Og³oszenie z dnia 2024-09-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00518994/01 - Wynik z dnia 2024-09-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy mro¿onek dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNÊTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KO£OBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904944
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Portowa 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3544620
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stawska@mswia.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mswia.kolobrzeg.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy mro¿onek dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-af25c8f5-5b59-4791-9099-8651f8cda0e0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00493902
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00564855/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Sukcesywne dostawy mro¿onek dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy Pzp, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski ( w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje
przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enia na Platformie OpenNexus pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings (zwanej dalej „Platform±").
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie,
mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj: sta³y dostêp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC
o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4 , Linux, lub ich nowsze
wersje;zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna
wersja 10 0.; w³±czona obs³uga JavaScript;zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obs³uguj±cy format plików .pdf;szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u
TLS 1.3; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.Wykonawca
przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia:akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy; zapozna³ i stosuje
siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. Zamawiaj±cy nie ponosi
odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w
szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty
w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje z
korzystania z Platformy, dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy
u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych”: zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg, (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf; w celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje
wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7z; w¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w
rozporz±dzeniu wystêpuj±: .gif, .bmp, .numbers, .pages. komunikacja z wykonawcami odbywa siê tylko
na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za
po¶rednictwem adresu email;korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób ni¿ za
pomoc± Platformy na przyk³ad listownie, mailem nie bêdzie brana pod uwagê; Sugerujemy z³o¿enie
oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków;podczas podpisywania plików zaleca
siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1;zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie
podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu;zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadziæ jakichkolwiek
zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty wynosi 150
MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Ze wzglêdu na ograniczon±
ilo¶æ znaków szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1
niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 RODO Rozporz±dzenia
parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej
„RODO”, informujê ¿e, Administratorem Pani/Pana danych osobowych ujawnionych w przedmiotowym
postêpowaniu jest 107 Szpital Wojskowy z Przychodni± SP ZOZ, przy ul. Ko³obrzeskiej 44, 78-600
Wa³cz.
2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostêpny jest pod adresem email: iod@107sw.pl.
3) Podane dane w zakresie wynikaj±cym z w³a¶ciwych przepisów ustawy Pzp oraz wydanych na jej
podstawie aktów wykonawczych, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu
przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W pozosta³ym
zakresie na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wynikaj±cej z faktu z³o¿enia
przedmiotowej oferty.
4) Administrator przekazuje dane osobowe odbiorcom w ramach ¶wiadczenia us³ug na
administrowanie i serwisowanie systemami informatycznymi, obs³ugê poczty oraz innym
zainteresowanym na zasadach, w szczególno¶ci wynikaj±cych z art. 18, art. 74, art. 76, art. 222, art. 253, art. 260 wymienionej
ustawy Pzp.
5) Dane przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia.
6) Przys³uguje Pani/Panu prawo: dostêpu do swoich danych, w tym otrzymania kopii, ich sprostowania,
ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
oraz do cofniêcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie. Dane nie bêd± podlegaæ
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych, w zakresie
wynikaj±cym z wymienionych przepisów prawa, jest niezbêdne do realizacji celu. W pozosta³ym
zakresie podanie danych jest dobrowolne.
7) Ponadto informujê, ¿e:
a) w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostêpu
do swoich danych i otrzymania ich kopii), wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu;
b) skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia
danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnych z ustaw±;
c) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenia ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o których
mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AT/2374/29/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy mro¿onek do SP ZOZ Sanatorium
Uzdrowiskowym MSWiA w Ko³obrzegu przy ul. Portowej 22 przez okres 10 miesiêcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy („Opcja”) zamówienia.Przedmiotem Opcji bêdzie us³uga to¿sama z opisan± w SWZ i wyceniona przez wykonawcê w formularzu asortymentowo –
cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1.1 do SWZ. W ramach Opcji, wedle wyboru zamawiaj±cego, mo¿e zostaæ zlecona dostawa wszystkich, niektórych lub jednego
asortymentu wskazanego i wycenionego przez wykonawcê w tabeli formularza asortymentowo – cenowego stanowi±cego
czê¶æ oferty.
Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug objêtych przedmiotem Opcji, a wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich
zlecenie. Us³uga bêd±ca przedmiotem Opcji mo¿e zostaæ zlecona w ilo¶ci stanowi±cej równowarto¶æ do 50 % warto¶ci
przedmiotu zamówienia.
