eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz"Dostawa wraz z monta¿em d¼wigu osobowego w budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy przy ul. Marcinkowskiego 7"



Og³oszenie z dnia 2024-09-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wraz z monta¿em d¼wigu osobowego
w budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy przy ul. Marcinkowskiego 7”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmiñskiego 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wraz z monta¿em d¼wigu osobowego
w budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy przy ul. Marcinkowskiego 7”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a2dd8507-d87b-48ea-a557-0cb1f9b19fea

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00493614

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00236917/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa d¼wigu osobowego do budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy przy ul. Marcinkowskiego 7

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozdzia³ III SWZ Informacje o ¶rodkach
komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami oraz informacje o
wymaganiach technicznych
i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdzia³ XV. SWZ Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.20.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 305000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em d¼wigu osobowego w budynku Izby Administracji Skarbowej w
Bydgoszczy przy ul. Marcinkowskiego 7.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w ust. 2.
2. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy dostawy
polegaj±ce na dostawie i monta¿u d¼wigu osobowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250.000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie
piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) ka¿da;
Pod pojêciem jednej dostawy nale¿y rozumieæ jedn± umowê realizowan± na podstawie jednej odrêbnej umowy. Nie
dopuszcza siê sumowania warto¶ci wykonanych dostaw realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania
warto¶ci wymaganej dla wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu
potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca bêdzie obowi±zany do z³o¿enia
nastêpuj±cego dokumentu:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych
czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ), przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y
wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych
od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub
ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w
okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu
potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca bêdzie obowi±zany do z³o¿enia
nastêpuj±cego dokumentu:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych
czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ), przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y
wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych
od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub
ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w
okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy dzia³aj±cy wspólnie, spe³niaj±cy wymagania okre¶lone w rozdziale XIX
ust. 1 SWZ.
2. W Formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ) nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wymagania okre¶lone w rozdziale XX ust. 1-2 SWZ ka¿dy z Wykonawców powinien spe³niaæ samodzielnie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek udzia³u w postêpowaniu, o
którym mowa w rozdziale XIX ust. 2 pkt 4 SWZ, mo¿e zostaæ spe³niony przez jednego Wykonawcê lub ³±cznie przez
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy – do oferty nale¿y
do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego wynikaæ bêdzie zakres umocowania - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile
upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼
wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
6. Dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnictwo powinien byæ podpisany przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia.
7. Oferta winna byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
8. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
9. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê
Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 i art.
455 ustawy Pzp.
2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Dopuszcza siê zmianê umowy w sytuacjach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy i
maj±cych charakter zmian nieistotnych a warunkiem dokonania wszelkich zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez
Wykonawcê zawieraj±cego uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Umowa bêdzie mog³a zostaæ zmieniona w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony nie by³y w stanie przewidzieæ,
pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci lub w przypadku zmian regulacji prawnych, wp³ywaj±cych na zakres lub sposób
realizacji zamówienia, skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany terminu realizacji okre¶lonego w umowie;
2) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, które bêd± mia³y wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w
szczególno¶ci zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;
3) zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczno¶ci, których
Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
4) zmiany podwykonawcy, na którego wiedzê i do¶wiadczenie Wykonawca powo³ywa³ siê przy wykazaniu spe³niania
warunków udzia³u w postêpowaniu, po potwierdzeniu spe³niania warunków udzia³u oraz przed³o¿eniu dokumentów
wymaganych w SWZ.
5) zmiany przepisów maj±cych wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy – skutkuj±ce uprawnieniem Stron umowy do zmiany
wysoko¶ci tego wynagrodzenia;
6) dostarczenia innego urz±dzenia o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ parametry urz±dzenia pierwotnie
oferowanego, w przypadku gdy zaoferowane urz±dzenie zosta³o wycofane z dystrybucji, w chwili przyst±pienia do realizacji
zamówienia. Warunki dostawy, ¶wiadczenia us³ug, w tym gwarancyjnych, pozostaj± bez zmian a wynagrodzenie
Wykonawcy w wyniku takiej zmiany nie mo¿e zostaæ zwiêkszone;
7) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, przez któr± rozumie siê zdarzenia uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy w
okre¶lonym pierwotnie terminie, tj. zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia, zw³aszcza zdarzenie o charakterze
katastrofalnych w skutkach dzia³añ przyrody (m.in.: powodzie, po¿ary, wy³adowania elektryczne w czasie burzy powoduj±ce
uszkodzenia wa¿nych urz±dzeñ itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeñ ¿ycia zbiorowego (m.in. dzia³ania
wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, epidemie, zarazy, stany nadzwyczajne, itp.), akty w³adzy ustawodawczej i
wykonawczej (np. wyw³aszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególno¶ci o
niemo¿no¶æ zapobie¿enia szkodliwym nastêpstwom si³y wy¿szej, które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± wykonanie umowy w
ca³o¶ci lub w czê¶ci. W wypadku powo³ania siê przez Stronê na okoliczno¶æ zaistnienia si³y wy¿szej, terminy okre¶lone w
umowie zostan± przed³u¿one na uzasadniony pisemny wniosek Strony zg³oszony niezw³ocznie, lecz nie pó¼niej ni¿ w ci±gu
3 dni (trzech) dni od zaistnienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej Stronie dotrzymanie terminu, o czas trwania
zdarzenia kwalifikowanego jako si³a wy¿sza. Warunkiem przed³u¿enia terminów okre¶lonych w umowie jest zawiadomienie
drugiej Strony w formie pisemnej niezw³ocznie, lecz nie pó¼niej ni¿ w terminie 3 (trzech) dni o zaistnieniu zdarzenia o
charakterze si³y wy¿szej oraz niezw³oczne przed³o¿enie przez Stronê dotkniêt± wyst±pieniem takiej si³y, dokumentów lub
o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych zaistnienie si³y wy¿szej. Powy¿sze zawiadomienie winno okre¶laæ okoliczno¶ci wyst±pienia
si³y wy¿szej, jej rodzaj oraz ¼ród³o powziêcia informacji o jej charakterze, pod warunkiem, ¿e zaistnienie si³y wy¿szej bêdzie
oczywiste i powszechnie znane.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji umowy 11 tygodni -nie d³u¿ej ni¿ do 20 grudnia 2024 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.