Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453652/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd7ca154-6f16-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd7ca154-6f16-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001760/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Sporządzenie operatów szacunkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.72.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49918,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki.Część 1 - wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 20 nieruchomości w celu sprzedaży.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ.
3. Każdy z operatów szacunkowych powinien zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zlecenia. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone zgodnie ze standardami jakościowymi wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.), a w szczególności z art. 175 ust. 1, na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości;
4. Każdy operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki. Część 2 - wykonanie operatów szacunkowych 30. nieruchomości w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego (własność Skarb Państwa);2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ.
3. Każdy z operatów szacunkowych powinien zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zlecenia. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone zgodnie ze standardami jakościowymi wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.), a w szczególności z art. 175 ust. 1, na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości;
4. Każdy operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 24390,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki.Część 3 - wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 7. lokali mieszkalnych wraz z ustaleniem części ułamkowej w nieruchomości wspólnej, pomiarem piwnic i zaznaczeniem ich na rzucie poziomym kondygnacji, w celu sprzedaży;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ.
3. Każdy z operatów szacunkowych powinien zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zlecenia. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone zgodnie ze standardami jakościowymi wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.), a w szczególności z art. 175 ust. 1, na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości;
4. Każdy operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki.Część 4 - wykonanie operatów szacunkowych dla 13 nieruchomości.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ.
3. Każdy z operatów szacunkowych powinien zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zlecenia. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone zgodnie ze standardami jakościowymi wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.), a w szczególności z art. 175 ust. 1, na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości;
4. Każdy operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 13333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wynajęci Sp z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524607156
7.3.4) Miejscowość: Pogórze
7.3.5) Kod pocztowy: 81-198
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wynajęci Sp z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524607156
7.3.4) Miejscowość: Pogórze
7.3.5) Kod pocztowy: 81-198
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCENA NIRERUCHOMOŚCI PROJEKTOWANIE NADZÓR inż. Elżbieta Ewko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790285858
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCENA NIERUCHOMOŚCI PROJEKTOWANIE, NADZÓR inż. ELŻBIETA EWKO
jakie przetargi wygrała firma
WYCENA NIERUCHOMOŚCI PROJEKTOWANIE, NADZÓR inż. ELŻBIETA EWKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm) zwanej dalej ustawą, informuje o unieważnieniu części 4 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym nr ZP.271.72.2023 pn.: „Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki”.
Zamawiający unieważnia część 4 postępowania na mocy art. 255 pkt. 1 ustawy, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono na część 4 żadnej oferty. W związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia części 4 postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyceny nieruchomości - 3 zadania częściowe
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (9 części) - edycja 6/2025
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.