Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486856/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00493655/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
- 2024/BZP 00030445/01 - Wynik z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sprzątanie pomieszczeń Instytutu Chemii Fizycznej PAN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326049
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 44/52
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-224
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ichf.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichf.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prowadzenie badań naukowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493641
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00486856
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Dalszy ciąg przewidywanych zmian umowy:
7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa wyżej, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian i dowodów potwierdzających dane wskazane we wniosku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
2. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany umowy:
1) zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy
podwykonawców, Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca
powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) zmiany spowodowane siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego,
niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności,
a które uniemożliwiło Wykonawcy wykonanie zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony
Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia, w wykonywaniu swoich
zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
umowy, z wyłączeniem zmian o których mowa w art. 436 pkt 4lit. b) ustawy PZP . Zmiany mogą zostać dokonane po
złożeniu wniosku przez Wykonawcę, uzasadniającego dokonanie zmiany z podaniem podstaw prawnych i/lub faktycznych
wniosku. Zamawiający może nie wyrazić zgody na zmianę umowy.
4) Zmiany w zakresie sposobu realizacji umowy lub jej zakresu, w przypadku gdy zmiana taka nie zwiększy kwoty
przeznaczonej na realizację umowy i wynika z potrzeb Zamawiającego lub jest dla niego korzystna.
Po zmianie:
2. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany umowy:
1) zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy
podwykonawców, Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca
powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) zmiany spowodowane siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego,
niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności,
a które uniemożliwiło Wykonawcy wykonanie zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony
Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia, w wykonywaniu swoich
zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
umowy, z wyłączeniem zmian o których mowa w art. 436 pkt 4lit. b) ustawy PZP . Zmiany mogą zostać dokonane po
złożeniu wniosku przez Wykonawcę, uzasadniającego dokonanie zmiany z podaniem podstaw prawnych i/lub faktycznych
wniosku. Zamawiający może nie wyrazić zgody na zmianę umowy.
4) Zmiany w zakresie sposobu realizacji umowy lub jej zakresu, w przypadku gdy zmiana taka nie zwiększy kwoty
przeznaczonej na realizację umowy i wynika z potrzeb Zamawiającego lub jest dla niego korzystna.
Klauzula waloryzacyjna
1. Umowa może zostać zmieniona, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
1) minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 5 % w stosunku do cen lub kosztów z miesiąca, w którym złożono ofertę Wykonawcy,
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym została złożona oferta Wykonawcy; poziom zmiany będzie stanowił różnicę ceny materiałów lub kosztów ogłoszonych w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z miesiąca, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen materiałów/ kosztów wynikających z komunikatu Prezesa GUS za miesiąc, w którym została złożona oferta Wykonawcy,
3) Sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 2 powyżej.
2. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony Umowy.
3. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający, to łącznie 7% w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 7 ust. 1 umowy;
4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy, od daty podpisania umowy
5. Obowiązek udowodnienia wpływu zmian, na zmianę wynagrodzenia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.
6. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
Dalszy ciąg przewidywanych zmian umowy w informacjach dodatkowych ogłoszenia
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów/ 2025
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.