Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466178/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
- 2023/BZP 00070409/01 - Wynik z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu,
Samorządowego Przedszkola w Jedliczu
i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Wincentego Manierskiego w Jedliczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001200333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tokarskich 5
1.5.2.) Miejscowość: Jedlicze
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 811 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjedlicze@jedlicze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spjedlicze.jedlicze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42f50f1a-6fea-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Jedliczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841759198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rejtana 38a
1.5.2.) Miejscowość: Jedlicze
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134380184
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pjedlicze@jedlicze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole.jedlicze.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Jaszczwi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842182341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaszczew 333
1.5.2.) Miejscowość: Jedlicze
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 12 212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsjaszczew@jedlicze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsjaszczew.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu,Samorządowego Przedszkola w Jedliczu
i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42f50f1a-6fea-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00465726/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466178/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.J.261.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 668647,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - warzywa i owoce;4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 113331,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – produkty mleczarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 128140,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – ryby, mrożonki4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15311100-2 - Chipsy i frytki
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 39934,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 – pieczywo4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 47161,11 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – mięso4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 80912 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 – pozostałe produkty4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 194163,58 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 – mięso drobiowe;4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 53015,12 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 – jaja4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 11988,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy pzp ( Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.) tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W prowadzonym postępowaniu w zakresie pakietu nr 3 wpłynęły dwie oferty:Oferta nr 1 podlega odrzuceniu na podstawie art. art.226 ust 1 pkt 3 ustawy pzp (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.) tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jest niezgodna z przepisami ustawy.
Wykonawca do złożonej oferty nie załączył formularza ofertowego. Wykonawca złożył jedynie formularze cenowe wraz z oświadczeniami. Formularze cenowe nie zastępują formularza oferty stanowiącego oświadczenie woli wykonawcy o zawarciu umowy.
W przedmiotowej kwestii KIO wypowiedziała się w wyroku z 27 grudnia 2016 r. (sygn. akt KIO 2351/16). Stanęła w nim na stanowisku, że „(…) Brak wraz ze złożoną ofertą formularza ofertowego wyczerpuje znamiona przesłanki z art. 89 ust. 1 pkt 1 p.z.p. (obecnie art. 226 ust. 1 pkt 3) zobowiązującej zamawiającego do odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą z uwagi na brak oświadczenia wykonawcy wybranego o zamiarze realizacji umowy objętej postępowaniem przetargowym. Sam fakt złożenia pozostałych dokumentów i oświadczeń wymaganych SIWZ nie zastępuje oświadczenia o zamiarze realizacji zamówienia, czyli nie zastępuje oferty".
Oferta nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy pzp (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.) tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia Wykonawca złożył ofertę w zakresie pakietu 3 – ryby, mrożonki tylko dla Szkoły Podstawowej w Jedliczu . Oferta nie zawiera wyceny dla Samorządowego Przedszkola w Jedliczu oraz dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Jaszczwi.
Zgodnie z pkt 3.3. SWZ „W ramach danego pakietu ten sam Wykonawca będzie dostarczał towar do Szkoły Podstawowej w Jedliczu (zlokalizowanego przy ul. Tokarskich 5 w Jedliczu) , do Samorządowego Przedszkola w Jedliczu (zlokalizowanego przy ul. Rejtana 38a w Jedliczu) jak również do Przedszkola Filialnego w Potoku ( Potok 349), Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Jaszczwi (Jaszczew 333).
W świetle powyższego złożona oferta nie odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia, nie zapewniając jego realizacji w całości zgodnie z wymogami zamawiającego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W prowadzonym postępowaniu w zakresie pakietu 6 wpłynęła jedna oferta:Oferta nr 1 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy pzp (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.) tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca nie wycenił pozycji nr 111 formularza cenowego dla Samorządowego Przedszkola w Jedliczu tj. przyprawa do kurczaka bez dodatku soli, cukru i glutaminianu sodu (minimum 600 g).
Zamawiający zgodnie z SWZ wymagał złożenia wraz z ofertą formularza cenowego, który nie podlegał uzupełnieniu. Niepodanie wymaganych wartości jest istotnym brakiem treści oferty, oznacza bowiem brak określenia elementów ceny jednostkowej czyli elementów istotnych dla przyszłego zobowiązania umownego, na podstawie których wyliczane będzie wynagrodzenie wykonawcy oraz dokonywane będą zmiany tego wynagrodzenia w dopuszczalnym zakresie. Brak ten powoduje, że oferta danego wykonawcy w warstwie merytorycznej nie odpowiada wymaganiom SWZ, ponieważ treścią oferty nie objęto całego zakresu przedmiotowego przyszłego zobowiązania, nie wyceniając jednego z jego elementów.
Brak podania wartości ceny jednostkowej powoduje, że niemożliwe jest ustalenie wynagrodzenia za wykonanie elementu umowy w toku jej realizacji. Jest to istotna nieścisłość treści oferty wykonawcy, której zamawiający nie może samodzielnie poprawić, jeżeli brak jest możliwości samodzielnego wyliczenia tej wartości na podstawie innych danych wynikających z formularza cenowego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI JEDLICZE
więcej: przetargi JEDLICZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 56 w Szczecinie
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.