Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00470942/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150372389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 361 60 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c905748-77c6-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowanie i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców, prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c905748-77c6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088356/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych na potrzeby WORD w Częstochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200372,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów użytkowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie przy ul. Hallera 1, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji, w następującym asortymencie i przewidywanych (szacowanych) ilościach:
- benzyna bezołowiowa Pb 95 – 8 000 litrów,
- olej napędowy ON – 17 100 litrów,
- gaz LPG – 17 100 litrów.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów, na stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, spełniających wymagania określone przepisami prawa dla stacji paliw.
3. Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, znajdującą się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego w Częstochowie przy ul. Hallera 1 (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A, B, C i T prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość tankowania pojazdów w innych stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju akceptujących bezgotówkowy zakup paliw.
5. Oprócz tankowań, które będą się odbywały bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiający przewiduje w nielicznych przypadkach zakup paliwa przeznaczonego do maszyn i urządzeń spalinowych, które będzie pobierane do kanistrów.
6. Zamawiający wskazuje, że podane powyżej ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7. Zakupione paliwa muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w przepisach prawa, w szczególności w
rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1314), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021r. sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2021r. poz. 1293 z późn. zm.), oraz odpowiednio Norm PN-EN 228, PN-EN 590 i PN-EN 589.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych, które zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat. W sytuacji oczekiwania na wydanie kart paliwowych Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu tankowanie pojazdów bez ich użycia. Koszty związane z
wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży).
9. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, z każdorazowym uwzględnieniem stałego upustu (rabatu) określonego w ofercie Wykonawcy.
10. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.:
- od 1-go do 15-go dnia miesiąca,
- od 16-go do ostatniego dnia miesiąca.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów przed zawarciem umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie na skutek zbycia lub zakupu pojazdów.
12. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (Wzorze umowy), które stanowią Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.5.) Wartość części: 168774,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów użytkowanych przez Oddział Terenowy WORD w Zawierciu przy ul. Parkowej 2, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji, w następującym asortymencie i przewidywanych (szacowanych) ilościach:
- benzyna bezołowiowa Pb 95 – 6 000 litrów,
- gaz LPG – 500 litrów.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów, na stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, spełniających wymagania określone przepisami prawa dla stacji paliw.
3. Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, znajdującą się w odległości nie większej niż 6 km od Oddziału Terenowego WORD w Zawierciu przy ul. Parkowej 2 (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A i B prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość tankowania pojazdów w innych stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju akceptujących bezgotówkowy zakup paliw.
5. Oprócz tankowań, które będą się odbywały bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiający przewiduje w nielicznych przypadkach zakup paliwa przeznaczonego do maszyn i urządzeń spalinowych, które będzie pobierane do kanistrów.
6. Zamawiający wskazuje, że podane powyżej ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7. Zakupione paliwa muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w przepisach prawa, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1314), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021r. sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2021r. poz. 1293 z późn. zm.), oraz odpowiednio Norm PN-EN 228, PN-EN 589.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych, które zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat. W sytuacji oczekiwania na wydanie kart paliwowych Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu tankowanie pojazdów bez ich użycia. Koszty związane z
wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży).
9. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, z każdorazowym uwzględnieniem stałego upustu (rabatu) określonego w ofercie Wykonawcy.
10. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.:
- od 1-go do 15-go dnia miesiąca,
- od 16-go do ostatniego dnia miesiąca.
11. Ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie na skutek zbycia lub zakupu pojazdów.
12. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (Wzorze umowy), które stanowią Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.5.) Wartość części: 31597,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.11.2023r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.11.2023r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.