eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisko DolneModernizacja oświetlenia na terenie Gminy Grodzisko Dolne



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Grodzisko Dolne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodzisko Dolne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodzisko Dolne 125a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisko Dolne

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-306

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 2428265

1.5.8.) Numer faksu: +48 17 2436038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@grodziskodolne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://grodziskodolne.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Grodzisko Dolne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec95a482-0200-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00338965/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja oświetlenia ne terenie gminy Grodzisko Dolne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 851195,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wymianą i montażem oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Grodzisko Dolne, realizowana w ramach projektu „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Grodzisko Dolne” w ramach programu:„Rozświetlamy Polskę”. Integralnym i niezbędnym warunkiem do realizacji przedmiotowego zadania są załączone dokumenty wydane przez operatora sieci, tj. PGE Dystrybucja S.A Oddział Rzeszów, Instrukcja Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej oraz obowiązujące przepisy prawa.

Zamówienie obejmuje:
- wszystkie niezbędne uzgodnienia konieczne przed rozpoczęciem prac z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów RE Leżajsk oraz RE Jarosław;
- demontaż 551szt istniejących opraw oświetlenia ulicznego;
- dostawę opraw oświetleniowych LED, zgodnych ze ST oraz złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w liczbie 551szt., posiadających funkcjonalność zmiennego profilu mocy oraz autonomicznej zmiany profilu redukcji mocy
Lokalizacją inwestycji:

Miejscowości: Grodzisko Dolne, Grodzisko Górne, Wólka Grodziska, Opaleniska, Zmysłówka, Laszczyny, Grodzisko Nowe, Chodaczów
Gmina: Grodzisko Dolne
Powiat: leżajski
Województwo: podkarpackie , Rejon Energetyczny Leżajsk, Rejon Energetyczny Jarosław

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie trwania postępowania uległ zmianie zapis dotyczący paragrafu 5 ust.6 oraz paragrafu 8 ust.5 Regulaminu Dziewiątej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie „ Rozświetlamy Polskę „ w ramach Rządowego Funduszu „ Polski Ład” program Inwestycji Strategicznych

Zapis aktualny paragrafu 5 ust. 6 brzmi:

„ Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i lub równoważne „

Zapis aktualny paragrafu 8 ust. 5 brzmi:

„ Wnioskodawca w ogłoszeniu Postępowania zastrzega obowiązek użycia przez wykonawcę Nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub Nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej.”

W przedmiotowym postępowaniu i załączonym do tego postępowania Opisie Przedmiotu Zamówienia
• opisane minimalne parametry oprawy drogowej wskazują na producenta z terenu państw Unii Europejskiej ( pkt 36. Opisu)

„ - Oprawy muszą być produkowane na terenie Unii Europejskiej „

• opisane minimalne parametry oprawy parkowej wskazują na producenta z terenu państw Unii Europejskiej ( pkt 33. Opisu)

„ - Oprawy muszą być produkowane na terenie Unii Europejskiej „

Ponadto Zamawiający w postępowaniu wymagał załączenia Certyfikatów ENEC, ENEC+, ZD4i dla oferowanych opraw drogowych i parkowych
Tym samym należy stwierdzić, że zapisy zamieszczone w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie spełniają warunków obowiązującego od dnia 05.08.2014 r. Regulaminu Dziewiątej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie „ Rozświetlamy Polskę „ w ramach Rządowego Funduszu „ Polski Ład” program Inwestycji Strategicznych. Ponieważ termin składania ofert upłynął w dniu 03.06.2024, Zamawiający nie ma możliwości dokonania zmian dotyczących zapisów specyfikacji warunków zamówienia jak również zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, dostosowujących do aktualnie obowiązujących przepisów określonych w regulaminie dofinansowania. Jednocześnie zapis paragrafu 15 ust 3 w/w Regulaminu stwierdza co następuje:
„ Do spraw wszczętych a niezakończonych przed dniem wejścia w życie niniejszego Regulaminu stosuje się przepisy Regulaminu w brzmieniu obowiązującym od dnia 5 sierpnia 2024 r. „
Należy więc stwierdzić, że niezastosowanie się do nowych i aktualnie obowiązujących zapisów regulaminu Dziewiątej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie „ Rozświetlamy Polskę „ w ramach Rządowego Funduszu „ Polski Ład” program Inwestycji Strategicznych może skutkować utraceniem przyznania wnioskowanej dotacji i tym samym pozbawi zamawiającego środków finansowych zapewniających podpisanie stosownej umowy na realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego.
Zgodnie z art.. 16 pkt 1 PZP oraz art. 99 ust. 4 PZP Zamawiający przygotowując postępowanie ma obowiązek zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców. Ponadto przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczanego przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Zamawiający ma obowiązek przeprowadzenie postępowania w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji co oznacza, że jest on zobowiązany do stworzenia warunków do uczciwego konkurowania przez wykonawców o uzyskanie zamówienia, jak tez eliminowania zachowań sprzecznych z prawem lub etyką. Obowiązek przestrzegania zasad uczciwej konkurencji przez zamawiającego zarówno na etapie przygotowania, jak i prowadzenia postępowania znajduje wyraz w przepisach dotyczących poszczególnych instytucji i rozwiązań ustawowych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.