Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa miejsca pod posadowienie 4 chłodni kontenerowych na terenie leśniczówki łowieckiej w Margoninie wraz z ich dostawą i montażem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa PGL Nadleśnictwo Podanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podanin 65
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podanin@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi z zakresu gospodarki leśnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa miejsca pod posadowienie 4 chłodni kontenerowych na terenie leśniczówki łowieckiej w Margoninie wraz z ich dostawą i montażem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d7f5998-837f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00247151/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa miejsca pod posadowienie 4 chłodni kontenerowych na terenie leśniczówki łowieckiej w Margoninie wraz z ich dostawą i montażem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione .
Nadleśnictwo Podanin, przeprowadziło dwa postępowania (SA.270.3.6.2023 / SA.270.3.7.2023), które to postępowania zostały unieważnione na podstawie art. art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowych postępowaniach do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Wykonanie zamówienia jest niezbędne w celu zapobieżenia rozprzestrzeniania się wirusa ASF, w związku z dużych ryzykiem zarażenia na terenie OHZ LP nr 51.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b61456e1-13f7-11ee-a60c-9ec5599dddc1, ocds-148610-8395eec8-2ae6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa miejsca pod posadowienie 4 chłodni kontenerowych na terenie leśniczówki
łowieckiej w Margoninie wraz z ich dostawą i montażem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach od nr 5 do 8 do SWZ, na które składają się:
- dokumentacja formalna załącznik nr 5 do SWZ
- dokumentacja projektowa załącznik nr 6 do SWZ
- kosztorysy ofertowe i przedmiary robót załącznik nr 7 do SWZ
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót załącznik nr 8 do SWZ
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady przedmiotu
zamówienia. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisanego (bez uwag) odbioru końcowego robót. Protokół odbioru
końcowego robót sporządzony zostanie po zrealizowaniu wszystkich prac będących przedmiotem umowy.
Gwarancja i rękojmia obejmować będzie pełen zakres wykonania przedmiotu umowy – płyty fundamentowe wraz z kostką
betonową oraz chłodnie i ich osprzęt.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zarządzania całym procesem przekazania obiektu do użytkowania oraz złożenia w
PINB wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu jeśli zostało to określone w Decyzji pozwolenia na budowę. Wykonawca
zobowiązany jest uzyskać w imieniu zamawiającego ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, gdy dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DE-CRE Andrzej Depcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641004610
7.3.3) Ulica: Kolejowa 30
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.5) Kod pocztowy: 78-630
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY USŁUGOWO-HANDLOWY ANIELA TERESA MACHNIAK z siedzibą w 64-800 Chodzież przy ul. Armii Poznań 7 NIP: 7641728437, REGON: 570891687
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674514,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.