eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecBezpieczny pieszy w Gminie Miejskiej Zgorzelec - doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bezpieczny pieszy w Gminie Miejskiej Zgorzelec – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpieczny pieszy w Gminie Miejskiej Zgorzelec – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d61e157-6367-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051545/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Bezpieczny pieszy w Gminie Miejskiej Zgorzelec - doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Bezpieczny pieszy w Gminie Miejskiej Zgorzelec – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej”, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, Oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.40.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową odcinków dróg gminnych poprzez wykonanie liniowych progów zwalniających U-16b wraz
z wyniesionymi przejściami dla pieszych P-10 oraz linią P-25,
w miejscu istniejących przejść dla pieszych oraz montaż urządzeń sygnalizacyjnych do wskazywania prędkości rzeczywistej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres i lokalizację:
1) Wykonanie liniowych progów zwalniających płytowych U-16b
o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z wyniesionymi przejściami dla pieszych P-10 oraz linią P-25 i oznakowaniem pionowym A-11a, T-1 i B-33, w miejscu istniejących przejść dla pieszych w ciągu następujących ulic: Francuskiej (droga gminna nr 109271D), Łużyckiej (droga gminna nr 109308D), Poniatowskiego (droga gminna nr 109332D) oraz Broniewskiego – 3 sztuki (droga gminna nr 109252D).
W zakres prac związanych z wykonaniem progów z asfaltobetonu wchodzi w szczególności: frezowanie warstwy ścieralnej, wykonanie warstwy wiążącej, profilującej i ścieralnej.
Z uwagi na przesunięcie lokalizacji progu z przejściem dla pieszych na ulicy Francuskiej zakres prac obejmuje dodatkowo wykonanie przez pas zieleni dojścia dla pieszych po jednej stronie.
2) Wykonanie liniowych progów zwalniających płytowych U-16b
z gumowych elementów modułowych, poprzez ich montaż do nawierzchni jezdni wraz z wyniesionymi przejściami dla pieszych P-10 oraz linią P-25 i oznakowaniem pionowym A-11a, T-1 i B-33, w miejscu istniejących przejść dla pieszych w ciągu ulicy Lubańskiej (droga gminna nr 109305D) – 3 sztuki.
3) Montaż urządzeń sygnalizacyjnych do wskazywania prędkości rzeczywistej, zasilanych panelami solarnymi, przy przejściach dla pieszych w ciągu ulicy Lubańskiej (droga gminna nr 109305D) oraz ulicy Słowiańskiej (droga gminna nr 109377D).
4) Szczegółowe zestawienie pionowych i poziomych znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do wykonania (montażu) w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z ich lokalizacją, zostały zawarte w „Projekcie oznakowania docelowego”, będącym integralną częścią Załącznika Nr 6 do SWZ.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt oznakowania docelowego,
3) Przedmiar robót (przedmiar robót jest załączony w celach informacyjnych. Nie może stanowić jedynej podstawy wyceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oszacowanie ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą
Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały i urządzenia.
2) Bieg terminu gwarancji, o której mowa w pkt 1, rozpoczyna się
z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
3) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.
5) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zmówienia
z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6. Rozwiązania równoważne:
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności będą parametry wskazane w SWZ lub w załącznikach do SWZ. Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W takim przypadku zastosowanie ma przepis art. 101 ust. 5 ustawy Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448999,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448999,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Kowalski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Robót Drogowych KK Kamil Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121790062

7.3.3) Ulica: Kościuszki 24/5

7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448999,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.