eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - Zakład - Osiedle Akademickie „Przyjaźń”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001488

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konarskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-355

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@osiedleprzyjazn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiedleprzyjazn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6967f4bb-7af5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055626/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://osiedleprzyjazn.pl/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: (1) platformy ePUAP, dostępnej pod adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz dostępnej również na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ służącej wyłącznie do składania ofert oraz do przekazania plików dołączanych do ofert oraz (2) poczty elektronicznej.pod adresem przetarg@osiedleprzyjazn.pl służącej do komunikacji we wszelkich sprawach związanych z niniejszym postępowaniem, z wyjątkiem składania ofert oraz przekazania plików dołączanych do ofert

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały opisane w specyfikacji warunków zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dotyczące RODO zostały zawarte w specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OP.KZP.26.27.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przez okres 16 miesięcy i 9 dni usług konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej na Osiedlu Akademickim „Przyjaźń” przy ul. Konarskiego w Warszawie. Zakres „usług konserwacji” obejmuje następujące rodzaje usług: (1) konserwację węzłów cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody w 3 budynkach nowej zabudowy i w 1 budynku starej zabudowy; (2) konserwację 46 zaworów odcinających w zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; (3) konserwację wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania 3 budynkach nowej zabudowy i w 54 budynkach starej zabudowy; (4) konserwację wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej w 3 budynkach nowej zabudowy i w 54 budynkach starej zabudowy. Zakres „usług napraw” obejmuje następujące rodzaje usług:(1) naprawy węzłów cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody w 3 budynkach nowej zabudowy i w 1 budynku starej zabudowy; (2) naprawy zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z 46 zaworami; (3) naprawy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 3 budynkach nowej zabudowy i w 146 budynkach starej zabudowy; (4) naprawy zewnętrznej instalacji wodnej; (5) naprawy wewnętrznej instalacji wodnej w 3 budynkach nowej zabudowy i w 146 budynkach starej zabudowy; (6) naprawy zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej; (7) naprawy wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w 3 budynkach nowej zabudowy i w 146 budynkach starej zabudowy; (8) inne naprawy, niezbędne do prawidłowego działania instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej na terenie Osiedla Akademickiego
„Przyjaźń”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-05-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartości podane w ofertach, a stanowiące kryteria oceny ofert, zostaną przeliczone przez zamawiającego na punkty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarię

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka roboczogodziny do kosztorysowania usług napraw

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik kosztów pośrednich do kosztorysowania usług napraw

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zysku do kosztorysowania usług napraw

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik kosztów zakupu materiałów do kosztorysowania usług napraw

