eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza"Przebudowa drogi w miejscowości Kulaszne na dz. ew. nr 263/1, 263/2, 263/3, 102/1, 98/1, 97/1, 259, 93/21, 93/23, 93/19, 93/17, 93/15, 93/13, 92/33, 92/31 (760 m)"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa drogi w miejscowości Kulaszne na dz. ew. nr 263/1, 263/2, 263/3, 102/1, 98/1, 97/1, 259, 93/21, 93/23, 93/19, 93/17, 93/15, 93/13, 92/33, 92/31 (760 m)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komańcza 166

1.5.2.) Miejscowość: Komańcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 4677035

1.5.8.) Numer faksu: 13 4677500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c32ddaac-2e2e-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa drogi w miejscowości Kulaszne na dz. ew. nr 263/1, 263/2, 263/3, 102/1, 98/1, 97/1, 259, 93/21, 93/23, 93/19, 93/17, 93/15, 93/13, 92/33, 92/31 (760 m)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c32ddaac-2e2e-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221131/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi w miejscowości Kulaszne (760 m)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKiOŚ.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowości Kulaszne na dz. ew. nr 263/1, 263/2, 263/3, 102/1, 98/1, 97/1, 259, 93/21, 93/23, 93/19, 93/17, 93/15, 93/13, 92/33, 92/31 (760 m) zgodnie z dokumentacją techniczną.

Przedmiot zamówienia obejmuje, niżej wymienione roboty budowlane :
1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.
2. Rozbiórki elementów dróg.
3. Koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża.
4. Wykonywanie wykopów w gruntach nieskalistych.
5. Odwodnienie.
6. Ścianie poboczy.
7. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
8. Czyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych.
9. Nawierzchnia z betonu asfaltowego.
10. Pobocza.
11. Odmulenie rowów wraz z przepustem pod zjazdami.
12. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
13. Oznakowanie poziomie.
14. Inwentaryzacja geodezyjna.

Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty w ramach realizowanego zamówienia wynosi 24 miesiące.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7 do SWZ – Dokumentacja techniczna. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa - projekt wykonawczy;
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB;
3) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680223,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 825623,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680223,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Budowlano Transportowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370739135

7.3.3) Ulica: Zawadka, 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680223,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.