Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414115/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach gminnych w msc. Ławy gm. Rzekuń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rzekun.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rzekun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach gminnych w msc. Ławy gm. Rzekuń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-948f9d1c-55fd-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049832/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Renowacja dróg, powierzchniowe utrwalanie dróg w msc. Ławy gm. Rzekuń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414115/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg gminnych w msc Ławy
w niżej wymienionych etapach zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
Etap I
Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach w msc. Ławy na dz. nr geod 624/1, 405/10, 404/6, 395/1, 393/1, 403/6, 403/8, 402/8, 402/3, 401/2, 391/1, 389/14, 399/13, 399/8, 389/8
Etap II
Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach w msc. Ławy na dz. nr geod 630 ul. Składowa
Etap III
Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach w msc. Ławy na dz. nr 618/7
Zakres zamówienia dla Etapów I, II, III obejmuje:
1) Roboty pomiarowe oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
2) Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
3) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
4) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z betonu asfaltowego i zjazdów o nawierzchni
z kruszywa łamanego,
5) Wykonanie regulacji wysokościowej zjazdów o nawierzchni z kostki,
6) Wykonanie regulacji wysokościowej infrastruktury technicznej, tj. regulacja skrzynek zasuw wodociągowych, włazów studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, wpustów
kanalizacji deszczowej, włazów studni teletechnicznych
7) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5,
Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera załączony do SWZ: program funkcjonalno-użytkowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1600098,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1664465,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1600098,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS DROG SZLACHETKA SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582369651
7.3.3) Ulica: Dylewo 48
7.3.4) Miejscowość: Dylewo
7.3.5) Kod pocztowy: 07-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS DROG SZLACHETKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANS DROG SZLACHETKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600098,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RZEKUŃ
więcej: przetargi RZEKUŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.