Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363076/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00372526/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę lub przebudowę odcinków dróg na terenie Gminy Wiżajny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiżajny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 11
1.5.2.) Miejscowość: Wiżajny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-407
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875688049
1.5.8.) Numer faksu: 875688049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizajny@su.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wizajny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-103406c9-271b-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę lub przebudowę odcinków dróg na terenie Gminy Wiżajny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-103406c9-271b-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014566/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę odcinków dróg na terenie Gminy Wiżajny.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5611222,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5555655,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa odcinków dróg na terenie gminy Wiżajny:a) Rozbudowa dróg gminnych nr 101511B, 101539B i 101510B na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 101539B w miejscowości Rogożajny Małe do granicy gminy
w miejscowości Marianka (etap II – około 1,116 km).
b) Rozbudowa drogi gminnej nr 101501B na odcinku Wiłkupie - Laskowskie o długości około 0,95 km (toczy się postępowanie administracyjne w sprawie wydawania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. Przewidywany termin uzyskania prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – wrzesień 2024 roku.
c) Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej 101501B na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1128B w msc. Wiżajny w kierunku cmentarza (długość ok. 0,15 km).
d) Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 101534 ul. Krótka w Wiżajnach (długość ok. 0,163 km).
e) Przebudowa dróg gminnych nr 101535B (ul. Półwysep) i 101537B wraz z przebudową skrzyżowań z drogą powiatową nr 1128B polegająca na zmianie nawierzchni gruntowej na utwardzoną z kostki betonowej w ramach istniejącego pasa drogowego o łącznej długości 216,05m w m. Wiżajny, gm. Wiżajny.
f) Przebudowa drogi gminnej nr 101509B wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1129B polegająca na zmianie nawierzchni gruntowej na utwardzoną
z betonu asfaltowego w ramach istniejącego pasa drogowego o łącznej długości 435,94 m w obr. Maszutkinie i Sudawskie gm. Wiżajny.
g) Przebudowa dróg gminnych nr 101513B Soliny - Poplin i nr 101512B Poplin – Marianka, łączna długość 0,942 km.
h) Przebudowa drogi gminnej Użmauda – Okliny w km 0+000 - 0+730, długość 0,73 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) dokumentacja techniczna,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót,
d) specyfikacja warunków zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 5555655,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski nad właściwą realizacją inwestycji:1) Etap I - nadzór nad realizacją przedsięwzięcia i jego rozliczenie w okresie realizacji robót budowlanych,
2) Etap II - kontrola wykonania przedsięwzięcia w okresie udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji jakości oraz przeglądy gwarancyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 55556,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6044192,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7361499,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6044192,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Gilmera Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: UAB Gilmera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423475380
7.3.3) Ulica: Ludwika Zamenhofa 29/U3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-435
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6044192,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-15 do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma UJK Maciej Mentel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442037079
7.3.3) Ulica: Gabriela Narutowicza 26
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-15 do 2025-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.