Podstaw± okre¶lenia warto¶ci us³ugi zleconej w ramach Opcji (w celu okre¶lenia jej zakresu) bêd± ceny jednostkowe
zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Po stwierdzeniu wa¿no¶ci ofert oraz spe³nieniu wymagañ niniejszej SWZ, zamawiaj±cy dokona
oceny merytorycznej ofert.
2) Zamawiaj±cy przyj±³ 100% ceny jako kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) Kryterium cena zostanie wyliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
najni¿sza oferowana cena
Cena = -------------------------------------------- x 100
cena badanej oferty
4) Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy mro¿onek na okres 10 miesiêcy. Powy¿szy
asortyment
jest powszechnie dostêpny, a jego jako¶æ i sk³ad nie wymagaj± indywidualnego okre¶lenia pod potrzeby zamawiaj±cego. Przedmiot
zamówienia objêty jest produkcj± masow±, zaspakajaj±c± codzienne potrzeby konsumentów. Przep³yw artyku³ów ¿ywno¶ciowych w
krajach Unii Europejskiej jest regulowany poprzez wymagania znajduj±ce siê w systemach gwarantowanej jako¶ci ¿ywno¶ci – jako
zdolno¶ci do spe³nienia trzech pod-stawowych wymagañ: zdrowotno¶ci (warto¶æ dietetyczna, warto¶æ od¿ywcza i bezpieczeñstwo
dla zdrowia), atrakcyjno¶ci sensorycznej (wygl±d zewnêtrzny produktu, wygl±d na przekroju, konsystencja, soczysto¶æ i krucho¶æ,
smakowito¶æ i zapach) oraz dyspozycyjno¶æ (wielko¶æ jednostkowa i rozpoznawalno¶æ gatunku, trwa³o¶æ oraz ³atwo¶æ
przygotowania). Zgodnie z ustawodawstwem Unii Europejskiej wszyscy producenci ¿ywno¶ci maj± obowi±zek zastosowania w
swoich zak³adach produkcyjnych systemów zapewnienia bezpieczeñstwa zdrowotnego ¿ywno¶ci: Dobrej Praktyki Higienicznej
(GHP), Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) oraz Analizy Zagro¿eñ i Krytycznych punktów Kontroli (HACCP). Wymagania jako¶ciowe
okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci w za³±czniku nr 1.1 do SWZ odnosz± siê do g³ównych elementów,
istotnych cech sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia.
Zgodnie z dyspozycj± art. 246 ust. 2 ustawy Pzp przedmiot zamówienia jest o ustalonych wymaganiach jako¶ciowych odnosz±cych
siê do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia spe³niaj±cych zarówno standardy wynikaj±ce z przyjêtych dla tego
zamówienia norm okre¶lonych przepisami prawa, jak i wymagañ przyjêtych jako normy w powszechnym odbiorze konsumenckim co
stanowi upowa¿nienie do zastosowania kryterium ceny o wadze przekraczaj±cej 60%.
5) Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów
wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
6) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w
ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
7) Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy w
przedmiotowym postêpowaniu nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy w
przedmiotowym postêpowaniu nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w RozdzialeII, podrozdzia³ 2, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s±
konieczne do wykazania równowa¿no¶ci).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) formularz asortymentowo – cenowy, wype³niony i odpowiednio podpisany, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru
stanowi±cego za³±cznik nr 1.1 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba
dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia
ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile
wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
4) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w ppkt 3);
5) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do
SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie
zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku: a) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cysiê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania
ich w postêpowaniu i zawarcia umowy; b) pe³nomocnictwo, o którym mowa w lit. a) nale¿y do³±czyæ do oferty; c) wszelk±
korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika; d) wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami
wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w lit a) – d).
Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców,
zawieraj±c±, co najmniej: − zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim
zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia, − okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy, w tym wskazania
pe³nomocnika uprawnionego do kontaktów z zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, −
czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ Umowy jest mo¿liwa poprzez:1) zmianê terminu realizacji danej dostawy o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu tego terminu w przypadku:
a) skutków dzia³ania si³y wy¿szej, rozumianej jako zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego Strony, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie mog³y przewidzieæ ani mu zapobiec, o ile maj± one wp³yw na termin
dostawy Asortymentu przez Wykonawcê, w tym w szczególno¶ci skutki dzia³ania si³y wy¿ej w postaci epidemii, wojen, klêsk
¿ywio³owych,
b) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego, których wyst±pienia Zamawiaj±cy, pomimo
zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie móg³ przewidzieæ w dniu zawarciu Umowy;
2) zmianê sposobu wykonania Przedmiotu Umowy lub Artyku³ów lub zmiany Wynagrodzenia w przypadku:
a) gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotycz±cym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczno¶æ zmiany
sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê,
b) zmiany wielko¶ci opakowania – z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny jednostkowej za Artyku³, o
ile zamiana taka nie bêdzie skutkowaæ zmniejszeniem ilo¶ci dostarczonego Artyku³u oraz nie bêdzie skutkowaæ
zwiêkszeniem nale¿nej Wykonawcy ceny za dostarczenie tego Artyku³u w stosunku do jego ilo¶ci i cen okre¶lonych w
wyci±gu z oferty Wykonawcy, stanowi±cej za³±cznik nr 2 do Umowy,
c) zmiany nazwy handlowej, producenta Artyku³u z zastrze¿eniem, ¿e bêdzie on spe³nia³ wymagania okre¶lone w za³±czniku
nr 2 do Umowy,
d) zmiany Wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego. W przypadku
takiej zmiany warto¶æ Wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ Wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na
podstawie obowi±zuj±cych przepisów;
e) zmiany elementów sk³adowych Przedmiotu Umowy na zasadzie ich uzupe³nienia lub wymiany;
f) korzystania przez Zamawiaj±cego z czasowych promocji cen Artyku³ów, objêtych Przedmiotem Umowy, gdy Wykonawca
poinformuje Zamawiaj±cego o promocji, wskazuj±c który Artyku³ jest ni± objêty, w jakim okresie trwa promocja oraz cenê
promocyjn±, dodatkowo przywo³uj±c oznaczenie Umowy, na podstawie, której dany Artyku³ jest dostarczany,
g) zmiany przedmiotu dostawy poprzez zast±pienie Artyku³u/Artyku³ów wskazanych przez Wykonawcê w ofercie innym
Artyku³em/innymi Artyku³ami o analogicznym przeznaczeniu i spe³niaj±cymi wszystkie wymogi okre¶lone przez
Zamawiaj±cego w dokumentach stanowi±cych za³±cznik nr 2 do Umowy; w szczególno¶ci lecz nie wy³±cznie zmiana taka
jest dopuszczalna w przypadku pojawienia siê Artyku³ów o lepszych walorach, w³a¶ciwo¶ciach, czy z innych przyczyn
korzystniejszych dla Zamawiaj±cego;
3) zmianê terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku nie wyczerpania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 1, z
zastrze¿eniem, ¿e okres przed³u¿enia terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy;
4) zmianê miejsca dostawy poprzez wskazanie dodatkowego miejsca dostawy, znajduj±cego siê w obrêbie
administracyjnym Zamawiaj±cego, w przypadku wprowadzenia takiej zmiany Zamawiaj±cy zobowi±zany bêdzie do
ka¿dorazowego wskazania w zleceniu miejsca dostawy.
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e zmiany umowy zosta³y okre¶lone w § 9 projektowanych postanowieñ
umownych stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-18
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy zagraniczni:1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 4
rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy zamiast
dokumentów, o których mowa w Rozdziale II, podrozdzia³ 7, pkt 1, ppkt 2) SWZ, sk³ada:
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce,
¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wie-rzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w
czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³
dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce odpowiednio.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wy-mieniona
w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie de-cyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Dostawa rêkawic diagnostycznych
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Unii Lubelskiej - miejsca spêdzania czasu wolnego
- Dostawa i monta¿ sprzêtu zabiegowego w dwóch czê¶ciach do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu
- Dostawa serwerów i macierzy dyskowej z oprogramowaniem
- Dostawa sprzêtu AGD i profesjonalnych akcesoriów gastronomicznych
- Us³uga monta¿u, serwisu i demonta¿u dekoracji ¶wi±tecznych dla Gminy Miasto Ko³obrzeg
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Miejskiej Szko³y Podstawowej nr 11 w Piekarach ¦l±skich na rok 2025
- Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 32 "Têczowa Dolina" w S³upsku
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 4 w Cieszynie
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Szko³y Podstawowej nr 12 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - II/2024
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Sulechowie w roku 2025 - artyku³y spo¿ywcze; nabia³
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH (dostawa miêsa) DO STO£ÓWEK PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NA TERENIE GMINY O¦NO LUBUSKIE W 2025 ROKU
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.