eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzDOSTAWĘ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W RAMACH ZADANIE CELOWEGO NR C-14.02, NR C-14.07 ORAZ DOSTAWĘ WOJSKOWEJ ODZNAKI RATOWNIKA POLA WALKI, ZNAKU SPECJALNEGO "ZA OCHRONĘ GRANICY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W RAMACH ZADANIE CELOWEGO NR C-14.02, NR C-14.07 ORAZ DOSTAWĘ WOJSKOWEJ ODZNAKI RATOWNIKA POLA WALKI, ZNAKU SPECJALNEGO „ZA OCHRONĘ GRANICY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portalsmartpzp.pl/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W RAMACH ZADANIE CELOWEGO NR C-14.02, NR C-14.07 ORAZ DOSTAWĘ WOJSKOWEJ ODZNAKI RATOWNIKA POLA WALKI, ZNAKU SPECJALNEGO „ZA OCHRONĘ GRANICY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b5d29bf-f87d-4ff0-97e6-9753c5858f8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254132/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa materiałów promocyjnych , Wojskowej Odznaki Ratownika Pola Walki oraz znaku specjalnego "Za Ochronę Granicy Rzeczypospolitej Polskieja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 82/ZP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153013,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Wojskowa Odznaka Ratownika Pola Walki z legitymacją. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39561133-3 - Odznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Znak Specjalny „Za ochronę granicy RP” III Stopień z legitymacją. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39561133-3 - Odznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 11960,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Statuetka szklana z logo „MILITARY DOCTOR 2025”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - materiały promocyjne - ryngrafy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – materiały promocyjne – moneta pamiątkowa „COIN”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – materiały promocyjne – płytka ceramiczna. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 487,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – materiały promocyjne – filiżanki, kubki. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 10540,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – materiały promocyjne – gadżety promocyjne różne (smycze, długopisy, itp.). Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 10495,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – materiały promocyjne – zestawy piśmienne. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 4951,20 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 – materiały promocyjne – gadżety promocyjne różne (breloki, antystres, balon, magnes). Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 8912,60 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 – materiały promocyjne – kalendarz z logo na 2025 r. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 3577,24 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 - materiały promocyjne – art. papiernicze. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 12606,63 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13 – materiały promocyjne – art. pendrive, pamięć zewnętrzna. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 6965,60 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14 – materiały promocyjne – art. survivalowe. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 5021,14 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15 – materiały promocyjne – plecak - worek. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 1220,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 16 – materiały promocyjne – zestaw szklany. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 3980,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 17 – materiały promocyjne – art. spożywcze, słodycze. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 2081,30 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 18 – materiały promocyjne – proporczyk reklamowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 1707,32 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 19 – materiały promocyjne – stojak reklamowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 381,30 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 20 - materiały promocyjne – Rull up, ścianki, Windery. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 4959,35 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 21 – materiały promocyjne – baner reklamowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 1463,41 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 22 – materiały promocyjne – flagi reklamowe. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 1983,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11193,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19188,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1537,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.