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
(1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
(2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
(3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
(4) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione w przypadku spełnienia przez poszczególnych wykonawców minimalnych poziomów zdolności, tj.
(1) warunek określony w pkt X.1.(1):
(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku;
(2) warunek określony w pkt X.1.(2):
(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku;
(3) warunek określony w pkt X.1.(3):
(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku lub polegania na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oraz przekazania zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub przekazania innego podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
(b) w przypadku posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,- zł (trzysta tysięcy złotych).
(4) warunek określony w pkt X.1.(4):
(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby oraz przekazania zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub przekazania innego podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
(b) w przypadku wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług konserwacji instalacji centralnego ogrzewania, obejmujących konserwację kanałów sieci cieplnej o długości nie mniejszej niż 6000 metrów, lub konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, obejmujących konserwację kanałów wodno-kanalizacyjnych o długości nie mniejszej niż 7000 metrów, o wartości całkowitej nie mniejszej niż 300.000,- zł brutto każda (trzysta tysięcy złotych) oraz załączenia dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
(c) w przypadku dysponowania co najmniej jedną spawarką elektryczną zasilaną napięciem 220V, co najmniej jedną spawarką elektryczną zasilaną napięciem 380V, co najmniej jednym kompletem butli gazowej i pełnego wyposażenia, co najmniej jednym agregatem prądotwórczym, co najmniej jedną elektryczną maszyną do czyszczenia rur o średnicy 20-250 mm, co najmniej jedną elektryczną giętarką do rur o średnicy 50 mm, co najmniej jedną elektryczną wiertnicą do średnicy 250 mm, co najmniej jedną gwintownicą elektryczną do rur o średnicy 100 mm, co najmniej jedną sprężarką powietrzną, co najmniej dwoma pompami do wody czystej i zanieczyszczonej, co najmniej jedną szlifierką kątową ręczną, co najmniej jedną szlifierką kątową stacjonarną, co najmniej jedną wiertarką, co najmniej jednym zestawem kluczy hydraulicznych, co najmniej jednym samochodem dostawczym, co najmniej jedną minikoparką o masie maksymalnej 2,7 t, co najmniej jednym urządzeniem do wykonywania przecisków o długości nie mniejszej niż 12 m, co najmniej jedną maszyną punktową do ubijania ziemi oraz co najmniej jedną maszyną płytową do zagęszczania ziemi;
(d) w przypadku skierowania do realizacji zamówienia jednej lub większej ilości osób, posiadających łącznie uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia spawalnicze, świadectwo kwalifikacyjne „E”, uprawniające do eksploatacji urządzeń zużywających ciepło, paliwa stałe i płynne oraz przetwarzających i przesyłających ciepło, świadectwo kwalifikacyjne „D”, uprawniające do dozoru urządzeń zużywających ciepło, paliwa stałe i płynne oraz przetwarzających i przesyłających ciepło, świadectwo kwalifikacyjne „E”, uprawniające do eksploatacji sieci, urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych, wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV oraz świadectwo kwalifikacyjne „D”, uprawniające do eksploatacji sieci, urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych, wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV, oraz posiadających doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż 2 (dwa) lata każda;
3. W przypadku wyrażenia przez wykonawcę jakiejkolwiek kwoty w innej walucie niż w złotych poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli kwota wyrażona w innej walucie będzie nie mniejsza niż kwota wyrażona w złotych w pkt X.2 ppkt 3 b oraz pkt X.2. ppkt 4 b, po przeliczeniu na złote według średniego kursu tej innej waluty, podanego przez Narodowy Bank Polski w tabeli A w pierwszym dniu roboczym po opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w podmiotowych środkach dowodowych wymienionych w pkt XI SWZ.
5. W przypadku wykonawców ubiegających się samodzielnie o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego wykonawcy składającego samodzielnie ofertę.
6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana łącznie dla wszystkich wykonawców składających wspólnie ofertę.
7. W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana albo łącznie dla danego wykonawcy ubiegającego się samodzielnie o udzielenie zamówienia i dla podmiotów, które zobowiązały się do oddania temu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia albo łącznie dla danych wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i dla podmiotów, które zobowiązały się do oddania tym wykonawcom do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia.
8. Podwykonawcy, którym wykonawcy zamierzają powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia, a nie polegają na ich zdolnościach lub sytuacji nie podlegają ocenie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawca ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie następujące podmiotowe środki dowodowe:
(1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(2) oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej „grupy kapitałowej” w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej „grupy kapitałowej” wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ, w celu wykazania braku podstawy wykluczenia, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, w celu wykazania braku podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt VIII.1 ppkt 1 SWZ i w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(4) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, w celu wykazania braku podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt VIII.1 ppkt (1) SWZ i w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu wykazania braku podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt VIII.1 ppkt 2 SWZ i w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(6) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, sporządzone według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz w pkt VIII.1 ppkt 3 – 8 SWZ i w art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie następujące podmiotowe środki dowodowe:
(1) dokument lub dokumenty, potwierdzające że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
(2) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ, przy czym dowodami potwierdzającymi te okoliczności są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w takim przypadku w wykazie należy zawrzeć wyłącznie te usługi, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
(3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ.
(4) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,- zł (pięć tysięcy złotych) przez wykonawcę ubiegającego się samodzielnie o udzielenie zamówienia albo łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: w pieniądzu, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Alior Bank S.A. o numerze: 36 2490 0005 0000 4600 7407 5477, wpisując jako tytuł przelewu „Wadium w postępowaniu na usługi konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej”.
4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej, tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu wystawiającego wadium.
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy przekazać zamawiającemu jako odrębny plik w formacie danych „pdf” lub „doc” lub w dowolnym innym formacie danych, określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 z późn. zm.).
6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna zostanie uznane przez zamawiającego za prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z treści dokumentu będą wynikać co najmniej następujące informacje:
(1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania zamawiającego, informującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(3) beneficjentem kwoty wadium będzie Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – Zakład – Osiedle Akademickie „Przyjaźń” z siedzibą przy ul. Konarskiego 3, 01-355 Warszawa;
(4) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter bezwarunkowy i nieodwołalny;
(5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co najmniej okres związania ofertą.
7. Wadium należy wnieść w terminie składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy zamawiającego, natomiast za termin wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna uznaje się moment jego wpływu na adres elektronicznej skrzynki podawczej ESP Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na platformie ePUAP, dostępnej pod adresem „/aps/SkrytkaESP”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w specyfikacji warunków zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w specyfikacji warunków zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy wykorzystaniu „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, dostępnego na platformie ePUAP oraz dostępnego również na miniPortalu i wysłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej ESP Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na platformie ePUAP, dostępnej pod adresem „/aps/SkrytkaESP”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.