Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00450186/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opiniowania i kwalifikowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łomżyńska 33
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-863
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 325 28 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.kasprowicz@nfz-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cc46c65-61d9-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opiniowania i kwalifikowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cc46c65-61d9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00314028/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi opiniowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe na 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NFZ02-WAG.251.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 655200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie opiniowania skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej, czego efekt końcowy stanowi orzeczenie o dopuszczalności i celowości leczenia uzdrowiskowego pacjenta.Specjalizację z zakresu balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą z specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej.
2. Prognozowana ilość skierowań objętych zamówieniem wynosi:
Część I zamówienia ok 30 000 szt. - umowa do 31.12.2024 r.
W okresie miesiąca kalendarzowego ilość skierowań przekazanych do aprobaty może obejmować maksymalnie odpowiednio:
Część I zamówienia 2 150 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 390000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie opiniowania skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej, czego efekt końcowy stanowi orzeczenie o dopuszczalności i celowości leczenia uzdrowiskowego pacjenta.Specjalizację z zakresu balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą z specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej.
2. Prognozowana ilość skierowań objętych zamówieniem wynosi:
Część II zamówienia ok 12 000 szt. - umowa do 31.12.2024 r.
W okresie miesiąca kalendarzowego ilość skierowań przekazanych do aprobaty może obejmować maksymalnie odpowiednio:
Część II zamówienia 860 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 156000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Karolina Trando
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340446215
7.3.3) Ulica: Maratończyków, 4
7.3.4) Miejscowość: Niemcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-032
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA KAROLINA TRANDO
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA KAROLINA TRANDO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-13 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty złożone w części 2 zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 543 na odc. Mileszewy/Lembarg - Wichulec od km 41+820 do km 46+820 dł. 5,000 km
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Wypaleniska 19 i Garbary 16
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 240 z drogą powiatową nr 1266C w m. Błądzim"
- Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Dostawa teczek typu BANTEX
- Dostawa gazów medycznych w zbiornikach i butlach wraz z ich najmem.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników OPI PIB oraz członków ich rodzin.
- Wykonanie 300 badań MRI rezonansem magnetycznym 3T w zakresie neurodegeneracji osób starszych -Uczestników projektu pn. "Kujawsko-Pomorska Teleopieka -Etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.