eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonanie przebudowy nawierzchni ulic w Białymstoku w formule "zaprojektuj i buduj"Część I - ul. Ge. J.Hallera Część II -skrzyżowanie ulic: Ks. J. Popiełuszki, Hetmańskiej i Gen. A. E.F.,,Nila"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy nawierzchni ulic w Białymstoku w formule „zaprojektuj i buduj”Część I – ul. Ge. J.Hallera
Część II –skrzyżowanie ulic: Ks. J. Popiełuszki, Hetmańskiej i Gen. A. E.F.,,Nila”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy nawierzchni ulic w Białymstoku w formule „zaprojektuj i buduj”Część I – ul. Ge. J.Hallera
Część II –skrzyżowanie ulic: Ks. J. Popiełuszki, Hetmańskiej i Gen. A. E.F.,,Nila”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-935ca0ea-2e05-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399850

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM-XIV.271.55.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2453363,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I-ul. Generała Józefa Hallera :
1) Etap I - Wykonanie dokumentacji projektowej w nw. ilościach egzemplarzy, tj. :
a) uproszczona dokumentacja projektowa, umożliwiająca złożenie wniosku o zgłoszenie robót wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami prawa– 2 egz.,
b) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy – 2 egz.,
c) wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji projektowej - płyta CD lub DVD – 1 szt.
2) Etap II - Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, tj.:
a) wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni, który obejmuje wymianę warstw bitumicznych ze wzmocnieniem geosiatką szklano-węglową:
• jezdnia główna:
- frezowanie 10 cm – 7 609,34 m2
- warstwa wyrównawcza 2 cm – 7 609,34m2
- ułożenie geosiatki szklano-węglowej – 7 609,34m2
- warstwa wiążąca 4 cm – 7 609,34m2
- warstwa ścieralna 4 cm – 7 609,34m2
• wloty ulic: Gajowej, Wrzosowej i Palmowej:
- frezowanie 4 cm – 522,77 m2
- warstwa ścieralna 4 cm – 522,77 m2
b) odtworzenie pętli indukcyjnych w miejscach objętych przebudową :
- pętle krótkie 4 szt.,
- pętle długie 2 szt.,
c) wykonanie regulacji wysokościowej studni oraz wpustów ulicznych z ewentualną ich wymianą na nowe,
d) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w miejscach objętych
przebudową: 600 m2,
e) odtworzeni oznakowania poziomego grubowarstwowego w technologii chemoutwardzalnej (czerwone) na przejazdach rowerowych przez ul. Gajową i Wrzosową: 45 m2,
f) uzyskanie mapy zasadniczej terenu inwestycji do celów zgłoszeniowych,
g) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz podanie szacunkowych kosztów jego wprowadzenia i utrzymania.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedstawiono w programie funkcjonalno – użytkowym oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych - zał. nr 7A, 8A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1441919,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – skrzyżowanie ulic: Ks. J. Popiełuszki, Hetmańskiej i gen. Augusta Emila Fieldorfa ,,Nila”.
1) Etap I - Wykonanie dokumentacji projektowej w nw. ilościach egzemplarzy, tj.:
a) uproszczona dokumentacja projektowa, umożliwiająca złożenie wniosku
o zgłoszenie robót wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami prawa – 2 egz.,
b) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy – 2 egz.,
c) wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji projektowej - płyta CD lub DVD – 1 szt.
2) Etap II - Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, tj.:
a) wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni, który obejmuje wymianę warstw bitumicznych ze wzmocnieniem geosiatką szklano-węglową:
• Skrzyżowanie ulic wraz z wylotami i wlotami, (zgodnie z załącznikiem graficznym- zał. nr 1 do PFU):
- frezowanie 10 cm – 5 100,00 m2
- warstwa wyrównawcza 2 cm – 5 100,00 m2
- ułożenie geosiatki szklano-węglowej – 5 100,00 m2
- warstwa wiążąca 4 cm – 5 100,00 m2
- warstwa ścieralna 4 cm – 5 100,00 m2
-budowa drogi dla rowerów o nawierzchni bitumicznej o powierzchni 92,30 m2 w obrzeżach betonowych o wymiarach 8x30 cm
b) odtworzenie pętli indukcyjnych w miejscach objętych przebudową:
- pętle krótkie 1 szt.,
- pętle długie 18 szt.,
c) wykonanie regulacji wysokościowej studni oraz wpustów ulicznych,
d) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego w technologii chemoutwardzalnej na całym zakresie inwestycji (czerwone na przejazdach rowerowych) oraz oznakowania pionowego, zgodnie z załącznikami nr 3 i 4
do PFU,
e) uzyskanie mapy zasadniczej terenu inwestycji do celów zgłoszeniowych,
f) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz podanie szacunkowych kosztów jego wprowadzenia i utrzymania.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedstawiono
w programie funkcjonalno–użytkowym oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych - zał. nr 7B, 8B do SWZ.

Uwaga :
Zamawiający informuje, iż we własnym zakresie opracuje i wgra program pracy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic objętych zakresem zamówienia ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1011444,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2141821,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4278436,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2141821,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794

7.3.3) Ulica: Produkcyjna

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-680

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza zlecić roboty elektryczne Podwykonawcy, tj. Ewie Markowskiej prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą ELNAT Ewa Markowska, ul. Węgierska 73, 16-070 Krupniki


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2141821,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1897912,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2035231,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1897912,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794

7.3.3) Ulica: Produkcyjna

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-680

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza zlecić roboty elektryczne Podwykonawcy, tj. Ewie Markowskiej prowadzącej działalność gospodarczą
pod firmą ELNAT Ewa Markowska, ul. Węgierska 73, 16-070 Krupniki


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1897912,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.