Przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie wraz z uzyskaniem decyzji.
1.4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji).
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla osiedla Magdalena w Gorlicach – (Uwaga: Wykonawca z przedmiotowego projektu będzie zobowiązany wykonać tylko zakres wskazany w ust 1.2. pkt 1 (rozdział kanalizacji ogólnospławnej oraz remont kanału powstałego po rozdziale kanału ogólnospławnego) – zał. nr 1 do SWZ,
2) Specyfikacja Techniczna - Rozdział kanalizacji ogólnospławnej dla osiedla Magdalena w Gorlicach – w zakresie ul. Słonecznej – zał. nr 2 do SWZ,
3) Projekt wykonawczy - Remont drogi gminnej 270357K w km 0+005 do km 0+365 (odcinek I) oraz w km od 0+005 do km 0+370 (odcinek II) w miejscowości Gorlice – (Uwaga: Wykonawca z przedmiotowego projektu będzie zobowiązany wykonać tylko zakres wskazany jako odcinek II) – zał. nr 3 do SWZ,
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Remont drogi gminnej 270357K w km od 0+005 do km 0+365 (odcinek II) oraz w km od 0+005 do km 0+370 (odcinek II) w miejscowości Gorlice – zał. nr 4 do SWZ,
5) Zakres remontu sieci zasilającej oświetlenia miejskiego etap II – zał. nr 5 do SWZ,
6) Decyzja Nr 540/2008 z dnia 04.09.2008 – zał. nr 6 do SWZ
7) Program Funkcjonalno – Użytkowy: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej z odbudową dróg na osiedlu Łysogórskim w Gorlicach – (Uwaga: Wykonawca z przedmiotowego PFU będzie zobowiązany wykonać tylko zakres etapu II) – zał. nr 7 do SWZ,
8) Program Funkcjonalno – Użytkowy: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej z odbudową dróg na osiedlu Łysogórskim w Gorlicach - etap III – zał. nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, z których oferta z najniższą ceną (9 754 638,00 zł) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to jest 7 740 000,00 zł, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty. W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie niniejszego postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255, pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Dostawa samochodu osobowego typu VAN
- Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów oraz sprzętu Powiatowego Zarządu Drogowego w Gorlicach
- Dostawa gazów medycznych.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.