Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404901/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00487598/01 - Wynik z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00517994/01 - Wynik z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W RAMACH ZADANIE CELOWEGO NR C-14.02, NR C-14.07 ORAZ DOSTAWĘ WOJSKOWEJ ODZNAKI RATOWNIKA POLA WALKI, ZNAKU SPECJALNEGO „ZA OCHRONĘ GRANICY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portalsmartpzp.pl/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W RAMACH ZADANIE CELOWEGO NR C-14.02, NR C-14.07 ORAZ DOSTAWĘ WOJSKOWEJ ODZNAKI RATOWNIKA POLA WALKI, ZNAKU SPECJALNEGO „ZA OCHRONĘ GRANICY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b5d29bf-f87d-4ff0-97e6-9753c5858f8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254132/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa materiałów promocyjnych , Wojskowej Odznaki Ratownika Pola Walki oraz znaku specjalnego "Za Ochronę Granicy Rzeczypospolitej Polskieja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 82/ZP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153013,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Wojskowa Odznaka Ratownika Pola Walki z legitymacją. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39561133-3 - Odznaczenia
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Znak Specjalny „Za ochronę granicy RP” III Stopień z legitymacją. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39561133-3 - Odznaczenia
4.5.5.) Wartość części: 11960,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Statuetka szklana z logo „MILITARY DOCTOR 2025”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - materiały promocyjne - ryngrafy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – materiały promocyjne – moneta pamiątkowa „COIN”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – materiały promocyjne – płytka ceramiczna. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 487,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – materiały promocyjne – filiżanki, kubki. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 10540,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – materiały promocyjne – gadżety promocyjne różne (smycze, długopisy, itp.). Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 10495,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 – materiały promocyjne – zestawy piśmienne. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4951,20 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 – materiały promocyjne – gadżety promocyjne różne (breloki, antystres, balon, magnes). Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 8912,60 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 – materiały promocyjne – kalendarz z logo na 2025 r. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 3577,24 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 - materiały promocyjne – art. papiernicze. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 12606,63 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 – materiały promocyjne – art. pendrive, pamięć zewnętrzna. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 6965,60 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 – materiały promocyjne – art. survivalowe. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 5021,14 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 – materiały promocyjne – plecak - worek. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 1220,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 – materiały promocyjne – zestaw szklany. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 3980,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 17 – materiały promocyjne – art. spożywcze, słodycze. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 2081,30 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 18 – materiały promocyjne – proporczyk reklamowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 1707,32 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 19 – materiały promocyjne – stojak reklamowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 381,30 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 20 - materiały promocyjne – Rull up, ścianki, Windery. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4959,35 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 21 – materiały promocyjne – baner reklamowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 1463,41 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 22 – materiały promocyjne – flagi reklamowe. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 1983,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11193,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19188,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1537,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
- Odławianie i dostarczanie do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu gminy Zgierz oraz ich utrzymywanie od 01.01. 2025 r. do 31.12. 2025 r. wraz z psami i kotami odłowionymi w latach 2014-2024.
- Zapewnienie opieki zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Miasto Zgierz na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2025 r.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.