Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462535/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kamieńsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50
1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kamieńsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2526cd98-73c7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023912/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kamieńsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 460000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kamieńsku – szafy metalowe w ilości 70 sztuk.Szafa na akta o wymiarach 200 x 120 x 45 cm +/- 2%, korpus – blacha stalowa malowana proszkowo, drzwi – roleta (żaluzja) rozsuwane na boli, wykonane z trwałego tworzywa ABS, zamykana na zamek cylindryczny z dwoma kluczami, wewnątrz min. 5 półek (ostatnia półka – dno szafy) o wysokości umożliwiającej ustawienia segregatorów na dokumenty formatu A4; nośność półki min. 60 kg, korpus oraz wnętrze w kolorze grafitowym (antracytowym), roleta w kolorze jasno szarym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.5.5.) Wartość części: 175000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem następujących mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kamieńsku (wyposażenie biur i Sali konferencyjnej):Zadanie 1:
1) Biurko duże wraz z maskownica oraz wysuwaną półką na klawiaturę – 40 sztuk
2) Biurko małe wraz z maskownica oraz wysuwaną półką na klawiaturę – 10 sztuk
3) Kontener szufladowy – 40 sztuk
4) Szafa ubraniowa – 32 sztuk
5) Komoda – 32 sztuk
Zadanie 2:
1) Stoły konferencyjne – 13 sztuk
2) Krzesła konferencyjne – 70 sztuk
3) Komoda na sale konferencyjna – 1 sztuka
4) Zabudowa kuchenna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39153000-9 - Meble konferencyjne
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 285000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111757,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357315,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111757,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „F/X” Kamińska, Cisowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949-163-65-67
7.3.3) Ulica: Koszalińska 6
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"F/X" KAMIŃSKA, CISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"F/X" KAMIŃSKA, CISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111757,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334031,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552282,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334031,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bener Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 957-027-54-54
7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334031,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 1 zamówienia - Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia określony w rozdziale 3 SWZ w dwóch
etapach – etap pierwszy obejmujący dostawę 20 sztuk szaf w terminie 1 miesiąca od zawarcia umowy, etap drugi
obejmujący dostawę pozostałych 50 sztuk szaf w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część 2 zamówienia:
Zadanie 1 - Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia określony w rozdziale 3 SWZ w dwóch etapach –
etap pierwszy obejmujący dostawę max. 40% asortymentu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia w terminie 1
miesiąca od zawarcia umowy, etap drugi obejmujący dostawę pozostałego asortymentu wskazanego w opisie przedmiotu
zamówienia w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zadanie 2 - Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia określony w rozdziale 3 SWZ w terminie 1
miesiąca od zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI KAMIEŃSK
więcej: przetargi KAMIEŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawę i montaż wyposażenia do lokali biurowych przy ulicy Legionów 85 w Wołominie na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW
- Zakup, dostawa i montaż nowego wyposażenia biura obsługi interesanta w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Budowa gminnego żłobka w Jasionce, w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny MALUCH 2022-2029.
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.