Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454703/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00496728/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie w meble na wymiar budynku Komendy Powiatowej PSP w Cieszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chemików 16
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pt@kppsp.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsp.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9653951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie w meble na wymiar budynku Komendy Powiatowej PSP w Cieszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e19eae33-ddeb-496f-bf08-18b597dde703
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00190542/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wyposażenie w meble na wymiar do budynku Komendy Powiatowej PSP w Cieszynie (z podziałem na 2 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454703
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia - mebli zgodnych z wymiarami podanymi przez Zamawiającego i instalacji tych mebli we wskazanym miejscu
w ramach inwestycji „Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, zlokalizowanej w Cieszynie przy ul. Motokrosowej – wykończenie, zagospodarowanie, wyposażenie”. Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia podał pożądane wymiary mebli, które mają w optymalny, ale również maksymalny, sposób zagospodarować pomieszczenia nowego budynku. Sposób ułożenia, ilość i wielkość mebli jest efektem starannej analizy potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422100-2 - Stolarka drewniana
45421151-7 - Instalowanie kuchni na wymiar
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39141300-5 - Szafy
39132100-7 - Szafy na akta
39134100-1 - Stoły komputerowe
39121100-7 - Biurka
39156000-0 - Meble recepcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1125465,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2BH Investments sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520243705
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Remont łazienek w budynku Sadu Rejonowego w Cieszynie
- Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych
- Wyposażenie przedszkoli w pomoce dydaktyczne, sprzęt, zabawki oraz materiały potrzebne do prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. "Edukacja cieszy" - I etap
- Usługa załadunku, transportu, segregacji i utylizacji zmieszanych odpadów budowlanych oraz zawierających azbest
- Odbudowa DP 2673S ul. Turystycznej w Wiśle w km 1+796 ÷ 1+856 wraz z murem oporowym wzdłuż potoku Łabajów.
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU
- Budowa budynku biurowo-socjalnego na działce 1043/11 w Bolesławiu ul. Wyzwolenia wraz z zagospodarowaniem terenu.
- "Budowa hali wielofunkcyjnej w Gamowie - etap II"
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku nr 25B w Jodłowej na pomieszczenia administracyjno-biurowe w zakresie bezpieczeństwa publicznego
- Modernizacja auli w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 11
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.